ما ملوانی هستیم !

جایی برای عاشقان ملوان

ما ملوانی هستیم !

جایی برای عاشقان ملوان

سراشیبی !

امروز حقیقتا یکی از بدترین و سیاه ترین روزهایی است که در عمر کوتاه ملوانی خود داشته ام ! شاید جمله ای که گفتم از نظر دستوری پر از ایراد باشد اما حتماً نشان دهنده اوج حزن و اندوه من و سایر ملوانی های درمانده است . از همه دوستان عذر می خواهم اما واقعاً امیدم را از ملوان و بهبود آن از دست داده ام و روزهای خوشی را برای آن تیم همیشه محبوب متصور نیستم . بازی را در حالی باختیم که شاید باید نتیجه ای بدتر از آن را می دیدیم اما بسنده کردن سپاهان به 2 گل باعث شد باعث شد از فروپاشی دروازه ملوان در نیمه دوم خبری نشود . جداً باخت بسیار بد ملوان باعث تالمات روحی فراوانی برایمان شد که شاید هیچگاه ( حتی در باختهای بدتر از این ) از خاطرمان نرود .

بازی که ملوان از خود ارائه داد نمونه کامل یک بازی بی هدف ، باری به هر جهت و غیر مسئولانه بود . اشتباهات فراوان در خط دفاع به خصوص از سالارزاده موقعیتهای فراوانی را برای مهاجمین حریف به وجود آورد . قصد گزارش بازی را ندارم و بیشتر به بررسی فردی بازیکنان خواهم پرداخت . امید است با راهنمایی های خود ما را همراهی کنید

1 – آرمین رحیم زاده : دروازبان چندم ملوان بالاخره جای مسعود نا متعادل را گرفت ! از این جهت به مسعود نامتعادل گفتم که تکلیف خود را با تیم و طرفداران مشخص نمی کند . یکروز خوب است یکروز عالی و یکروز بود و نبودش در دروازه تفاوتی ندارد ! اما دروازبان جوان ملوان که کاملا مشخص بود اسیر جو بازی شده بود نتوانست در برآورده کردن انتظارات ، موفق جلوه نماید . در گل اول ملوان بسیار ناشیانه عمل کرد و ترجیح داد به جای دایو کردن و دفع توپ با شیرجه ای مناسب ، به صورت ایستاده آنرا دفع کند که متاسفانه موفق نبود . هر چند در پاس گل خط دفاع به محمد نوری و متعاقب آن ضربه دیدنی وی به درون دروازه ملوان نباید نقش سازنده دفاع فراموش شود !

2 و 3– سعید سالارزاده ، غلامعلی تبار : در یک کلام افتضاح بودند . آنقدر بد که هیچ جای دفاعی از خود باقی نگذاشته بود ! به خصوص سالارزاده که تجربه بازی در چنین میادینی را هم داشت . بی دقتی ، دستپاچگی ، دفع توپ با ایده رفع مسئولیت ، مدارا کردن با حریف و عدم فشار مناسب بر روی مهاجمان از نکاتی بود که به ذهنم رسید وگرنه اینان بسیار بدتر از اینها بودند !

4 – رضا نیک نظر : شاید مثمر ثمر نبود اما حقیقتاً بسیار دوید و تلاش کرد و حداقل تفاوتش با بقیه این بود که در اکثر درگیری ها حضورش به خوبی حس میشد . به اندازه خودش زحمت کشید و انرژی گذاشت که شایسته تقدیر است اما مشکل عمده اش تمایلش به مرکز دفاع و خالی ماندن سمت راست ملوان باشد در ضمن امروز خشونت را چاشنی بازیش کرده بود که اگر داور کس دیگری بود حداقل اخطار را می گرفت .

5 – علی رمضانی : اولین بازی که از وی دیدم در مقابل تیم ترکمن در جام حذفی بود که انصافاً بازی اش به من چسبید . با وجود جثه کوچکی که دارد در کنترل و ارسالها بسیار موفق نشان می دهد و مطمئنم به مدارج بالاتری خواهد رسید . او تنها بازیکن خوب ملوان در این بازی بود .

6 – مرتضی بهشتی : تعداد کارهای مثبتش در بازی به حدی بود که راحت میشد آنها را شمرد و برای این کار فقط انگشتهای یکی از دو دستتان کافی بود ! همین .

7 -  محسن گیاهی : می تواند در آینده و با همکاری با رمضانی جناح چپ قدرتمندی را بسازد که البته در این بازی مطابق انتظار ظاهر نشد و با مصدومیتش کمبودهای ملوان دو چندان شد .

8 – امیر خدامرادی : ضعف و کندی در تصمیم گیری بزرگترین مشکل امیر است و به راحتی از بهترین موقعیتها به دلیل همان نقیصه که عرض کردم می گذرد ! این بازیکن باید بیاموزد که فوتبال ورزش لحظه هاست و کسی منتظر او نخواهد ماند ! به اندازه کافی ضعیف بود که بین بدترینها قرار بگیرد .

9 – سعید یوسف زاده : به شخصه اعتقاد زیادی به بازی وی دارم اما چند هفته ای است که از فرم آرمانی خود به دور شده است و با سعید فصل قبل و حتی اوائل همین فصل متفاوت است . با توجه به اینکه وی می بایست به عنوان هافبک ملوان انجام وظیفه نماید متاسفانه گویا در انجام این امر با مشکل مواجه شده است . پاسهای اشتباه متعدد ، عدم تاثیرگذاری بر بازی و ضعف در امر بازیسازی و ایجاد موقعیت برای مهاجمان از بزرگترین نقایص وی میباشد . اگر قرار باشد در بازی امروز سه نفر از بدترینها را انتخاب کنیم بی شک وی در این لیست جایی برای خود پیدا خواهد کرد .

10 – کیوان ساجدی : او نیزبه اندازه توان خود تلاش کرد هرچند موفق نبود و تلاشش به امتیاز منجر نشد اما سعی کرد در اجرای برنامه اش کوشا باشد . وی ابتدا در خط حمله بود که با مصدومیت گیاهی جایش را به قربانی داد و خود در هافبک راست کار کرد .

11 – سید جلال رافخایی : در حالی که ملوان 2 گل عقب بود تر جیح میداد با حرکات نمایشی و ریسکی توپ را به بازیکنان هم تیمی اش برساند ! و این شاید نشان از نا پختگتی وی باشد ! رافخوایی با آن چیزی که انتظار داشتیم متفاوت بود و در اکثر دقایق بازی بی اثر و نا توان نشان داد

12 – مجتبی قربانی : آقای قربانی هدف شما از فوتبالیست شدن چیست ؟! آیا در هر بازی به چیزی جز نحوه خورد کردن اعصاب تماشاگران فکر می کنید ؟! اصرار بر حمل توپ و تمایل فراوان به دریبل زدن وی را تا حد یک بازیکن معمولی و حتی آماتور پایین برده است . وی بیشتر به فکر خودش است و اگر وقت شد کمی هم به تیم و بازی گروهی می اندیشد .

13 – ایمان صیادنورد : آمده بود بر بار تهاجمی تیم بیفزاید که متوجه نشدم با کدام فکر و کدام ایده ای در جلوی چشم داور روی بازیکن حریف تکل دو پا می زند ( آنهم از پشت ) و توقع دارد کسی او را جریمه نکند ! اینان کسانی اند که خشونت و زدن ساق حریف را با تعصب اشتباه گرفته اند . به نظر من قباخلو بسیار از این مهاجم کندو بی فکر بهتر است .

14 – محمد رستمی : بازیکن تعویضی که با بهشتی تعویض شد نه متوجه نامش شدیم و نه فرصتی داشت که بازی خویش را به معرض دید بگذارد .

متاسفانه ملوان در روزی که می توانست با دریافت گلهای بیشتر به رختکن برود با دو گل خورده سپاهان را بدرقه نمود و چشم به بارقه های امیدی دارد که بتواند خود را در لیگ برتر حفظ کند اما بازی که ملوان ارائه داد در حد همان لیگ یک بود و با ادامه این روند باید تعارفات را کنار گذاشته و این تیم را سقوط کرده معرفی نماییم .

باز هم داستان کهنه انزلی و غازیان در این تیم نقل محفل همه شده . باز هم بین تماشاگران تفرقه و فاصله افتاده است و گروهی مربی و گروهی بازیکنان را مقصر می دانند . اوضاع به اندازه کافی ناجور است و هر لحظه می توان منتظر اتفاق جدیدی در ملوان بود اما مطمئناً هیچ خبر خوشی تا اطلاع ثانوی از ملوان به گوش نخواهد رسید چون این تیمی که ما میبینیم آبستن اخبار ناگواری  می باشد .

چهره هفته :

و اما چهره این هفته نه به سبب موفقیت که بر اثر عدم توفیق در کارش به این ستون راه پیدا کرده است .

آقای احمدزاده ! روزی به خاطر دفاع از شما و مخالفت با حضور صالح نیا با عزیزترین کسانم ستیز کردم و دل آنان را شکستم .

آقای احمدزاده ! به خاطر اعتراض به عدم حضور شما در ملوان به استادیوم نرفتم ( و چه کوته فکر بودم ) در حالی که ملوان به ما احتیاج داشت .

آقای احمدزاده ! بعد از بازی با استقلال به آن لحن صحبت کردی و با قسمی که خوردی گفتی دیگر برروی نیمکت ملوان نخواهی نشست کاری که زیاد مقبول نبود .

آقای احمدزاده ! بعد از بازی با صبا دوباره با آن لحن به خبرنگار برنامه 90 صحبت کردی و در جواب این سوال که : در بین دو نیمه چه شد که ملوان باخت ؟ چنان حرف زدی که زیبنده نام مربی نبود .

آقای احمدزاده ! بعد از بازی با ابومسلم بازیکن مشهدی ابومسلم را تهدید کردی و با عصبانیت سعی کردی وی را تهدید به جبران در انزلی کنی ! آیا فراموش کرده بودی مربی یک تیم و نماینده یک شهر هستی ؟!

آقای احمدزاده ! باز هم که در این بازی با تماشاگرت برخورد کردی و پس از آنهم با مامور نیروی انتظامی تاختی . فرض کنیم حق با تو بوده باشد اما آیا براستی برای خود این حق را متصوری که به فرض تحت فشار بودن به خاطر تیم بر همه بتازی ؟ آیا اصولاً حق داری با تماشاگر ناراضی تیم بگو مگو کنی ؟ نکند آنان را هم تهدید کرده باشی !؟

آقای احمدزاده ! شما را دوست داریم اما احساس می کنیم در مقابل همه دشواریها ، همه کاستی ها و همه نداریهای ملوان کم آوده ای ! احساس می کنبم در فکر خراب شدن سابقه خوبت هستی و اینک که آنرا در شرف از دست دادن می بینی سعی می کنی به هر نحو ممکن گناه را بر گردن دیگری بیاندازی .

آقای احمدزاده ! در طول این فصل مردم تو را درک کرده اند و می دانند بر تو و تیمت چه می گذرد بنابراین سعی کردند بر کمبودها خرده نگیرند و فضا را برایتان از آنچه که هست تیره تر ننمایند اما شما در مقابل این همه هوادار ، این همه عاشقان ملوان چه کرده ای ؟ قدری درنگ کن ممی جان !

نظرات 20 + ارسال نظر
علی شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 02:43 ب.ظ

تیم ۱ شنبه ما بهتر از ملوان هست

چی بگم والله .

aabaay(محمد) یکشنبه 8 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 12:52 ق.ظ

Don't cry for me malawan,
don't cry for me ghazZian,

کار ما مدتهاست از گریه گذشته !

آرمین یکشنبه 8 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 03:17 ق.ظ http://malavanbandar.tk

ممنون که توضیحات کامل و جامعی دادی من که واقعا نمیدونم چی بگم متاسفانه چند وقتیه مثل تو به تمی خوشبین نیستم

شاید همونطور که بهت گفتم توی این ۳-۲ بازی آخر ملوان بشه راجع به موندن و رفتنش صریحتر نظر داد . هر چند خیلی خوشبین نیستم حتی با وجود فاصله امتیازاتمون با تیمهای پایینتر .

پیمان یکشنبه 8 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 01:04 ب.ظ http://www.fc-bayernmunchen.blogfa.com/

سلام رضا جان در باره اینکه نوشته بودی که سلطان به اسم ... معروفه به خاطره فریک و چهره شه باید بگم این هم ممکنه اصلاً فکر میکنم هر دوش باشه شاید این قضیه ای که تو اشاره کردی اصلاً وجود نداشته و به این منظور نبوده و طرفدارای دورتموند و تیم های بزرگ به خاطره فزیک و چهرش این اسم رو گذاشتن ولی اصلش اون مطلبیه که گفتم به هر حال ممنون من هم در اولین فرصت وبلاگه قشنگه تو لینک میکنم

نمی دونم شاید هم شما درست بگی به هر حال سلطان رو عشقه !
در مورد لینک هم ممنون .

امیر ۵۳ یکشنبه 8 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 04:54 ب.ظ

رضا جان سلام
سکوت تاسف باری درونم را فرا گرفته ، نمی دانم از مدیریت بسیار ضعیف ملوان بگم و یا از بی تعصبی بچه ها بگم یا از سرمربی بگم یا .......
نمی دونم چه شده ولی احساس می کنم می خوان ملوان رو نابود کنن. که البته ما نمی گذاریم .

اوضاع بی نهایت ناامید کننده ای داریم و شاید با ۳-۲ تا نتیجه خوب مشکلاتمون تا حدی حل بشه اما بازی که ملوان در مقابل سپاهان انجام داد فکرمون رو در مورد توان ارائه بازی خوب تا حد زیادی مشوش کرد . جوری که تمام شهر نگران اوضاع ملوان هستن .

سروش ملت پرست یکشنبه 8 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 08:14 ب.ظ

با درود. مادام که ما دوستداران و دلسوزان ملوان به هم نپیوندیم و نخواهیم برای ملوام کاری کنیم او ضاع همین است. خود فریبی تا کی ۱۵ سال با التماس و تبصره و پاچه خواری و سوپر جام و کناره گیری بانک ملی و ... خلاصه عوام فریبی ملوان در جام ازادگان و لیگ برتر ماند. حاصلش جز یک عنوان هفتمی با ایراندوست چه بود غیر از تداوم یک دور باطل؟ متاسفانه خودم خاصه در سال ۱۳۸۱ یکی از حامیان سرسخت احمد زاده بودم اما وقتی میبینم احمد زاده و یا هر کس دیگری با توهمی عجیب خود را ناجی و فرشته نجات ملوان می داند و به جای کمک به ملوان تنها زمینه تثبیت حضور و فعالیت مفسدین فی الارض را در هیات مدیره و مدیریت در مرکز ومنطقه فراهم می کند به نام و برای ملوان به راحتی یک اب خوردن او را هم کنار می گذارم. رضا ی عزیز و دوستداران اصیل ملوان بت سازی و بت پرستی در ملوان را با انتقادات صریحمان در نطفه خفه خواهیم ساخت. بندر انزلی سروش ملت پرست

خب چه چیز دیگری میشه گفت !؟
شاید همین انتقادها - هر چند اگر کسی هم نخونه - بتونه یه روزی مشکل یه جایی رو حل کنه ! متاسفانه دست ما کوتاه و خرما بر نخیل است .

امیر بایرنی سه‌شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 07:47 ق.ظ http://www.bayernclub.com

سلام به حاج رضای عزیز

مطلبت بی نقص و فوق العاده خوندنی بود!!!
لذت بردم از نوع نگارش مطلبب اما خوب در پست این مطلب یه درد و یه چیزی وجود داشت که بسیار ناراحت کننده بود

مرسی امیرخان که اومدی .

امیر بایرنی سه‌شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 07:51 ق.ظ http://www.bayernclub.com

ای کاش مسولان ملوان بازیکنان یا مربیان بیان این مطالب رو بخونند و ببینید که این تیم چه طرفدرانی داره که واقعآ اینقدر نگران آینده تیمشون هستند و دوم اینکه بخونند تا باعث انگیزه بشه بخونند تا نقطه ضعف های خودشون رو ببنیید خوشحالم که در مورد اون قضیه احمد زاده در مشهد به این نتجیه رسیدی که احمد زاه اون رو زیادی بزرگش کرده بوده گل خوردن در دقیقه ۹۴ و بیست ثانیه بعد از گلی که ملوان زد و بازی سه بر سه شد خیلی زور داشت و احمد زاده که قاط زده بود به این مسئله گیر داد!!!!! بهرحال گرفتن یه امتیاز از ابو در مشهد مث برد بود براش در هر صورت امیدورام که هرچه زودتر مشلاگت تیم عوض شه یه چیزم بگم من بعید میدونم ملوان بره دسته پائین من اصلا از وضعیت پائین جدلو لیگ و امتیازات خبر ندارم اما هرچی که باشه ملوان تیمی نیست که بخاد بره پایان امیدورام که ملوان در لیگ بمانه تا سال دیگه هم پگاه گیلان که اومد شکال کشور هم دو تیم داشته باشه در لیگ!!!!!

بله امیر خان همونطور که میبینی اوضاع تیم محبوب شهر ما بدجوری بهم ریخته و متاسفانه اونایی که در راس هستن نه تنها ناراحت نیستن بلکه از اینکه از دست ملوان دارن راحت میشن خوشحالن .
در مورد رفتن یا نرفتن ملوان باید بگم به شخصه زیاد امیدی ندارم چون راه آهن و فولاد هر دو دارن راهکارهایی برای فرار از سقوط ارائه میدن و به کار می بندن که برای ملوان نگران کننده است .و از استخدام مربی خارجی بگیر تا بازیکن و ...
خدا به خیر کنه .

بابک سه‌شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 09:47 ب.ظ

رضای عزیز سلام

مدتهاست که مطالبت رو دنبال می کنم خیلی وقت که می خوام چیزی بنویسم ولی نمیدونم از کجا باید شروع کنم از مدیریت غلط از بی تعصبی بازیکنان ومسولین یا از توقع نا بجا خودمون !!!؟ اعتراف میکنم منم امیدمو از دست دادم . فکر کنم دوران شعار دادن تموم شده اما میبینم هنوز خیلی ها تو خواب خرگوشین !!؟ من کاملا با سروش عزیز موافقم بت سازی همیشه آفت بزرگی برای تیمها بوده بخصوص در رده مدیریت و مربیگری . من به شخصه احترام زیادی برای ممی قایلم چون ممی و همبازیهای بزرگش یاد آور غرور و بزرگی انزلی و ملوان عزیزمان بودن اما ا.گه یادت باشه وقتی که تو به عنوان اولین نفر خبر سر مربیگری ممی رو به من دادی گفتم متاسفم .چون اعتقاد داشتم که ممی با این کارش خودکشی حرفه ای کرده . با این مدیریت با این سرمایه مالی و امکانات و با این سرمایه نفرات و از همه مهمتر حمایت ضعیف و غیر مسولانه نیروی دریایی هیچ امیدی به این تیم نبود ولی احمد زاده قبول کرد و من در حیرت فرو رفتم. آیااین کار ممی دلیل خاصی داشت ؟ آیا واقعا ممی فکد میکرد یا میکنه که میتونه معجزه کنه؟ نمی دونم شاید هم بتونه این رو زمان مشخص میکنه به هر حال من برای ملوان و ممی عزیز از صمیم قلب دعا میکنم . در آخر هم می خوام چیزی رو بگم که فکرش هم برام درد آوره



زان چه حاصل جز فریب و جز فریب

زین چه حاصل جز دروغ و جز دروغ

باز گویند صبر کن تا فردایی دگر

کاوه ای پیدا نخواهد شد امید
کاشکی اسکندری پیدا شود .

(مهدی اخوان ثالث)

نوشته ات جای هیچ صحبتی رو نگذاشت پس سکوت می کنم و دوباره و صدباره مطلبت رو می خونم . فقط ای کاش سردمدارای ملوان هم می خوندنش و اگه لازم میشد شرم می کردند !!

aabaay(محمد) چهارشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 05:02 ب.ظ

rastesh,malawan dare az dast mire,na bekhatere bakht hash bekhatere inke hame team ha dar hale sarmayegozarian wa malawan salhast ke sarmayasho beyn teamhaye dige pakhsh karde bedune inke daraamade in nteghalha sarfe ghawitarkardane team beshe,dar haghigaht alan mishe ye sazeman tashkil dad "sazmane bazikonane malawaniye hazer dar sayere teamhaye leage barta"nemidunam chi begam dige

بله حق با شماست و ما با این بذل و بخشش بازیکن به تیمهای دیگر بیشتر شبیه یک شرکت تعاونی شده ایم تا یک باشگاه !

امیر بایرنی پنج‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 04:19 ق.ظ http://www.bayernclub.com

سلام

چاکریم برادر رضا

خوبی حاجی

بابا دمت گرم کارت بیسته با این پیش بینی هات
خدایی ایول حالا بببینم نظرت چیه درباره برگشتم اتمار!!!

خودم هم خیلی کف کردم !
به نظرم امسال که هیچی باید از سال بعد به بایرن امید ببندیم . هرچند شنیده میشه این آمدن اوتمار موقتیه و قراره ژرارد هولیه بیاد به بایرن .

امیر بایرنی پنج‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 04:19 ق.ظ http://www.bayernclub.com

منکه خیلی خوشحالم

آرمین جمعه 13 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 02:44 ب.ظ http://malavanbandar.tk

راستی یه چیز دیگه
اصلا موافق نیستم که کیوان تو اون بازی خوب بود بر عکس خیلی ضعیف ظاهر شد (اینگار نه اینگار که یه گشتی تو تیمهای مختلف زده و باید صاحب تجربه شده باشه)
با اینکه من از اولین طرفداران رمضانی بودم اون روز ضعیف بود ولی خوب اینده درخشانی داره ارسالهاش فوق العاده هستن به خصوص تو حرکت و در شرایطی که تعادل خوبی نداره ارسالهای کم نقصی انجام میده

به جمله من دقت کن لطفاْ : او نیزبه اندازه توان خود تلاش کرد هرچند موفق نبود و تلاشش به امتیاز منجر نشد !
من اصلا به خوب بودن ساجدی اشاره ای نداشتم اما گفتم حداقل سعی خودش رو کرد و منفعل نبود .
در مورد ارسالهای رمضانی با شما موافقم . با وجود جثه کوچکش زورش به توپ می رسه که خوب ارسالش کنه .

aabaay(محمد) جمعه 13 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 06:09 ب.ظ


1mtiaz az ahwaz ghanimate ba in hal tof bar modiriyate mohtarame malawan
jan malawan

رامتین مونیخی جمعه 13 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 07:51 ب.ظ http://foootbal.blogfa.com

سلام آقا رضا.
اخراج ماگات رو تبریک میگم.
با تبادل لینک موافقین؟

ممنونم .
لینک شما اضافه شد .

aabaay(محمد) جمعه 13 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 11:21 ب.ظ

Steghlale ahwaz 0-0 Malawan bandare anZali
ba nteghad aZ shabakeye baran ke hanuz mahwarei nashode ta kheyle tarafdarane malawan dar sarasare donya bazihaye malawan dar anzali ro bebinan,mruz jome malawan 1 mtiaZ aZ ahwaZ gereft ke be nazare man arZeshmand bud
shabake khuZestan in baZi ro ba yek nime takhir neshun dad
mishe goft malawan kheyli bartar wa behtar az harif bud:
4mogheiyate 100% gol ke 2tash tak be tak bud wa 2bar ham toop be tire darwaze Steghlal khord
albate ahwaZiha ham 1 mogheiyate aali dasht ke masud oonro gereft
maZiyar ye shoote sirus war ham Zad ke darwaZebane harif aZ konje darwaZe daresh aword
hala ma 15 mtiaz darim ke akharin mtiaZesh hasele hamdeliye team bud
yademoon nare ke baZ ham tof bar modiriyate mohtarame malawan
natije akhlaghi: aZ baZikonan wa morabiyan hemayat konim
wa faghat wa faghat modiriyate team ra Zire soal bebarim
modirane mohtarame malawan khejalat bekeshin
aabaay aZ tehran

سلام
۱ - در مورد شبکه باران باید عرض کنم در پخش فوتبالهای استانی هم موندن چه برسه به پخش ماهواره ای !
۲ - اینجور که می فرمائید ملوان برتر از اهوازیها بوده و این باعث خوشحالیه . بازی که ملوان در برابر سپاهان انجام داد خیلی افتضاح بود . شابد تیم به خودش اومده .
۳ - شاید اگر مسعود در بازی با سپاهان خودش رو کنار نمی کشید الان ۱۶ امتیازی میشدیم .
۴ - در مورد انتقاد با شما موافق نیستم . هر کسی در هر پستی اگر کم کاری و یا نقصی داره باید ازش انتقاد کنیم . اصولا انتقاد می تونه راهگشا هم باشه اگر ازش به خوبی استفاده بشه . من تا قبل از نوشتن این مطلبم سعی کردم اگر نقصی بود هم ابراز نکنم ولی وقتی یک تیم داره بد بازی می کنه و در نهایت همه ارکان تیم جلوی دوربین میگن ما تیم برتر بودیم این یعنی توهین به من تماشاگر ! ما شاید از فوتبال به اندازه اونها ندونیم اما فرق بازی خوب و بد رو می دونیم کما اینکه معتقد به حمایت از کادر فنی و بازیکنان هستم انتقاد رو هم یکی از مراحل رسیدن به کمال می دونم.
۵ - خورشید آمد دلیل آفتاب ! این مدیریت که دیگه جای صحبت نداره همه چیز از همه ابعاد مدیریتی باشگاه مشخصه و جای هیچ توجیهی رو باقی نمیذاره . ما هم که عادت کرده ایم ( متاسفانه )
در ضمن این کلمه مدیران محترمت خیلی جالبه !

رامتین مونیخی شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 08:24 ب.ظ http://foootbal.blogfa.com

سلام ممنون از ابراز لطفتون باعث افتخار منه

رامتین مونیخی شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 08:26 ب.ظ http://foootbal.blogfa.com

لینک شما هم اضافه شد

aabaay(محمد) یکشنبه 15 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 02:27 ق.ظ

salam,haj maZlum
haji,man ham ba nteghad mowafegham,wali aksare kasaii ke mishnasam ya tu stadium be bazikonaye teame khodi nteghad mikonan(bekhon fohsh midan)ya inke be bahanehaye mokhtalef az bad bazi kardane malawan gerefte ta eZdewaje khodeshun!dar waghe injuri nteghad mikonan ke dige nemian stadium.manzure man az hemayat tashwighe team tu stadium bud ke bishaz pish kambudesh hes mishe.
sincerely yours

سلام بر شما .
در مورد برخی رفتارها در استادیوم حق رو به شما میدم . متاسفانه تماشاگر ما افت فرهنگی زیادی داشته و خیلی ها هدفشون از رفتن به استادیوم خالی کردن فشارهای هفته و بد و بیراه گفتن به این و اونه ! در صددم با همکاری شما دوستان مطلبی رو در این مورد بنویسم که تا ۳-۲ هفته آینده این کار رو می کنم . متاسفانه انزلی دیگه اون جهنمی که تیمهای دیگه توش دست و پا می زدن نیست . شما از دور بر این اتفاق ناظری و من هر هفته می بینم که داریم راه رو اشتباهی میریم . لیدرها هم از تماشاگرا بدتر !
شاید همنجوری پیش بریم به جایی برسیم که هیچ خونواده ای اجازه حضور عزیزانش رو در استادیم نده .

هدی(فولاد خوزستان) سه‌شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 01:35 ق.ظ http://hodasport.blogfa.com

سلام
من اونروز توی تلتکس خوندم که ملوان دو تا بازیکن گرفته
ولی از یکی از خرید هاش تعجب کردم
که نوشته بود الان مصدومه و پنج هفته ی پایانی برای ملوان بازی می کنه
من امیداروم مسئولای ملوان بیشتر به این تیم قدیمی اهمیت بدن
البته یک گلایه از شما
امیداور بودم وقتی ملوان یک تساوی عالی رو در اهواز به دست اورد شما ازش حمایت کنید ولی باید می نوشتید
ملوان حتی می تونست اس اس اهواز رو بزنه
من امیداوارم ملوان بازی های ایندش رو ببره
و من هم خیلی امیداروم
بای

ممنون و باز هم ممنون به خاطر سرزدنهای مداومتون .
اما سوالاتتون :
۱ - ملوانى ها ۲ بازیکن جدید را جذب کرده اند. محمد على امیرى بازیکن سابق برق شیراز که در زمان هدایت تیم شیرازى توسط احمدزاده کشف شده بود با ملوانى ها قرارداد ثبت کرده است. امیرعباس منصورى نیز از تیم هاى پایه پاس به ملوان منتقل شده و با این تیم قرارداد ثبت کرده است هر ۲ بازیکن مهاجم هستند. البته امیرى در حال حاضر مصدوم است و از ۳ هفته آینده به میدان مى رود. در بازی رفت ملوان - برق شیراز که پارسال انجام شد برق با تک گل همین امیری ملوان رو شکست داده بود . در مورد مصدومیت هم باید گفت طبیعتاْ چینی ترک خورده ارزونتر از چینی سالمه !!
۲ - در مورد گلایه تون : من فقط بازیهایی رو می نویسم که خودم رفته باشم . برای این از اون بازی ننوشتم که جریان بازی رو خودم ندیدم حتی از تلویزیون . دیشب که نود نشون داد مطلب کوتاهی ازشون و قدردانی از تیم در پست جدیدم که مربوط به پیکان میشه درج کردم که می تونید مطالعه فرمائید .
من هم امیدوارم هم ملوان و هم فولاد توی لیگ سال بعد هم باشند .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد