ما ملوانی هستیم !

جایی برای عاشقان ملوان

ما ملوانی هستیم !

جایی برای عاشقان ملوان

ممنون سپاهان .

    برای اولین بار باواریا را نه از انزلی که از کیلومترها دورتر از بندر زیبا و خاموش انزلی به روز می کنم . از کلان شهری به نام تهران که بودن در آن همیشه برایم سخت بوده و هست ! حقیقتاً هیچ امیدی به نیتجه گرفتن سپاهان در اصفحان نداشتم و در دل آرزو می کردم که ای کاش کمیته انظباطی رای بر سه بر صفر شدن بازی فولاد – سپاهان میکرد ! چرا که درآن صورت تفاضل گل فولاد تغییری نمیکرد و دسترسی ملوان به فولاد ممکن می نمود . وقتی دیشب در برنامه نود لوکا را دیدم مطمئن بودم که سپاهان این بازی را جدی نگرفته است اما تساوی این دو تیم خط بطلانی کشید بر هر آنچه که متصور بودیم .

   شاید تنها نقطه مثبتی که در ذهن داشتیم این بود که سپاهان از مربی حرفه ای و البته حارجی سود می برد و راضی کردن چنین مربی برای لابی بازی قدری دور از تصور بود . خوشحالم که بسیاری از کسانی که می شناختیم در راس هدایت این تیم نبودند که اگر این چنین بود باید امروز به این فوتبال ناپاک لعنت می فرستادیم اما سپاهان اصفحان نشان داد هنوز هم قلبهایی وجود دارد که برای حق و حقیقت می تپد . هنوز هم هستند کسانی که تن به هر ذلتی نمیدهند و حاظر نیستند روح خود را به مشتی زر و سیم واگذار نمایند پس سلام می فرستیم به فوتبال پاک و درود می فرستیم به طلایی پوشان اصفحان . سلامی از طرف تمام طرفداران ملوان به دیار زاینده رود و سپاهان که مردانه جنگیدند و هرگونه شائبه ای را از بین بردند . سپاهان متشکریم .

هفته پایانی لیگ هم بالاخره فرا رسید . حساسیت بازیها به منتهی خود رسیده است و همه برای تعیین قهرمان لیگ و سقوط کنندگان آن چشم به دوشنبه دوخته اند . شاید اگر دیروز استقلال اهوازبر مس کرمان چیره میشد احتمال سقوط فولاد به حداکثر میرسید اما با نتایج دیروز هم پاس از سقوط فرار کرد و هم بازی آخر کمی حساستر شد هرچند که برای اطمینان از بقای ملوان محکوم به پیروزی در برابر برق هستیم اما اگر اهواز به صدر میرسید با خیالی راحت به بازی آخر می رفتیم .

    از اردوی ملوان هم خبر میرسد که تیم با امید فراوان به شیراز عزیمت کرده و از پریروز در آنجا اردو زده است . بازیکنان ملوان امیدوارند که با شکست برق هم حضور خود را در لیگ ششم مسجل نمایند و هم خیالشان را از بازی دو تیم اهوازی راحت نمایند . امیدوارم روز دوشنبه روز برتری ملوان و خوشحالی شهر کوچکمان باشد که معتقدم این تیم و طرفداران متعصبش لایق این شادی و سرور هستند .

به امید روزهای خوش .

نظرات 11 + ارسال نظر
aabaay شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 01:13 ق.ظ

bazam az sepahan motshakeram
omidwaram 2shanbe jawabe mohkami be bargh wa khodad bedim,kasiike in chand baziye akhar leag ro ba tabaniye ashkar ba fulad wa saba battery be gand keshidan,
jan malawan

سعید ثاراللهی شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 06:35 ق.ظ http://leon.blogsky.com

سلام
استقلال اهواز اگر می خواد قهرمان بشه راهی جز برد نداره.امیدوارم ما برق رو ببریم که تحت هر شرایطی و نتیجه ای بمونیم.

کوشا شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 12:22 ب.ظ

با سلام
اگر ضربات آخر سپاهانی ها با دقت بیشتری همراه می شد الان خیالمون راحت بود ولی با اینحال دستشون درد نکنه چون با ذخیرهاشون بازی کردن و فولاد از پسشون بر نیومد . جمله خداداد هم جالب بود که بازی با راه آهن رو مثل بازی با فولاد و صباباتری بی اهمیت دانسته بود .
عیبی نداره دنیا با تمام برزگی خیلی کوچیکه .
دوشنبه با تمام قوا بازی را خواهیم برد تا نتیجه بازی دو همشهری که مربی یکی از اونها به قول فرهاد کاظمی استاد زد و بند هست بی اثر شود .
viva malavan

دو کلمه حرف حساب دوشنبه 7 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 01:06 ق.ظ



دیشب یکشنبه شب قبل از بازی مهم و سرنوشت ساز روز دوشنبه رادیو جوان یه مصاحبه ای با آقای احمد زاده کرد که از شما میخوام بخونید و خودتان قضاوت کنید!

این اواخر یه صحبتهایی عجیب و مشکوک درباره مذاکره احمدزاده سرمربی ملوان با چند تا از بازیکنان برق شیراز در روزنامه ها شنیده میشه که اجازه بدید ما خودمون با آقای احمد زاده ارتباط برقرار کنیم.

الو آقای احمد زاده سلام

سلام خدمت شما و شنوندگان عزیزتون

- آقای احمد زاده شنیده شده که شما در چند روز گذشته با چند نفر از بازیکنان برق شیراز شام خوردید و یه مذاکراتی مشکوک بینتون رد و بدل شده که در پی این جریان آقای بیژن ذوالفقار نسب به محض اطلاع به شدت از این موضوع گله مند شدند جریان چیه؟

- من این حرفها رو تکذیب میکنم و این خبرها صحت نداره و ما هرگز تن به چنین کارهای غیر اخلاقی و ناجوانمردانه نمیدیم و از شما هم میخوام که چنین تهمتهایی رو از رسانه ملی پخش نکنید که باعث تشویش اذهان عمومی میشه!

- ولی آقای احمد زاده این خبر در بسیاری از روزنامه های ورزشی بازتاب داشته و ما هم حق داریم برای روشن شدن قضیه به این مساله بپردازیم. در ضمن شما و مدیر عامل ملوان که میگید این خبرها نباید رسانه ای بشه پس چرا قضیه 250 سکه اهدایی باشگاه فولاد به بازیکنان ابومسلم رو در رسانه ها مطرح کردید! یا در سه سال بعد از شکست در مقابل یک تیم در رسانه ها با گفتن کلمه غیر طبیعی به آنها تهمت دوپینگ زدید !

- ببینید ما از اون جریان سکه ها اطلاع داریم و با سند مطرح کردیم و در مورد اون قضیه دوپینگ که مال سه سال پیشه و این حق مربیه که بتونه اظهار نظر کنه . در ضمن بعد از این ماجرا بود که پای کمیته ضد دوپینگ به لیگ برتر باز شد و باعث شد که جلوی بعضی از دوپینگ ها گرفته بشه آیا کار من نتیجه ای بدی داشت؟

-نه البته خوب بود ولی حرف ما اینه که چطور شما اتهاماتی به تیمهای دیگه را در رسانه ملی مطرح می کنید ولی این قضیه مذاکره شما با چند تا از بازیکنان برق شیراز را که در رسانه ملی مطرح میشه عصبانی میشید!

- اصلا نمیدونم چرا شما شدید وکیل تیمهای مقابل ما و دادستان یا قاضی که تیمهای مقابل ما و......من دو فصل در برق شیراز بودم و تا کنون که چند روزه که در شیراز هستم هنوز یک نفر از بازیکنان برق رو هم از نزدیک ندیدم و...


با گوش کردن این مصاحبه گوینده رادیو به یاد این شعر افتاد:
آنکس که حساب پاک دارد ..............از محاسبه چه باک دارد!


آیا واقعیت داره ؟؟؟ خودتان قضاوت کنید!!!

aabaay دوشنبه 7 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 01:24 ق.ظ

khandam migire
fulad bazish ba abomoslem wa bargh ro ba pool bord
saba battery bazish ba bargh ro ba pool bord
wa ino tamame donya midoonan
az hasan ashjari beporsin ke rezaiyan baraye bazie zob ahan malawan babate inke malawan nabare hazer cshode bood cheghadr be ashjari bede,
be baghiye bazikonaye zobahan cheghadr?
halam az in footbale kasif beham mikhore
faghat bekhatere malawan ta farda zehnamo az in madar bekhatiye ahaliye footballie pooldar pak mikonam wa be bordane barghe napak fekr mikonam
ta jan dar badanast malawan male manast
jan malawan

فرزاد ملوانی دوشنبه 7 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 08:48 ق.ظ

من نمیدونم این یارو کیه که رفته با احمد زاده مصاحبه کرده ولی باید بگم مرد حسابی برو فکر گند کاریای خودت باش تیم رو در این روزهای حساس به حال خود رها کنید بزارید کار خودشونو بکنن این مرتیکه رو چه به این حرفهای زیادی اصلاْ به ملوان تنها چیزی که نمیچسبه تبانی و رشوه دادن برو مواظب خودت باش و خودت رو اصلاح کن عوضی...با عرض پوزش بخاطر این حرفها بدم اعصابم خورد میشه آخه یه عده آدم ...واسه من دم از پاکی می زنن که خودشون از همه...
به آرزوی برد ملوان و کوری چشم اونایی که نمی تونن ببینن
جان ملوان

حامد دوشنبه 7 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 10:01 ق.ظ http://www.munchen.blogfa.com/

سلام عزیزم / از وبلاگ من هم دیدن کن / وبلاگ خیلی خوبی داری / دست گلت درد نکنه / http://wwww.munchen.blogfa.com/

دو کلمه از مادر عروس دوشنبه 7 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 12:48 ب.ظ

با سلام
فکر کنم کسی که به تازگی جملات دو کلمه حرف ... شعر رو نگارش - ببخشید تلاوت - می کنه . کمی به شعر و شاعری هم علاقه داری که البته بعید هم نیست چون رابطه شیرازی ها با اهوازی ها خصوصا طرافداران فولاد اتفاقا نباید بد باشه . خصوصا از قبل بازی با اونها در چند هفته گذشته - حالا زمان حافظ و سعدی رو نمیدونم .
خلاصه کلام اینکه الان فقط باید به ملوان و برد اون فکر کرد و به اراجیف بعضی ها بی توجه بود .
وگرنه میشه خیلی راحت یک مصاحبه با مادر تیم مایه دار ترتتیب داد تا بدونیم شب قبل از بازی ها کجا می خوابه .

پس لطفا دهان خود را آب بکش.
با عرض معذرت از تمامی فوتبال دوستان و البته فوتبال فهمان .
ک.ح

لات آبای دوشنبه 7 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 01:03 ب.ظ

سلام بر همه انزلیچیهای نازنین؛
روزگاری از داشتن تیمی قوی با بازیکنانی مرد و بزرگ، غرق لذت میشدیم. ملوان نور چشم همه ما بود.تو گویی که مردمان زحمتکش بندر، داستان مردانگیها و بزرگمنشیهای خود را با ملوانشان زمزمه میکردند.
و امّا گزر روزگار که انگار گرد بی مهری بر همه چیز پاشانده، تنها دلخوشی این مردم بزرگدل را نیز گرفته است. یادم نمیرود که در آن زمان گرفتن مساوی در زمین تیمهای میزبان ملوان، برایشان آرزو بود و حالا خداداد عزیزی با تیم ذخیره هایش در انزلی، با این وضع بدی که تیم دارد، به راحتی مساوی می گیرد و ملوان می ماند و دل خون مردم پاک انزلی که با همه این بی مهریها که در حقشان شده، هنوز مردانه پای عشقشان ایستاده اند و هنوز می گویند: جان ملوان.
همه ما امیدواریم که ملوان امروز در شیراز موفق باشد، ولی برای من که از فرسنگ های دور، چشم به شهرم و ملوانم دوخته ام، ملوان نمایه ای از همه بی مهریها به شهرمان می باشد. شهری که با آن همه پتانسیل اگر مسئولین شایسته و با سواد و کارایی داشت، امروز آنقدر درامد داشت که در انتهای فصل، هر بازیکنی که یک میلیونیم شایستگیهای بازیکنان قدیم ملوان مثل سیروس آبای فقید، جهانی، اسپندار،نیاکانی،فکری و همه آن دلاوران... را ندارند، با کوچکترین اشاره های تیمهای دیگر به سرعت ملوان را تنها بگزارند، که من به آنها نیز حق میدهم. چرا که دنیای اخلاق مرده امروز را نمیتوان با گذشته که عشق به مردم واقعی بود مقایسه کرد و پول حرف اوّل و آخر را می زند و وقتی این بچه ها در قیاس با کسانی که استپ کردن بلد نیستند، شایسته ترند، پس چرا به تیمهای مفت خور پایتخت نروند و پول پارو نکنند؟
در انتها آرزو می کنم که روزی برسد که شهر نازنین ما که در همه رسته ها عقب نگاه داشته شده است، به حقوق واقعیش برسد و ملوان هم بسان گذشته با اقتدار و زیبا پیش برود.
پاینده باد انزلی زیبا.

هومن دوشنبه 7 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 01:53 ب.ظ

از مصاحبه خداداد افغانی معلومه که کدوم تیم رشوه میده.چون میگن دروغگو کم حافظست.جناب آفغانی در مصاحبش گفته : بازی با راه آهن مثل بازی با صبا و فولاد(توجه کنید)برای ما بی ارزشه در حالیکه خود مصاحبه همین جاکش رو قبل بازی با فولاد همه به خاطر دارن.جالبه هر چهار بازی آخر فولاد جز بازی با ملوان بی اهمیته.شما میتونید جماعتی که باباشون شمع دزده رو با ۲۵۰سکه بخره.خر خودتی با رضاییانت آقای سوسمارخور دو کلمه حرف حساب

aabaay دوشنبه 7 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 04:02 ب.ظ

jan malawan
lanat bar tabani
lanat bar rezaiyan
lanat bar aabhesht wa bargh
lanat bar khodadae sham dozd
lanat bar naamardi
jan malawan

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد