ما ملوانی هستیم !

جایی برای عاشقان ملوان

ما ملوانی هستیم !

جایی برای عاشقان ملوان

ملوان و نقل و انتقالات .

همیشه این موضوع که ملوان بتواند در نقل و انتقالات بعنوان یک خریدار حضور داشته باشد برایم به مثابه یک رویا بود . وقتی می دیدم تیمهای مختلف به راحتی در پی خرید بازیکن جهت ترمیم نقاط ضعف خود هستند آهی از سر حسرت می کشیدم و افسوس می خوردم بر ملوانی که همواره نامش بعنوان یک فروشنده بازیکن مطرح میشده تا خریدار ! اما امسال بر خلاف تمام آنچه در مورد ملوان متصور بودیم صحبتهایی می شنویم مبنی بر جذب جمعی از بازیکنان ملوان که در سالهای قبل شاهد کوچ آنان بوده ایم و در بین تمام آنها نام ستاره سالهای نه چندان دور ملوان یعنی « پژمان نوری » بیش از سایرین چشم نوازی میکند .

بنا بر گفته مطبوعات و مصاحبه آنان با مربی ملوان بندرانزلی انتقال برخی از بازیکنان با این تیم در مراحل آخر بوده و باشگاه در جهت جذب چند بازیکن دیگر هم گامهایی برداشته است . اسامی که بیشتر به گوش می خورند به ترتیب ذیل می باشند :

ا – پژمان نوری : گویا به سبب علاقه به شهرش و به گفته خودش ادای دین به ملوان و انزلی از برخی پیشنهادات چشمگیر تیمهای لیگ برتری گذشته است . مساله ای که دیگر کمتر می توان در فوتبال امروز دید ! باید به پژمان احسنت گفت و کار زیبای او را ستود . بازیکنی که با بی مهری شدید اکثر مردم انزلی مواجه شده بود ولی در مقابل حجمه توهینها وناسزاهایی که در استادیوم می شنید هیچگاه حتی اعتراض هم نکرد . آخرین پیشنهادی که به وی شده است از طرف تیم علی پروین یعنی استیل آذین بوده که بنا بر شنیده ها رقم این پیشنهاد چیزی حدود یکصد و هشتاد ملیون تومان بوده که انصافاً قابل ملاحضه می باشد .

فکر می کنم رقم پیشنهادی ملوان به وی حدود هفتاد ملیون توان بوده و احتمال حضورش بالای 80% می باشد .

2 – بابک پورغلامی : بازیکنی که در آخرین روز لیگ دوم با گلی که با استقلال زد قهرمانی را از آبی پوشان گرفت . تقریباً روند یکنواختی در بازیش دیده می شود و بازگشتش به ملوان بهترین گزینه برای هر دو به حساب می آید . از رقم قرارداد بی خبرم اما تقریبا باید آنرا 100% ملوانی دانست .

3 – محمد غلامین : بازیکنی که از سوی تیم پیکان در لیست فروش قرار گرفته و بعد از دو نفر قبلی که نام بردیم می توان از وی به عنوان جدی ترین فردی که باشگاه به دنبال حضورش در ملوان است نام برد . احتمال حضورش در ملوان حدوداً 60-50 % می باشد .

4 – محمد غلامی : با توجه به مبلغی که ملوان بابت رضایتنامه وی از پاس گرفت و اینکه فقط یک فصل از حضور وی درپاس گذشته است بعید به نظر می رسد که وی لباس سپید ملوان را بر تن کند اما شاید فروش پاس به همدان و باز بودن دست بازیکن در عقد قرارداد با این تیم بتوان برای ملوان شانسی متصور شویم . احتمال حضور وی هم تقریباً 50-40 درصد می باشد .

5 – جواد شیرزاد : در مصاحبه با برنامه نود از اینکه دوست داد در شهرستان بازی نکند سخن گفت و اینگونه می توان به این نتیجه رسید که ملوانی نشود . البته خود باشگاه هم در مورد وی صحبت خاصی نکرده است . بهتر است او را فراموش کنیم !

6 – حسن اشجاری : دیروز در مصاحبه با ایران ورزشی گفت ترجیح می دهد در تهران بازی کند ! پس روی او هم خط قرمز می کشیم .

 

افرادی که در بالا اسمی از آنها برده شد به راحتی می توانند با اتکا به تجربه  و مهارتی که دارند به ملوان و در جهت اعتلای نام آن کمک کنند و بار دیگر ملوانی بسازند که انتظارش را داریم . البته نکته دیگری هم در این نقل و انتقالات موجود است که نباید به راحتی از آن گذشت . وقتی باشگاه به پژمان مثلاْ هفتاد ملیون بدهد دیگر نمی تواند دیگر بازیکنان را با وعده قرارداد بیست یا سی ملیونی راضی نماید . به عبارتی کل قرارداد های تیم افزایش خواهد یافت . شاید اینجا داشتن مدیریت قوی و هماهنگ نمودن این تعداد بازیکن مورد نیازترین آیتم باشگاه باشد . باید دید مدیریت ملوان با این مساله چگونه کنار خواهد آمد !

 

« بی صبرانه منتظر شنیدن نقطه نظرات شما می باشم »

 

ضمنا در قسمت نظرات مطلب قبلی به فرمایشات دوستان پاسخ داده می شود و همچنین در هفته آینده به عملکرد ملوان از نگاه آمار و ارقام خواهیم پرداخت .

 

این هم مصاحبه مدیرعامل ملوان با خبرگزاری دانشجویان ایران ( ایسنا ) :

 

مدیرعامل باشگاه ملوان : وضعیت مالی ما از سال گذشته بهتر است .

در حالی تمرینات آماده سازی تیم ملوان بندر انزلی از روز دوشنبه بیست و یکم تیر ماه آغاز می‌شود که شایعات بازار نقل و انتقالات در مورد بازیکنان خروجی و ورودی به این تیم به گوش می رسد، این در حالی است که محمد احمدزاده سرمربی ملوان پیش از این گفته بود در صورت از دست دادن و رفتن حتی یک بازیکن، فصل بعد مربیگری ملوان را بر عهده نمی گیرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) - منطقه خزر احمدزاده به دنبال جذب بازیکنان پیشین خود است که از این تیم رفته اند و از چند سال پیش در تیم های دیگر بازی می کنند.

سعد ا... پورطهماسبی، مدیر عامل ملوان هم در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا با تایید این مطلب گفت: تاکنون به طور رسمی هیچ بازیکنی با ملوان قرارداد نبسته است، حتی هیچ بازیکنی هم جز کیوان ساجدی رسما از باشگاه جدا نشده است اما، به طور غیر رسمی صحبت های من همان حرف های آقای احمدزاده است.

البته احمد زاده نیز در گفت‌وگو با رسانه ها از جدایی کیوان ساجدی، مقداد قباخلو و سجاد بیگی خبر داده بود و برای تقویت خط حمله خود نیز قصد جذب بابک پورغلامی، پژمان نوری و حسن اشجاری را داشت.

علاوه بر این محمدعلی عشوری زاد، محمد همرنگ، بهروز پاک نیت، هادی نظر پاک، امیر حسین سلامی بخش و داود حق دوست نیز به طور غیر رسمی در حال رایزنی با ملوان هستند.

حضور مازیار زارع و پژمان نوری که این روزها خبر از پیشنهادات نجومی تیم های متمول به آنها به گوش می رسد در هاله ای از ابهام به سر می برد و برای راضی نگه داشتن آنها مدیر عامل ملوان کار سختی را پیش رو دارد.

پورطهماسبی در این خصوص گفت: وضعیت مالی ملوان نسبت به سال گذشته بهتر شده است ولی ایده آل نیست، ما هنوز پی گیر صحبت های وزیر دفاع در خصوص حمایت از تیم ملوان هستیم، بنابراین وضعیت آینده ملوان بستگی به بودجه ای که به زودی با حضور امیر بهزادفر بسته می شود، دارد. وی فعلا در سفر حج بسر می برد.

مدیر عامل باشگاه ملوان در ادامه‌ی گفت‌وگویش با خبرنگار ایسنا به افتتاح مجموعه ورزشی اختصاصی ملوان اشاره کرد و گفت: نمی دانم این استنباط مطبوعات بود یا واقعیت دارد که مجموعه ورزشی که در رشت افتتاح شده به ملوان بندر انزلی اختصاص دارد، من فکر می کنم چون هنوز رسما چیزی به ما اعلام نشده است مربوط به باشگاه ملوان جوان رشت باشد، که در چندین رشته هم تیمداری می کند اما بهر حال همه ما زیر نظر نیروی دریای هستیم و اگر ما هم امکاناتی داریم ملوان جوان رشت نیز می تواند استفاده کند، بهر حال تا قبل از آمدن امیر بهزاد فر از سفر حج نمی توانم قویا جواب بدهم که ملوان بندر انزلی هم صاحب مجموعه ورزشی اختصاصی شده است.

وی در پایان به حضورش در کمیته انضباطی اشاره کرد و گفت: یک سری ابهاماتی برای اعضای کمیته انضباطی پیش آمده بود که به اتفاق احمد زاده به تهران رفتیم و روشنگری کردیم و هم اکنون هم منتظر اعلام رای هستیم .

خبرگزاری دانشجویان ایران - رشت

نظرات 22 + ارسال نظر
کوشا شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 01:35 ب.ظ

با سلام
رضا جان من هم در این یک مورد کاملا با شما هم عقیده هستم که درصورت خرید بازیکنانی نام برده شد نقش مدیریت ملوان و سرمربی آن بیش از پیش می تواند راه گشا باشد.
درضمن اگر قرار باشد در ملوان بر پول حرف و حدیث پیش آید حداقل در مورد پ
گرچه در مورد بی خیالی قهرمانی در لالیگا و گذشتن از کنار نام سویا اصلا با شما هم عقیده نیستم ؟
تا چه شود ؟
قربانت

کوشا شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 01:39 ب.ظ

با سلام
رضا جان من هم در این یک مورد کاملا با شما هم عقیده هستم که درصورت خرید بازیکنانی نام برده شد نقش مدیریت ملوان و سرمربی آن بیش از پیش می تواند راه گشا باشد.
درضمن اگر قرار باشد در ملوان بخاطر پول حرف و حدیث پیش آید حداقل در مورد بازیکن با ارزشی چون پژمان ارزشش رادارد و لی در مورد سایر بازیکنان چون شیرزاد اصلا بهتر است حرفش را هم نزنیم .
در ضمن با اظهار تعجب از تبریک قهرمانی که به کهکشانی های پوشالی باید بگویم در مورد بی خیالی قهرمانی در لالیگا و گذشتن از کنار نام سویا اصلا با شما هم عقیده نیستم ؟
تا چه شود ؟
قربانت

محسن یکشنبه 27 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 10:05 ق.ظ http://waresh.com

سلام برادر!! وارش داره آماده میشه ها. مطلب واسه اول تیر داری؟؟ واسم حتما بفرست. این ملوان رویای شماست. ما که دوست داریمش!!

کورش(k2-4u) دوشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 01:40 ق.ظ http://k2-4u.com

سلام وبلاگ زیبایی داری به من هم سر بزن
تک تولز یک دشمن سر سخت برای پسورد سندر ها
https://shabgard.org/forums/showthread.php?t=11731
http://takfanar.persiangig.com/Cracked/myf/zip/help%20Tak%20Tools%202%20Beta.GIF
http://takfanar.persiangig.com/Cracked/myf/zip/Tak%20Tools%202%20Beta.zip Send to all Plz

کوشا سه‌شنبه 29 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 01:14 ب.ظ

با سلام
درسته فصل نقل و انتقال شروع نشده ولی چه خبر ؟
لطفا شما دوستانی که در انزلی هستید حداقل از شایعه ها بگید ؟ ما که چیزهایی شنیدم . مثلا اینکه پژمان پشیمان شده و شاید هم پیشنهاد تازه داره ؟
در ضمن قهرمانی رئال رو که تقدیمی از طرف بارسا بود به طرفدارانش تبریک می گم .

هومن چهارشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 01:05 ب.ظ

سلام.ولا خبری که ما از انزلی میشنویم راجع به پشیمونی پژمان نوری خیلی جدیه.در ضمن ابرار پنج شنبه هم به این موضوع اشاره کرده.ولی در کل من معتقدم که پیشنهاد سایر تیمها پژمان رو داره وسوسه میکنه.بنظر من پژمان برای ملوان زحمت زیادی کشید و با بیمهری هم از ملوان جداش کردندولی روشی که در پیش گرفته رو اصلا نمیپسندم که اول مصاحبه کرده که برای ملوان از پول گذشتم و حالا که پشیمون شده .این مورد میتونه تو آینده براش گرون تموم بشه.با تمام این اوصاف معتقدم که حضور تو ملوان لیاقت میخواد که خیلیها لیاقتش رو ندارن.درضمن ما هم از بارسایی ها تشکر میکنیم که قهرمانی رو به ما هدیه کردن.دستتون درد نکنه.ولی سرنوشت لالیگا و لیگ برتر یه جورایی بنظر من شبیه هم بود.تیمهایی که با پول و زد وبند دنبال یه سری مسایل بودن با سررفتن تو دیوار و قوهای محبوب انزلی و مادرید سربلند شدند.امیدوارم همه از جریانات امسال درس بگیرن و تو زمین فوتبال برای گرفتن حقشون تلاش کنن.ایران....انزلی.....ملوان شهر مادرید.

کوشا چهارشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 01:32 ب.ظ

سلام به همگی
کاش یکی بود همین حالا به داد ملوان می رسید فرصت ها از همین حالا دارند از دست می روند . بجای وعده و وعید دادن و اینکه ملوان امسال مشکلات سالهای قبل را نخواهد داشت مشکلی را حل نخواهد کرد مضاف بر اینکه همین آقایان در چند روز آینده و با پایان یافتن فصل نقل و انتقالات بازهم دوباره از مشکلات خواهند گفت چجون ممکن است الان گفتن این حرفها لیاقت بعضی ها را برای بعضی پستها زیر سئوال ببرد .

راجع به رئال بد نیست بدانیم که :

این عنوان، نه چیزی از شکوه آبی اناری های قهرمان کم می کند، و نه این قهرمانی حقیرانه، چیزی از حقارت مادرید می کاهد. نگاهی به شیوه قهرمانی و مقایسه آن با قهرمانی های مقتدرانه بارسا در فصول گذشته به خوبی ثابت می کند که چنین قهرمانی حقیرانه و انتصابی تنها شایسته مادریدی است که ورق های تاریخ صده اخیر، گویای قهرمانی کثیف این تیم است.

بارسلونا:
امتیاز: 73 - گل زده: 78 - گل خورده: 33 - تفاضل گل: 45

رئال مادرید:
امتیاز: 73 - گل زده: 66 - گل خورده: 40 - تفاضل: 26

ولی اشکال ندارد گذاشتیم امسال قهرمان شوند تا برای زنده بودن کورسو امیدی داشته باشند .

خدانگهدار

aabaay جمعه 1 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 05:22 ق.ظ

malawan
forsate yargiri
ehmal inbar ghabele jobran nist

سعید ثاراللهی جمعه 1 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 11:30 ب.ظ http://leon.blogsky.com

امیدوارم زودتر بازیکنای مورد نیاز رو جذب کنیم چون گرگهای تهرانی با پولشون قبل و بعد از جام ملتها در کمینن.

aabaay شنبه 2 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 01:06 ق.ظ

mundane rahahan tu leag jazebei nadasht wase ma,faghat sale bad bejaye raftan be ahwaz malawan miad tehran ba rahahan bazi mikone ke rooye kaghaz rahat tare,albate bemanad ke hanooz yademoon narafte ke foolad ba pool barghe shiraz aboomoslem wa ... ro kharid wali bazam too leag namoond
aabaay

رامتین مونیخی شنبه 2 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 10:14 ب.ظ http://foootbal.blogfa.com

سلام موندن ملوان تو لیگ رو با مدتی تاخیر تبریک میگم امیدوارم سال دیگه سال خوبی برای بایرن و ملوان و آلمان باشه

سعید ثاراللهی دوشنبه 4 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 09:44 ب.ظ http://leon.blogsky.com

سلام امروز اخبار شبکه ۳ گفت علاوه بر پئر غلامی بازیکنی از صنعت نفت و پگاه(فکر کنم دروازه بان بود پستش)به ملوان پیوستن.خیری داری بگو

aabaay سه‌شنبه 5 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 11:21 ق.ظ

زارع: حالا فقط‌ به‌ قهرمانى‌ جام‌ ملت‌ها فکر مى‌کنیم‌

مازیار زارع‌ هافبک‌ تیم‌ملى‌ که‌ همراه‌ با تیم‌ملى‌ ب‌ در مسابقات‌ غرب‌ آسیا حضور داشت‌ درباره‌ دیدار فینال‌ گفت: عراق‌ تیم‌ خوب‌ و منسجمى‌ بود و انصافاً‌ ما را تحت‌ فشار قرار داد اما فقط‌ براى‌ قهرمانى‌ به‌ این‌ مسابقات‌ آمده‌ بودیم‌ و مى‌دانستیم‌ چطور باید مقابل‌ عراق‌ بازى‌ کنیم. کادر فنى‌ نقاط‌ ضعف‌ و قوت‌ این‌ تیم‌ را برایمان‌ مشخص‌ کرده‌ بود و خوشبختانه‌ با ارائه‌ یک‌ بازى‌ جذاب‌ به‌ پیروزى‌ رسیدیم.
وى‌ افزود: با قهرمانى‌ در غرب‌ آسیا حالا فقط‌ به‌ قهرمانى‌ در جام‌ ملت‌ها فکر مى‌کنیم. امیدوارم‌ بتوانم‌ نظر مثبت‌ قلعه‌نوعى‌ را براى‌ حضور در ترکیب‌ ثابت‌ تیم‌ملى‌ جلب‌ کنم!
زارع‌ در پایان‌ گفت: هنوز براى‌ فصل‌ آینده‌ تصمیمى‌ نگرفته‌ام‌ و همه‌ چیز را به‌ مسئولان‌ ملوان‌ سپرده‌ام. مى‌دانم‌ ملوان‌ به‌ من‌ احتیاج‌ دارد ولى‌ هرگونه‌ تصمیمى‌ را به‌ بعد از جام‌ ملت‌ها موکول‌ کرده‌ام.

aabaay سه‌شنبه 5 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 11:47 ق.ظ

پژمان با ملوان به توافق نرسید
پژمان نوری‌هافبک پرسپولیس که اواخر فصل پیشین، حتی به تیم‌ملی راه یافت بعد از 10 جلسه شرکت در تمرین ملوان به پرسپولیس بازگشت‌. گویا نوری از نظر مالی نتوانست با ملوان به توافق برسد و به همین دلیل بعد از مذاکره با مدیران و سرمربی ملوان خیلی دوستانه از این تیم جدا شد و به پرسپولیس بازگشت‌.
قرار است پژمان طی چند روز آینده با حبیب کاشانی، مدیرعامل پرسپولیس مذاکرات خود را آغاز کند و در این میان شنیده می‌شود استیل آذین نیز خواهان حضور پژمان نوری در این تیم است‌.

jahane football

aabaay پنج‌شنبه 7 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 03:34 ق.ظ

پژمان‌ نورى‌ بر سر دوراهی! هنوز هیچ‌ چیز مشخص‌ نیست ‌


پس‌ از آنکه‌ پژمان‌ نورى‌ هافبک‌ پرسپولیس‌ از حضور خود در ملوان‌ انزلى‌ خبر داد و خودش‌ را مدیون‌ این‌ تیم‌ و هواداران‌ شهرش‌ دانست، بر سر تمرینات‌ ملوان‌ حاضر شد و با این‌ تیم‌ به‌ تمرین‌ پرداخت. اما از سوى‌ دیگر مسئولان‌ باشگاه‌ پرسپولیس‌ با وى‌ تماس‌ گرفتند و خواستار تمدید قرارداد او با سرخپوشان‌ پایتخت‌ شدند. از این‌رو پژمان‌ نورى‌ بر سر دوراهى‌ قرار گرفته‌ است. در این‌ خصوص‌ مدیرعامل‌ باشگاه‌ ملوان‌ بندرانزلى‌ سعدا... پورطهماسب‌ گفت: درخصوص‌ وضعیت‌ پژمان‌ هنوز زود است‌ که‌ حرف‌ بزنیم‌ و هنوز هیچ‌ چیز در این‌ خصوص‌ معلوم‌ نیست. او خودش‌ اظهار تمایل‌ کرده‌ است‌ که‌ در ملوان‌ بازى‌ کند و ما هم‌ از آمدن‌ وى‌ استقبال‌ کردیم‌ و او با حضور در انزلى‌ با دیگر اعضاى‌ تیم‌ تمرین‌ کرد، اما باید تا اواخر هفته‌ آینده‌ منتظر ماند تا وضعیت‌ نهایى‌ پژمان‌ مشخص‌ شود. من‌ شخصاً‌ تمایل‌ به‌ حفظ‌ او در ملوان‌ دارم

آرمین جمعه 8 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 11:28 ق.ظ http://www.waresh.com

سلام. وارش دوباره شروع کرد! اگه دوست داری با ما همکاری کنی با من یا محسن تماس بگیر. ممنون.
موفق باشی

aabaay یکشنبه 10 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 11:08 ق.ظ

baba,update kon,

aabaay یکشنبه 10 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 01:57 ب.ظ

مراسم تجلیل از مسوولان و بازیکنان تیم ملوان برگزار شد

مراسم تجلیل از مسوولان و بازیکنان تیم فوتبال ملوان بندر انزلی روز شنبه بیست و ششم خرداد در هتل سبلان برگزار شد. دراین مراسم که با حضور امیر دریادار محسن بهزادفر فرمانده منطقه چهارم نیروی دریایی ، نماینده شهر ٬فرماندار انزلی و جمع دیگری از مسوولان شهرستان و اعضای باشگاه و تیم فوتبال ملوان برگزار شد، جوایزی از سوی باشگاه به بازیکنان و کادر تیم اهداء شد.

aabaay دوشنبه 11 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 11:49 ق.ظ

احتمال جدایى زارع زیاد است

ایران ورزشى- مازیار زارع پیشنهادهاى خوبى از تیم هاى بزرگ لیگ برتر دارد. از طرفى سقف قراردادهاى ملوان کمتر از ۵۰ میلیون است و قطعاً این مسأله باعث مى شود این هافبک به خاطر آینده اش از ملوان جدا شود. به نظر مى رسد باشگاه به خاطر قراردادش با زارع قصد بازارگرمى دارد.

aabaay چهارشنبه 13 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 02:34 ق.ظ


سالن تازه تاسیس انزلی میزبان مسابقات انتخابی کشتی می‌شود

خبرگزاری فارس: مرحله نهایی انتخابی تیم ملی کشتی آزاد در سالن تازه تاسیس بندرانزلی برگزار خواهد شد.


به گزارش خبرگزاری فارس، در نهایت، میزبان مرحله نهایی انتخابی به بندرانزلی رسید تا فدراسیون کشتی به قولی که به گیلانی‌ها داده بود، عمل کرده باشد. این در حالیست که انزلی سالن نوسازی با گنجایش سه هزار نفر دارد.
برای اسکان میهمانان نیز هتل رزور شد و بعید است مشکلی از جهت تغذیه ایجاد شود.
ستاد اجرایی مسابقات که قبلا در لاهیجان تشکیل شده بودف به بندرانزلی منتقل شده‌ است.
طبق هماهنگی‌هایی که هیئت کشتی گیلان با مدیریت تربیت بدنی استان دارد، تلاش‌ها بر این است که پیکارها به نحو مطلوبی در تاریخ مقرر برگزار شود.
امروز هم ابراهیم مهربان آخرین هماهنگی‌ها را با فدراسیون انجام داد و برای چندمین بار، خیال آنها را از میزبانی راحت کرد.

ساعد چهارشنبه 13 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 12:26 ب.ظ http://miner79.persianblog.com

سلام آبای... وبلاگی توپی داری ... خیلی خوشم اوومد...موفق باشی...

هومن پنج‌شنبه 14 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 03:40 ب.ظ

اخبار ورزشی تمرین لنگیها رو نشون میداد که حقیرانه با فقط و فقط ۶ بازیکن شروع شده که یکی از اونها پژمان نوری بود.با اینکه به شخصه تویه این چندسالی که از ملوان رفته بهش هیچ توهینی تو استادیوم نکرده بودم ولی بهش میگم لیاقت تو همون پگاه بود . امسال جهنم استادیوم انزلی منتظر تو و لنگیهاست.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد