ما ملوانی هستیم !

جایی برای عاشقان ملوان

ما ملوانی هستیم !

جایی برای عاشقان ملوان

۳ امتیاز حیاتی ملوان در جیب داور گم شد!

امروز دو تیم ملوان نیروی دریایی انزلی و پاس تهران در حالی به مصاف هم رفتند که نتیجه دیدار رفت آنها یک پیرزوی شیرین برای ملوانان آنهم در خانه حریف را بدنبال داشت و هر دو تیم در بازی برگشت برای کسب هر سه امتیاز این دیدار پا به میدان گذارده بودند .

حقیقتاً نه درباره موارد فنی این دیدار می توان نوشت و نه به شخصه حوصله و توان نگارش آن را دارم . واقعاً ملوان از نظر فنی چیزی کم نگذاشت و این بازی یک از بهترین های ملوان در لیگ ششم بود اما متاسفانه در پایان بازی نتوانستیم تمام امتیاز ( که حق مسلم ما بود ) را بدست بیاوریم . بازیکنان ملوان به خوبی از عهده مسئولیتهای محوله برآمدند که اگر کمی دقت را نیز چاشنی ضربات آخر خود می نمودند می توانستند نسخه پاس را به خوبی بپیچند ! شاید اگر ابراهیم صادقی ( که ای کاش از ابتدای لیگ در سمت راست دفاعی به میدان می آمد ) تک به تکی را که از پاس دیدنی و هوشمندانه امیر خدامرادی بدست آورده بود تبدیل به گل می نمود اکنون سرمست از پیروزی این مطلب را می نوشتم اما افسوس و صد افسوس که داوری مغرضانه و ناپاک کار ملوان را سخت نمود . این پاس را می توانستیم ببریم اما یک برد به غیر از بازی خوب به عوامل بیرونی دیگری هم وابسته است که متاسفانه ملوان از آن بی بهره است . تقریبا 2 ساعت را زیر بازش باران ماندیم و ایستاده بازی را نظاره گر شدیم اما حیف که سرانجام با دستی خالی به خانه هایمان بازگشتیم و به امید روزهای آتی دلمان را خوش کردیم . اما این سبب نمی شود که از بازی خوب ملوانان در این روز بارانی و در این زمین باتلاقی تقدیر نکنیم و چشم بر روی زحمات آنان ببندیم . ملوانان ! به خاطر تمام زحمتی که کشیدید متشکریم و همچنان بعنوان یک انزلیچی از شما حمایت خواهیم کرد .

امروز و در پایان بازی به عزیزی گفتم : چقدر در این فوتبال بی در و پیکر معضلات وجود دارد ! معضل داوری ، معضل تماشاگرنما ، معضل بازیکن سالاری ، معضل قطب پرستی ، معضل کمیته انظباطی و سیاست یک بام و دو هوایش ، معضل دلال و دلال بازی ، معضل مربی پولکی ، معضل لیدر ، معضل مدیر بی لیاقت ، معضل زمین نامناسب ، معضل بازیکن بی فرهنگ , معضل تلویزیون تهران پرست و … تا بحال به این موضوع فکر کرده ابد که واقعاً چقدر فوتبال نا بسامانی داریم !؟ روزی نصیرزاده در برنامه 90 و پس از یک جنجال داوری و اتفاقات بعد از آن حرفی زد که می بایست آنرا همیشه به یاد داشته باشیم . او گفت : « همیشه کشتی یکی از ورزشهای اصلی این کشور است اما باید این را بدانیم که فوتبال ورزش ما نیست ! در ایران هیچ چیز این ورزش درست اجرا نمی شود و ما فقط ادای ان را در می آوریم ! » این حرف در هیاهوی ورزش فوتبال ما گم شد اما اگر خوب فکر کنید شما هم به این نتیجه خواهید رسید . از شما می پرسم آیا شما هم در مورد فوتبال اینگونه می اندیشید !؟

 

 « آخرین اخبار ملوان »

خب این بخش را از این هفته به وبلاگ اضافه کرده ایم که شامل اخیار و اتفاقات گوناگون ملوان و بصورت روزانه است . بدین صورت که هر روز می توانید به وبلاگ سر بزنید و آخرین اخبار ملوان را در همین قسمت مشاهده نمایید . این اخبار از جراید مختلف گزیده شده و برای سهل الوصول بودن بصورت یکجا گردآوری می شود و این هم اولین خبر :

 

مهر نیوز : پاس مقابل ملوان با 4 بازیکن خارجی بازی کرد . ملوان خواهان اعلام نتیجه 3 بر صفر شد

نصیرزاده : پاس ۰-۳ بازنده است .

جهان فوتبال : چگونه با پاس برخورد می کنند ؟

جدید : ایراندوست : به خاطر رودباریان اشتباه کردیم

جدید : احمد زاده : ما باید می بردیم

جدید : ملا اسماعیلی : اگر تبانی بود چرا بازیکن ملوان اخراج شد ؟!

جدید : مدیر عامل ملوان : فقط ۳ امتیاز را می خواهیم .

جدید : مدیرعامل ملوان : پاس باید سه برصفر بازنده شود / ملوان تحت پوشش وزات دفاع قرار نگرفته است .

جدید : محمد احمدزاده : مقصر این تساوی من هستم / مقابل استقلال جبران می کنیم

 

ضمناً در مقاله بعدی آخرین مصاحبه بهمن صالح نیا که توسط دوست خوبمان "سروش ملت پرست" تهیه و تنظیم شده است برای قرار گرفتن در وبلاگ آماده خواهد شد .

 

« بی صبرانه منتظر شنیدن نظرات و پیشنهادات شما هستیم »

نظرات 5 + ارسال نظر
محمد(aabaay) چهارشنبه 16 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 12:16 ق.ظ

waghti ali daii az dawari andawari minale,az raye gheyre monsefaneye komiteye enzebati minale,bayad goft aghaye daii to ba pirahane hamin perspolis barha ba hokme dawar haghghe malawan ro khordi,hala bekesh,haghghete,dawari mruz ham malaean ro shahid kard,haj reza damet garm,3mtiaz az steghlal mikhaym,jan malawan

امیر بایرنی چهارشنبه 16 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 03:47 ق.ظ http://www.bayernclub.com

سلام بر حاج رضا

نظری نداریم!!!

فقط امیدوارم که امشب در مونیخ رئالی ها رو به گند بکشیم

فرزاد چهارشنبه 16 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 12:37 ب.ظ

آقا واقعاْ خسته نباشید واقعاْ اولین باری که من این سایت رو دیدم فکر کردم که رویا می بینم چون من عاشق این دوتا تیمم ملوان که رگ وریشه وجود منه و بایرن هم که عشق منه خلاصه بگذریم به امید به پرواز درآمدن قوی سپید بر روی تمام تیمهای mozakhraf دیگر و تمامی افتخارات مثل اون روزایی که هر تیمی از شنیدن اسم ملوان واقعاً لرزه به تنش می افتاد آقا عشق یعنی سفید ، قو ،‌انزلی ،‌یعنی ممممممممممللللللللووووووووواااااااااااااااننننننننننننننن

محمد(aabaay) شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 11:44 ب.ظ

malawan ,steghlal ro mibare,farda to stadium mibinametun

زارعی یکشنبه 20 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 11:38 ب.ظ

مثل همیشه خوب بود خسته نباشی اقا رضا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد