ما ملوانی هستیم !

جایی برای عاشقان ملوان

ما ملوانی هستیم !

جایی برای عاشقان ملوان

بایرن 1 – 1 ( میلان + داور )

بایرن بالاخره در آلیانز آره نا امتیاز داد آنهم در روزی که بایرن می توانست بازهم امتیاز این بازی را از آن خود کند . متاسفانه اشتباه داور باعث شد میلان در مونیخ به گل برسد و با اندوخته ای تقریباً مطمئن به بازی برگشت و سن سیروی وحشتناک چشم بدوزد .

در این بازی متاسفانه هر دو دفاع چپ و راست بایرن از شرایط آرمانی به دور بودند که سهم سانیول از لام خیلی بیشتر بود . دقیقاً نکته اتکای بایرن یعنی سانیول تبدیل به نقطه ضعف آن شده و نود درصد حملات میلان از این جناح پایه ریزی شد . هم در دفاع و هم در حمله سانیول مرتکب اشتباهات فاحشی شد که باعث گردید میلان با فراغ خاطر از سمت چپ خودش بارها و بارها حمله کند . در ابتدای بازی و با اولین سانتر سانیول با خودم گفتم امروز روز ویلی نیست و متاسفانه همینطور هم شد . برای بازی برگشت باید بایرن فکر به این جناح بکند یا حداقل اینکه ویلی در مورد نوع بازیش با میلان تجدید نظر کند ! اما فیلیپ لام که خیلی انژیک تر از سانیول بود نتوانست انتظارها را برآورده کند . لام پا به توپ می شود ، با سرعت پیش می رود و یکباره به سمت راست تغییر جهت می دهد . این کار را لام هزار بار انجام داد !! با وجودی که از لیزا خیلی تهاجمی تر است اما در این بازی می توانست خیلی موثرتر باشد . با توجه به یک کارته بودن گتوزو ( واقعاً کسی در دنیا از این بازیکن خوشش می آید ؟!؟!؟! ) او میتوانست خیلی راحتتر در این مسیر جولان بدهد که البته نداد .

هر سه تعویض ماگات عالی بود علی الخصوص کریمی که روز خوبی را پشت سر گذاشت . فکر می کنم ماگات به او اختیارات بیشتری را در خصوص حفظ توپ و دریبل داده بود . آن کریمی که قبلاً در بوندس لیگا دیده بودیم که هر توپی را سریع پاس میداد با این کریمی که با حرکت بدن به راحتی پیرلو را محو کرد از زمین تا آسمان متفاوت بود ولی کاش شول و گوئره رو زودتر از این به میدان می آمدند .

وقتی بازی شروع شد در انتظار اشتباهات دروازبان بایرن بودیم اما در مجموع و با وجود اینکه خطرات آنچنانی بر روی دروازه وی حادث نشد رنسینگ روز خوبی داشت هرچند در زمان پنالتی و قبل از زدن ضربه توسط شوچنکو جهت حرکت خود را انتخاب نمود و شوچنکو را برای تعیین جهت ضربه اش کمک کرد . شاید چند صدم ثانیه دیرتر می پرید می توانست شوچنکو را به دردسر بیاندازد .

بازی نکات ریز و درشت دیگری هم داشت که فقط به گفتن افسوس باری برای بایرن بسنده می کنیم . مثل گل فوق العاده و بی نظیر بالاک که جوابی بود به جناب آقای پیمان یوسفی گزارشگر مطلع و فوتبال شناس !! صدا و سیما که بالاک را یک بازیکن معمولی خطاب کرده بود ، ناراحتی ماکای پس از تعویض که شاید در ثابت بودنش در بایرن لطمه بزند هرچند در این بازی و علی الخصوص در نیمه دوم خوب هم نبود ، چمن نامطلوب آلیانز که اولین زمستانش را پشت سر می گذاشت و البته نبودن گتوزو و احتمالا دیدا در بازی برگشت هم امیدوارکننده است. به این جمع کافو و شاید مالدینی و آمبروسینی را هم اضافه کنید .

 امیدوارم بازی برگشت روز بایرن باشد .

نظرات 6 + ارسال نظر
رضا حقی چهارشنبه 3 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 01:48 ب.ظ http://www.pendarsoft.blogsky.com

سلام می تونم خواهش کنم آدرس وبلاگ منو تو وبلاگتون به صورت لینک بذارین
متشکرم
www.pendarsoft.blogsky.com
به نام پندارسافت

امیر بایرنی چهارشنبه 3 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 02:00 ب.ظ http://hood.blogsky.com

سلام
خیلی خوب منکه علاقه ای ندارم تا زمان بازی برگشت در باره بازی بایرن و میلان بنویسم اما میلان به چیزی که میخاست رسید امیدوارم که همین نکته که اونا به چیزی که میخاستن رسیدن باعث ضربه خوردنشون در سن سیرو بشه و بایرن اونجا کارو تمام کنه من میتسرم که باز این فصل هم مثل اون سال بازی با رئال بشه که بایرن در مونیخ یک یک کردو در برنابئو هم.........

شاد باشی

رضا پنج‌شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 08:17 ق.ظ http://ARJANTHNA

بازی بایرن ومیلان رادیدم اما باید بگویم به نظر من داور در مورد پنالتی اشتباه کرد ولی امیدوارم در بازی برگشت بایرن با گلهای بالاک وکریمی بازی را ببرد.
در اخر پیروزی بارسلونا را دربرابر چلسی وهمچنین تساوی با ارزش اینتر در مقابل اژاکس را تبریک می گویم.

مرسی که سر زدی دیه گو !

شاهین جمعه 5 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 03:22 ب.ظ http://iran-malavan.tk

سلام عزیزم . بازی قشنگی بود ... علی هم واقعا عالی کار کرد و در پایان گل بالاک واقعا زیبا بود ... به امید موفقیت ملوان و بایرن ( چشمک ) . فعلا بابای عزیزم .

احمد یکشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 07:25 ق.ظ http://www.allianz-medley.blogfa.com

سلام رضا جان خوبی مرسی که بهم سر زدی ببخشی دیر بهت سر زدم راستی من لینکتو گذاشتتم اگه میتونی برا منم بزار

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 21 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 04:04 ب.ظ

میلان ج ا کش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد