ما ملوانی هستیم !

جایی برای عاشقان ملوان

ما ملوانی هستیم !

جایی برای عاشقان ملوان

لیگ برتر کجایی ؟!

با سلام خدمت دوستان .

متاسفانه هیچ خبری از ملوان نیست و طبق معمول نظاره گر خرید و فروش بقیه تیمها هستیم . حقیقتاْ هم به شخصه با وجود این بی خبری حس آپدیت کردن ندارم در حالی که مطلب آماری ملوان در لیگ ششم را بطور کامل آماده نموده ام اما منتظر روزی هستم که حس و حال تایپ مقادیر و کشیدن جداول مربوطه را داشته باشم ! تنبلی مرا به بزرگی خود ببخشید . برای این سری هم فقط به بازخوانی اخبار این هفته ملوان میپردازیم :

برای خواندن اخبار لطفاْ روی تیتر هر خبر کلیک فرمائید .

سفر سه روزه ملوان به کرمانشاه

احمدزاده:  ملوان کاملا آماده است

ملوان مقابل صباباتری و شاید هم پرسپولیس

ملوان بدهی‌های فصل گذشته خود را پرداخت کرد

اردوی ملوان در کوهک تهران

مهاجم ملوان در بن‌ یاس امارات ( بیچاره بن یاس !! )

نظرات 20 + ارسال نظر
aabaay پنج‌شنبه 4 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 01:32 ق.ظ

bana bar harfhaye MAMY,baziye malawan-sababattery
farda saate 5 dar stadiumi dar nobonyade tehran bargozar mishawad,montazere ax hash bashin
aabaay

aabaay/jahane football پنج‌شنبه 4 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 01:35 ق.ظ

سفر سه روزه ملوان به کرمانشاه
ملوان بندرانزلی برای انجام دیدار دوستانه، سفر سه روزه‌ای را به استان کرمانشاه انجام خواهد داد‌.
طی روزهای پایانی اردوی ملوان بندرانزلی در تهران، این تیم برای انجام دو دیدار تدارکاتی راهی کرمانشاه خواهد شد و با شیرین فراز طی بازی‌های رفت و برگشت رو به رو خواهد شد‌.به گفته مسؤولان کرمانشاهی که کلیه هزینه‌های سفر ملوان را طی این مدت تقبل کرده‌اند روزهای شنبه و دوشنبه برای انجام این دیدارها در نظر گرفته شده و دو تیم با نفرات اصلی خود مقابل یکدیگر صف آرایی خواهند کرد‌.ملوان بندرانزلی طی مدت حضور خود در تهران یک دیدار تدارکاتی را نیز مقابل صباباتری انجام خواهند داد سپس راهی کرمانشاه خواهد شد‌.دیدار تیم‌های شیرین‌فراز و ملوان بندرانزلی در ورزشگاه آزادی کرمانشاه برگزار خواهد شد‌.


aabaay پنج‌شنبه 4 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 12:42 ب.ظ

بندرانزلی ، خبرگزاری جمهوری اسلامی ‪۸۶/۰۵/۰۴‬
"حسین غلامی" سرپرست تیم فوتبال ملوان نیروی دریایی بندر انزلی از سمت خود استعفا کرد.

وی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پس از یک سال همکاری با ملوان به دلیل مشغله کاری از سمت خود کناره‌گیری کردم.

وی افزود: به این دلیل به تیم ملوان آمده بودم که نیازهایی را که تیم داشت تا حد امکان برآورده کنم و کمکی به این تیم کرده باشم که در این مدت یک ساله در حد مطلوبی این کار انجام شد.

غلامی با اشاره به همکاری خوب مدیرعامل باشگاه در این مدت اظهار داشت:
پس از این نیز در خدمت تیم ملوان خواهم بود کما اینکه سال‌های قبل نیز با مسوولان ملوان همکاری داشتم.

وی در مورد این که چه کسی به عنوان سرپرست جدید تیم فوتبال ملوان فعالیت خواهد کرد، گفت: مسوولان باشگاه هنوز فردی را انتخاب نکرده‌اند و دنبال سرپرست جدید برای تیم هستند.

aabaay جمعه 5 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 12:00 ق.ظ

malawan-saba
montazere khabar bashid

aabaay جمعه 5 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 05:25 ب.ظ

به ملوان بندر انزلی را ی دهید:

http://www.voteyourteam.com/Asia/Iran/Malavan.aspx

ایاز نوری زاده شنبه 6 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 09:44 ق.ظ http://super-oli.blogfa.ir

با سلام
من مدیر وبلاگ بایرن مونیخ و الیور کان هستم
اگه مایل باشید با هم تبادل لینک کنیم
اگه تمایل دارین من را با نام بایرن مونیخ و الیور کان لینک کنید
من را مطلع کنید
ممنون
super-oli.blogfa.ir

aabaay یکشنبه 7 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 11:36 ق.ظ

reza update

aabaay دوشنبه 8 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 03:26 ب.ظ

agha malawan,rafte kermanshah mshabam bar migarde,,
up nemikoni?

aabaay/iranwarzeshi سه‌شنبه 9 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 03:02 ق.ظ

احمدزاده: مشکل ما مدیریت است، نه مربى ایرانى
ایران ورزشى- محمد احمدزاده درخصوص عملکرد تیم ملى در رقابت هاى جام ملت هاى آسیا ۲۰۰۷ توضیح مى دهد: بعد از سال ها یک ایرانى سرمربى تیم ملى شد. به جاى آنکه او را حمایت کنیم تخریبش مى کنیم و مى خواهیم او را نابود کنیم. قلعه نویى براى تیم ما زحمت کشید و به خاطر شکست برابر کره جنوبى، آن هم در ضربات پنالتى نباید فقط او را مقصر دانست. این کار بى انصافى است.وى ادامه مى دهد: اگر مربیان خارجى برابر کره بازنده مى شدند به دلیل مبلغ قرارداد بالایى که داشتند هیچ کس آنها را برکنار نمى کرد. احمدزاده به باخت ایران برابر کره اشاره مى کند: باخت برابر کره جنوبى فاجعه نیست. کره یکى از رقباى نزدیک ایران است و همیشه با اختلاف اندک آن را برده ایم یا بازى را به آنها واگذار کرده ایم به جز پیروزى ۶-۲ که یک استثنا بود.احمدزاده در پایان ادامه مى دهد: ما برنامه ریزى خاصى براى فوتبالمان نداریم. بهتر است به جاى استخدام مربیان خارجى، مدیران خارجى جذب کنیم. فوتبال ایران در عرصه مدیریت مشکل دارد و برنامه ریزى و هدف گذارى درستى ندارد. مشکل ما مدیریت است، نه مربى ایرانى.

iranwarzeshi سه‌شنبه 9 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 03:04 ق.ظ

در هفته اول لیگ برتر
۵ تیم از تماشاگر محروم هستند
ایران ورزشى ـ ۵ تیم لیگ برتر فوتبال نخستین دیدار خانگى خود در لیگ هفتم را بدون تماشاگر برگزار مى کنند. سازمان لیگ برتر اعلام کرد: براساس احکام صادره از سوى کمیته انضباطى فدراسیون فوتبال که پس از قطعیت لازم الاجرا است، دیدار تیم هاى استقلال و پرسپولیس تهران، استقلال اهواز، شیرین فراز کرمانشاه و پگاه گیلان در اولین مسابقه اى که به عنوان میزبان تعیین مى شوند، بدون حضور تماشاگر برگزار خواهد شد

ghal'e morghi,ghal'e noii,shahre noii سه‌شنبه 9 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 03:08 ق.ظ

بازگشت قلعه نویى به لیگ برتر
سایه امیر روى سر یک مربى بزرگ
ایران ورزشى- این روزها وقتى اسم امیر قلعه نویى مى آید، همه یاد حذف تیم ملى مى افتند اما جالب است بدانید آقاى سرمربى ماجراى حذف تیم ملى را فراموش کرده و به آینده فکر مى کند. طى مذاکراتى که در روزهاى اخیر با امیر قلعه نویى صورت گرفته، او را گزینه اصلى هدایت یکى از تیم هاى لیگ برترى مى دانیم. البته باید شرایط مساعد شود تا امیر قلعه نویى هدایت این تیم لیگ برترى را برعهده بگیرد. مساعد شدن شرایط یعنى اینکه سرمربى فعلى این تیم لیگ برترى از کار برکنار شود یا مسؤولان باشگاه کارى کنند که او به حالت قهر تیم را ترک کند و بعد قلعه نویى را به جاى او معرفى کنند.
البته سرمربى فعلى این تیم لیگ برترى که مشتریان فراوانى دارد، خودش هم بى میل نیست که به لیگ دسته اول برود و هدایت یک تیم بزرگ را برعهده بگیرد و با آنها به لیگ برتر صعود کند. به هرحال باید کمى دندان روى جگر بگذاریم تا این اتفاق رخ بدهد. اگر اسمى از این تیم نبردیم، دلیلش این است که در صورت رسانه اى شدن ماجرا، کار امیرخان با مشکل مواجه مى شود و ترجیح مى دهیم که سکوت اختیار کنیم تا پس از قطعى شدن ماجرا، نام تیم را فاش کنیم

amire ghalenoiye,... ... shahre noiiye سه‌شنبه 9 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 03:25 ق.ظ

قلعه‌نوعی: تمام‌ کارشناسان‌ اشتباه‌ کردند! تکلیف‌ مربیگرى‌ام‌ در تیم‌ملى‌ ده‌ روز دیگر مشخص‌ مى‌شود

معلوم‌ نیست‌ چرا سرمربى‌ تیم‌ملى‌ با اینکه‌ به‌ طور رسمى‌ از مردم‌ هم‌ عذرخواهى‌ کرد، مدام‌ با مطبوعات‌ و رسانه‌هاى‌ خبرى‌ مصاحبه‌ مى‌کند و توضیحاتى‌ در مورد حذف‌ تیم‌ملى‌ ارایه‌ مى‌کند. به‌ هر حال‌ امیر قلعه‌نوعى‌ به‌ سئوالات‌ والى‌زاده‌ گزارشگر شبکه‌ رادیو ورزش‌ این‌ چنین‌ پاسخ‌ داد که‌ چکیده‌ گفته‌هاى‌ وى‌ از نظرتان‌ مى‌گذرد:
* ایران‌ اگر با برزیل‌ ده‌ بار مسابقه‌ بدهد 9 بار بازنده‌ مى‌شود و احتمال‌ دارد یک‌ بازى‌ را مساوى‌ کند اما چون‌ ضربات‌ پنالتى‌ شانسى‌ است‌ احتمال‌ دارد سه، چهار بار در ضربات‌ پنالتى‌ برزیل‌ را شکست‌ بدهیم.
* خدا را گواه‌ مى‌گیرم، ما با این‌ نگرش‌ به‌ مصاف‌ کره‌جنوبى‌ رفتیم‌ که‌ در همان‌ وقت‌ قانونى‌ بازى‌ به‌ نتیجه‌ برسیم.
* تیم‌ملى‌ عربستان‌ با ناداورى‌ها به‌ فینال‌ رسید، این‌ تیم‌ باید مقابل‌ ازبکستان‌ حذف‌ مى‌شد. * براى‌ تمام‌ کارشناسان‌ عزیز احترام‌ قایلم‌ اما تمام‌ این‌ دوستان‌ مى‌گفتند کره‌ تیم‌ ضعیفى‌ است‌ پس‌ چطور همین‌ تیم‌ 60 دقیقه‌ در دیدار مقابل‌ ژاپن‌ ده‌ نفره‌ بازى‌ کرد و این‌ تیم‌ را سرانجام‌ شکست‌ داد؟!
* اکثر اردوهاى‌ عراق‌ در بیرون‌ از این‌ کشور برپا شده‌ بود تا جنگ‌ و درگیرى‌هاى‌ داخلى‌ به‌ تیم‌ملى‌ فوتبال‌ آسیبى‌ نرساند.
* مى‌گویند تیم‌ کره‌ ضعیف‌ بود اما نمى‌گویند قدرت‌ فوتبال‌ ایران، کره‌ را عقب‌ کشید. نمى‌گویند چیدمان‌ (ترکیب) بازى‌ باعث‌ شد کره‌ عقب‌نشینى‌ کند و تحت‌ فشار باشد.
* اگر تلویزیونى‌ها اجازه‌ بدهند فیلم‌ بازى‌ رسول‌ خطیبى‌ را آماده‌ مى‌کنیم‌ تا مشخص‌ شود این‌ مهاجم‌ در طول‌ 120 دقیقه‌ چقدر استارت‌ زد و تا چه‌ اندازه‌ براى‌ تیم‌ مفید بود.
* ما چون‌ در دور مقدماتى‌ سه‌ گل‌ خورده‌ بودیم، مقابل‌ کره‌ تغییر سیستم‌ دادیم‌ تا به‌ دفاع‌ خود عمق‌ بدهیم.
* هر باختى‌ تبعاتى‌ دارد اما خداوکیلى‌ من‌ از دوستان‌ خواهش‌ مى‌کنم‌ یک‌ بار دیگر بازى‌ با کره‌ را ببینند.
* در فوتبال‌ «چرا» وجود دارد اما «باید» وجود ندارد! در این‌ جام‌ پیش‌بینى‌ تمام‌ کارشناسان‌ اشتباه‌ از آب‌ درآمد. دکتر ذوالفقارنسب‌ در پایان‌ دیدار کره‌ و ژاپن‌ به‌ اشتباه‌ خود اقرار کرد. ضمن‌ اینکه‌ در دیدار فینال‌ هم‌ تمام‌ کارشناسان‌ مرتکب‌ اشتباه‌ شدند تا عراق‌ قهرمان‌ شود.
* ما در مالزى‌ بى‌حاشیه‌ترین‌ تیم‌ تاریخ‌ فوتبال‌ ایران‌ را داشتیم. از نظر قدرت‌ بدنى‌ نیز ساختار آمادگى‌ جسمانى‌ بازیکنان‌ را متحول‌ کردیم، ضمن‌ اینکه‌ تنها تیمى‌ بودیم‌ که‌ بدون‌ باخت‌ حذف‌ شدیم، با این‌ حال‌ حرکات‌ تاکتیکى‌ تیم‌ هم‌ پیشرفت‌ زیادى‌ داشت.
* حدود ده‌ روز دیگر اعلام‌ مى‌کنم‌ که‌ سرمربى‌ تیم‌ملى‌ هستم‌ یا نه؟! باید در این‌ خصوص‌ اواخر این‌ هفته‌ با مسئولان‌ ورزش‌ کشور مذاکره‌ کنیم.

khabar warzeshi چهارشنبه 10 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 09:24 ب.ظ


هیچ‌کس‌ نگفت‌ بهترین‌ تیم‌ تاریخ‌ عراق‌ 11 جلال‌ حسینى‌ داشت‌

مسأ‌له‌ این‌ است: چرا عراق‌ قهرمان‌ آسیا شد؟
براى‌ رسیدن‌ به‌ پاسخ‌ این‌ سئوال‌ باید برگردیم‌ به‌ شرایط‌ حاکم‌ بر فوتبال‌ این‌ کشور و نحوه‌ شکل‌گیرى‌ تیم‌ملى‌ آن؛ عراقى‌ها در شرایطى‌ دور هم‌ جمع‌ شدند که‌ کوچکترین‌ توقعى‌ از آنها وجود نداشت. عراق‌ حتى‌ در اولین‌ روز مسابقات‌ بسیار ناامید کننده‌ ظاهر شد و به‌ نظر مى‌رسید در همان‌ مرحلة‌ اول‌ پرونده‌اش‌ بسته‌ مى‌شود اما هر چه‌ گذشت‌ انسجام‌ تیمى‌ که‌ بازیکنانش‌ از فاکتورهاى‌ جوانى‌ و انگیزه‌ برخوردار بودند بیشتر شد و عراق‌ توانست‌ مدعیان‌ را یکى‌ یکى‌ از پیش‌ رو بردارد.
در مورد اینکه‌ تیم‌ قهرمان‌ جام‌ ملتها اشکال‌ فنى‌ داشت‌ یا چیز دیگر تردید نکنید که‌ جواب‌ مثبت‌ است‌ اما عراقى‌ها از فاکتورهایى‌ بسیار مهم‌ برخوردار بودند که‌ دیگران‌ حسرتش‌ را مى‌خوردند. تیم‌ «ویرا» لژیونر پرادعایى‌ که‌ همه‌ را از بالا نگاه‌ کند نداشت. هیچ‌ کدام‌ از اعضاى‌ این‌ تیم‌ خود را بزرگتر از حریفان‌ نمى‌دانستند و براى‌ سرمربى‌ تیمشان‌ «ناز» نمى‌کردند. آنها رحمان‌ رضایى‌ نداشتند که‌ قبل‌ از جام‌ ملت‌ها بى‌میلى‌ خود براى‌ پیوستن‌ به‌ تیم‌ملى‌ را آشکارا نشان‌ دهد و بلافاصله‌ بعد از حذف‌ هم‌ خداحافظى‌ کند تا حسابش‌ از بقیه‌ جدا شود. در تیم‌ عراق‌ نه‌ حسین‌ کعبى‌ وجود داشت‌ که‌ نیمکت‌نشینى‌ خود را برنتابد، نه‌ رضا عنایتى‌ که‌ تیم‌ را خراب‌ کند و کلى‌ ادعا داشته‌ باشد، نه‌ على‌ کریمى‌ که‌ حاصل‌ کارش‌ چند حرکت‌ نصف‌ و نیمه‌ در جریان‌ بازى‌ باشد و نه‌ حتى‌ آندرانیک‌ تیموریان‌ که‌ مواظب‌ پاهایش‌ باشد. آندرانیک‌ در زمان‌ جام‌جهانى‌ چون‌ تازه‌وارد بود سرش‌ را هم‌ جلوى‌ توپ‌ مى‌گذاشت‌ اما در جام‌ ملت‌ها کمتر با بازیکنان‌ حریف‌ درگیر مى‌شد درست‌ برخلاف‌ جلال‌ حسینى‌ تازه‌وارد و باانگیزه‌ که‌ انصافاً‌ همه‌ کار کرد.
به‌ اعتقاد ما عراق‌ 11 جلال‌ حسینى‌ داشت‌ که‌ همه‌ کارى‌ براى‌ موفقیت‌ تیمشان‌ انجام‌ مى‌دادند گذشته‌ از این‌ هیچ‌ کس‌ براى‌ سرمربى‌ عراق‌ نیز بد و بیراه‌ ننوشت. هیچ‌ خبرنگار پرادعایى‌ ساعت‌ 1 شب‌ نرفت‌ که‌ با سرمربى‌ تیم‌ملى‌ مصاحبه‌ کند هیچ‌ کس‌ نگفت‌ این‌ تیم‌ عراق‌ بهترین‌ تیم‌ تاریخ‌ است‌ و هیچ‌ کس‌ مدعى‌ نشد که‌ کمترین‌ حق‌ تیم‌ عراق‌ حضور در فینال‌ است.
عراق‌ به‌ خاطر اولین‌ بازى‌ تیمش‌ که‌ با مساوى‌ «زجرآور» به‌ پایان‌ رسید نصف‌ تیم‌ ما که‌ در اولین‌ دیدار پیروز شده‌ بود مورد سرزنش‌ قرار نگرفت. ما مى‌خواستیم‌ قلعه‌نوعى‌ را براى‌ شکست‌دادن‌ ازبکستان‌ محاکمه‌ کنیم‌ و دروغ‌ نیست‌ اگر بگوییم‌ بعضى‌ها به‌ خاطر حذف‌ شدن‌ تیم‌ او جشن‌ گرفتند. در این‌ شرایط‌ نباید هم‌ تیم‌ ما قهرمان‌ شود اما هیچ‌ اشکالى‌ ندارد اگر عراق‌ جام‌ را به‌ خانه‌ ببرد.
بازیکنان‌ این‌ تیم‌ بدون‌ کمترین‌ استرس‌ و فشار روانى‌ بازى‌ کردند در حالى‌ که‌ ما فقط‌ دنبال‌ عیب‌جویى‌ بودیم!

http://www.jahanefootball.ir/index.asp?cen=8&TextID=552 سه‌شنبه 16 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 02:40 ق.ظ

تیم پگاه در دیدار تدارکاتی روز یک‌شنبه مقابل ملوان که تا دقیقه 85 با نتیجه یک بر یک جریان داشت و در این لحظه به علت فحاشی‌های طرفداران دو تیم علیه یکدیگر و اعتراض محمد احمدزاده نسبت به این اتفاق نیمه‌کاره رها شد، با سیستم 1-3-2-4 به میدان رفت که این روش به دلایل مختلف آن بازدهی لازم را نداشت و

dawaaye rasht o anzali سه‌شنبه 16 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 02:52 ق.ظ

دلخورى جهانپور از مربى ملوان:
احمدزاده نباید تیم را بیرون مى کشید
ایران ورزشى - در دیدار تدارکاتى و به ظاهر دوستانه پگاه - ملوان که روز یکشنبه انجام شد، به دلیل درگیرى هاى اعضاى هر دو تیم بازى نیمه کاره رها شد. البته با دخالت نیروى انتظامى کار به جاهاى باریک کشیده نشد و در همان مراحل اولیه کنترل شد. در این دیدار احمدزاده تیم خود را در دقیقه ۸۰ از زمین خارج کرد تا باز هم یک بازى دیگر از این دو تیم نیمه کاره بماند. مجید جهانپور در خصوص این موضوع مى گوید: «از ابتداى بازى عده اى از هواداران دو تیم به هم توهین مى کردند و در نهایت آقاى احمدزاده در حالى که ۸۰ دقیقه از بازى گذشته بود تشخیص داد تیم اش را از زمین بیرون بکشد.» جهانپور که از این کار احمدزاده دلخور است ادامه مى دهد: «احمدزاده گفته که من تلاشى براى کمتر کردن حاشیه ها انجام ندادم که این مسأله کاملاً اشتباه است چون وقتى تماشاگران پگاه توهین مى کردند، با علامت دست به آنها اشاره مى کردم که این کار را انجام ندهند. توهین هواداران ملوان به مراتب بیشتر بود. هدف ما این بود که هم یک بازى تدارکاتى انجام داده باشیم و هم از حساسیت دیدار این دو تیم کاسته شود. احمدزاده قبل از شروع بازى به مسؤول روابط عمومى ما پیغام داد که اگر تماشاگران توهین کنند، تیم را بیرون مى کشد و در نهایت کار خود را انجام داد.»

aabaay سه‌شنبه 16 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 03:41 ب.ظ

درخواست مهدوی کیا برای تابعیت آلمانی‌

نشریه آلمانی فرانکفورتر روندشاو نوشت مهدی مـهـدوی کـیـا کـاپـیـتـان تـیـم مـلـی فـوتـبـال ایـران خـواستار دریافت تابعیت آلمانی شده است‌.‌به گزارش آریا، این نشریه مطلب مذکور را روز شنبه به نقل از هری برت بـــروخــهـــاگـــن ریــیـــس بـــاشــگـــاه فـــوتــبـــال آیــنــتـــراخــت فرانکفورت این کشور اعلام کرد‌.‌این خبر حاکی است مـهـدوی کـیـا قـصـد دارد بـه دلایـل خـانـوادگـی تـابـعـیـت آلـمـانـی دریـافـت کـنـد‌.‌پیشتر برخی رسانه‌های آلمانی گزارش‌هایی منتشر کرده بودند دال بر اینکه مهدوی کیا علاوه بر ازدواج قبلی خود، در مدت حضور در آلمان بـا دخـتـر یـک جراح مشهور ایرانی مقیم این کشور هم بطور همزمان ازدواج مجددی انجام داده است‌.‌

aabaay/waresh سه‌شنبه 16 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 03:59 ب.ظ

دیدار تیمهای فوتبال پگاه گیلان و ملوان بندرانزلی نیمه‌تمام ماند

دیدار دوستانه تیمهای فوتبال پگاه گیلان و ملوان بندرانزلی به‌دلیل خروج بازیکنان تیم ملوان از زمین مسابقه نیمه‌تمام ماند. این دیدار که تا دقیقه ‪ ۸۳با نتیجه مساوی یک بر یک در جریان بود به دلیل اعتراض "محمد احمدزاده" سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی نسبت به فحاشی تماشاگزان نیمه‌تمام ماند. این دیدار عصر روز یکشنبه در ورزشگاه شهید عضدی رشت و در حضور حدود یک هزار تماشاگر برگزار شد. در دقیقه ‪ ۲۵این مسابقه، "امیر متوسل زاده" بازیکن تیم فوتبال پگاه گیلان اولین گل بازی را به ثمر رساند. در دقیقه ‪ ۷۱نیز "رضا نیک نظر" بازیکن تیم فوتبال ملوان بندرانزلی از روی نقطه پنالتی گل تساوی این دیدار را به ثمر رساند. پیش از گل تساوی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی، تیم پگاه گیلان صاحب یک ضربه پنالتی شده بود که این پنالتی را "علیرضا نظیف کار" به اوت زد. قضاوت این دیدار دوستانه را "سعید بخشی‌زاده" با کمکهای "حمید غمزه" و "مسلم صفری" به عهده داشتند.

تیم فوتبال پگاه گیلان از همان ابتدای این مسابقه، "ابراهیم تقی‌پور" ، "حسین تلقینی" ، "مهدی نوری" ، "محمدرضا ذوالفنون" و "امیر متوسل‌زاده" بازیکنان جدید خود را به میدان فرستاد. گفته می‌شد "محمد احمدزاده" سرمربی تیم ملوان قبل از مسابقه اعلام کرده بود اگر تماشاگران نسبت به این تیم فحاشی کنند، بازی را نیمه‌تمام رها می‌کند. تماشاگران کم این دیدار از همان دقایق اول این بازی به فحاشی علیه تیم رقیب پرداختند. در دقیقه ‪ ۸۳این مسابقه، تماشاگران اندک تیم پگاه گیلان نسبت به یکی از بازیکنان تیم ملوان اعتراض کردند که در این هنگام "مازیار زارع" که به دلیل تعویض از روی نیمکت ملوان، بازی را نگاه می‌کرد، به اعتراض تماشاگران واکنش نشان داد. واکنش مازیار زارع باعث شد تا تماشاگران نیز به این بازیکن اعتراض و تعدادی نیز فحاشی کنند. پس از واکنش تماشاگران نسبت به بازیکن تیم ملوان، "محمد احمدزاده" با بیرون کشیدن تیم خود از زمین مسابقه، بازی را نیمه‌تمام گذاشت. یکی از مسوولان هیات فوتبال گیلان پس از نیمه‌تمام ماندن این مسابقه این اقدام احمدزاده را نادرست خواند. وی که خواست نامش ذکر نشود، افزود: این تنش همیشه در بین طرفداران تیمهای این دو شهر وجود دارد و ما باید سعی کنیم تا این تنش را کم کنیم نه آنکه به آن دامن بزنیم

aabaay/waresh سه‌شنبه 16 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 04:00 ب.ظ

سرمربی باشگاه ملوان: باید این تیم و پگاه اتحاد بیشتری داشته باشند

سرمربی تیم فوتبال ملوان انزلی در مورد مشکل پیش آمده در دیدار تیمهای ملوان و پگاه گفت: دو باشگاه ملوان انزلی و پگاه گیلان بخاطر آینده خودشان در لیگ باید اتحاد بیشتری داشته باشند. محمد احمدزاده اظهار داشت: از آنجا که نتیجه بازی مهم نبود انتظار داشتیم مشکل خاصی بوجود نیاید که این پیش‌بینی درست از آب در نیامد. وی افزود: هدف از برگزاری این دیدار دوستی بین دو تیم بود که با توهینهایی که از طرف عده‌ای از تماشاگران صورت گرفت این اتفاق نیفتاد. احمدزاده با انتقاد از مسوولان فنی تیم پگاه گفت: انتظار داشتیم که مسوولان فنی تیم پگاه اوضاع را کنترل کنند اما آنها هیچ تلاشی برای کم کردن این تنشها از خود نشان ندادند. وی درباره تماشاگران طرفدار تیم ملوان نیز گفت: در طول بازی هیچ توهینی توسط تماشاگران و هواداران تیم ملوان نسبت به تیم پگاه صورت نگرفت. سرمربی تیم فوتبال ملوان انزلی از مسوولان دو باشگاه خواست تا با کمک صدا و سیما و جراید مسایل مربوط به سکوهای دو باشگاه را حل کنند. احمدزاده اظهار داشت: امیدوارم با درایت مسوولان هر دو باشگاه، مشکلات موجود از بین برود چرا که پیشگیری بهتر از این است که شاهد وقایع تلخ آینده باشیم. بازی دیروز دو تیم ملوان و پگاه تا دقیقه ‪ ۸۳با نتیجه یک بر یک در ورزشگاه شهید عضدی رشت در حال انجام بود که احمدزاده با توهین دانستن رفتار برخی از تماشاگران به عوامل تیم ملوان، از ورزشکاران خواست از زمین خارج شوند.


aabaay/jahane football چهارشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 12:36 ق.ظ

احمدزاده‌: امروز یک بازیکن غیر بومی می‌گیریم

محمد احمدزاده، سرمربی ملوان انزلی گفت‌: <امروز یک بازیکن غیربومی از لیگ برتر جذب خواهیم کرد تا گره‌گشای مشکلات ملوان باشد‌. اگر چه علاقه‌ای به جذب بازیکن غیر بومی ندارم و طی این مدت نفراتی را جذب کرده‌ام که جزو سرمایه‌های فوتبال استان محسوب می‌شوند‌ اما با این حال یک بازیکن غیربومی جذب خواهم کرد‌. امروز در هیأت فوتبال استان گیلان قرارداد این بازیکن را به ثبت خواهیم رساند و سپس نام او را رسماً اعلام خواهیم کرد‌.>سرمربی ملوان از نتایج به دست آمده توسط تیمش در دیدارهای تدارکاتی ابراز خرسندی کرد و گفت‌: <به نظر می‌رسد بدن بازیکنان از شرایط بدنسازی خارج شده و اکنون به راحتی فوتبال بازی می‌کنند که این امر راضی‌کننده است‌.ما مقابل پگاه گیلان در ورزشگاه نامطلوب عضدی رشت بازی خوبی انجام دادیم و با وجود این که یک نیمه دور از انتظار بودیم، در نیمه دوم سوار بر جریان بازی شدیم و حتی گل تساوی را نیز به ثمر رساندیم‌.>

aabaay چهارشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 12:37 ق.ظ

گزارش بازی دوستانه ملوان صبا باتری

ملوان بعد از دو ماه بدنسازی و تمرین بالاخره اولین بازی تدارکاتی رو انجام داد.قبل بازی با محمد احمدزاده چند دقیقه ای حرف زدیم.نکات برجسته ای که از این گفتگو برداشت کردم:

یک- رافخایی به عنوان مهاجم بازی خواهد کرد و بابک پورغلامی در قلب دفاع قرار خواهد گرفت.

دو- دو بازیکن جوان که سابقا شاگرد او در برق بودن به ملوان اضافه شده اند.یکی از این دو بسیار تند و تیز است و ۱۰۰ متر را در ده٬ یازده ثانیه میدود.(در نیمه دوم شاهد فرارهای سریع او بودیم که کمک داور به اشتباه آفساید میگرفت(

سه- چهار بازی اول ملوان بسیار سخت است که دو بازی آن در گرمای خوزستان در هفته های سوم و چهارم خواهد بود.



صبا باتری ۲ ملوان ۱



گلها: آدویچ و یحیی نژاد برای صبا و رافخایی برای ملوان

تماشاگر ملوان: چهار نفر!!

سیستم ملوان ۲-۵-۳ بود.

حسنی صفت - پورغلامی-تامینی-نیک سیرت-مازیار- جعفری-رمضانی-خدامرادی-صادقی-رافخایی-حیدری



ملوان در نیمه اول با پاس مازیار و فرار رافخایی به گل رسید.خدا را شکر امسال مهاجم داریم. صبا در نیمه اول یه گل زد و بازی مساوی شد.

ملوان در نیمه دوم ۹ تعویض انجام شد.مازیار و نیک سیرت ۹۰ دقیقه بازی کردند.

شماره ۲۵ خانی فر از فولاد به ملوان پیوست: جوان٬جسور و درگیر درست برعکس قباخلو!!

هادی عزیزی ۱۷ ساله با شماره هفده که بد بازی نکرد ولی بی جهت یه پنالتی به صبا داد که یحیی نژاد اونو گل کرد.

سالارزاده٬یوسف زاده٬فروزان دروازه بان جوان و جسور.بازیکن سرعتی شیرازی به اسم صفری.فلاحتی که یه کاشته زیبا به تیر زد.

احمد دنیا مالی رئیس جدید هیات مدیره ملوان نود دقیقه روی نیمکت ملوان نشست و یعد از بازی هم با احمدزاده مشغول صحبت بود.

ملوان در کرمانشاه هم دو بازی با شیرین فراز انجام میدهد.

در مجموع ملوان امسال قویتر و امیدوار کننده تر از پارسال ظاهر شده است.

آبای




برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد