ما ملوانی هستیم !

جایی برای عاشقان ملوان

ما ملوانی هستیم !

جایی برای عاشقان ملوان

ملوان - پیکان از نگاه آمار

 

بهترین بازیکنان پیکان :

 

محسن بیاتی نیا                6 گل زده ( 5 – 1 )          بدون پاس گل

رضا عزیز محمدی            4 گل زده ( 3 – 1 )          بدون پاس گل                  

محمدرضا طهماسبی          3 گل زده ( 3 – 0 )          1 پاس گل          

ایمان حیدری                    3 گل زده ( 1 – 2 )          1 پاس گل

مهرداد فولادی                  2 گل زده ( 1 – 1 )          2 پاس گل

مهدی نوری                     1 گل زده ( 0 – 1 )          بدون پاس گل

امیرحسین اصلانیان          1 گل زده ( 0 – 1 )          بدون پاس گل

میلاد نوری                      3 پاس گل

فرهاد خانگلی                  1 پاس گل

علی باقری                      1 پاس گل

محمد غلامین                   1 پاس گل

 

بهترین بازیکنان ملوان :

 

سید جلال رافخوایی           3 گل زده ( 3 – 0 )          بدون پاس گل

رضا نیک نظر                  2 گل زده ( 0 – 2 )          بدون پاس گل

محمد حیدری                    1 گل زده ( 0 – 1 )          بدون پاس گل

محسن گیاهی                   1 گل زده ( 0 – 1 )          بدون پاس گل

امیر خدامرادی                 1 گل زده ( 1 – 0 )          2 پاس گل          

مقداد قباخلو                     1 گل زده ( 0 – 1 )          بدون پاس گل

سعید یوسف زاده              1 گل زده ( 1 – 0 )          بدون پاس گل

مجتبی قربانی                   2 پاس گل

 

( اعداد داخل پرانتز به ترتیب از سمت راست گلهای زده در خانه و خارج از خانه می باشند )

 

هفته هجدهم و آوردگاه ملوان و پیکانی که هر یک با نگاهی متفاوت از دیگری قدم به میدان خواهند نهاد . یکی در پی ادامه روند رو به رشد خود و نگاه به رده های بالاتر جدول و دیگری در پی کسب امتیاز کامل ، فرار از رتبه چهاردهم و در ادامه آن آشتی با هوادارانش با اتکا به بازی در خور نام و قدمت خود .

آخرین بازی که از ملوان دیدیم چنان مایوسمان کرد که از فکر کردن به ادامه روند آن پشتمان می لرزید اما بار دیگر ملوانان با ارائه بازی قابل قبول دراهواز توانستند با دست پر یه انزلی باز گردند . با عنایت به گزارش بازی با استقلال اهواز مجاب خواهید شد که ملوان نه بعنوان تیمی که دنبال تساوی باشد که بدنبال برتری در این بازی بود و می توانست پیروز از این میدان خارج شود حتی یک بار هم تیر دروازه باعث شد ملوان به برنامه اش دست پیدا نکند هرچند تساوی در اهواز هم کم از برد ندارد ! به هر روی به بازیکنان و کادر فنی تیم به خاطر بازی خوب ، قابل قبول و در یک کلام ملوانی شان در اهواز تبریک گفته و آرزوی ادامه آن را داریم .

حال نگاهی به آمار می اندازیم :

پیکان تقریباً دوبرابر ملوان امتیاز کسب کرده و با 26 امتیاز در مکان ششم جدول قرار گرفته است و البته با تیم سوم جدول هم فقط و فقط 2 امتیاز فاصله دارد که این نشان از عملکرد بسیار خوب آنان دارد .

بهترین بازیکن پیکان ار حیث گلزنی محسن باتی نیا است که همه نیک می دانیم به سبب برخی اظهارات کودکانه اش در بازی سال قبل ملوان – پاس یک 90 دقیقه سخت را در انزلی خواهد داشت . او در بازی رفت هم در اوایل بازی در اثر خطای بدی که روی تامینی انجام داد اخراج شد که این به سبب حساسیت میان وی و ملوان است که در بالا به ذکر آن پرداختیم .

در بین رکورد های لیگ ششم پیکان با دریافت 13 گل زده در خانه بعنوان "بدترین خط دفاع در بازیهای خانگی" و ملوان با ثبت 5 گل زده  عنوان "بدترین خط حمله در بیرون از خانه"  را دارا می باشند .

نکته دیگر به وضعیت متفاوت پیکان در دو نیمه بازی است . آنان در نیمه اول با پیکان نیمه دوم تفاوتی آشکارا دارند و از 21 گلی که در طول بازیها ( تا کنون ) زده اند ( و پنجمین تیم گلزن لیگ به شمار می آیند ) 5 گل آن و یا به عبارتی 23% آن در نیمه اول و 16 گل آنان که 77% کل گلهای زده شده آنان است در نیمه دوم به ثمر رسیده است و ملوان با ثبت 10 گل که بعد از فولاد 8 گله ضعیفترین خط حمله لیگ را داراست با ثبت 6 گل معادل 60%  درنیمه اول و 4 گل معادل 40%  کل گلهای زده شده در نیمه دوم ، آماری نه چندان جالب را در مقابل پیکان به تصویر کشیده است . برای درک بهتر این مطلب به جدول توزیع فراوانی گل در شش بازه زمانی پانزده دقیقه ای دقت فرمائید . بدیهی است عدم توفیق ملوان در گلزنی درنیمه اول ، بازی را در نیمه دوم برایشان سخت خواهد نمود چرا که پیکان با اتکا به خط حمله پرقدرتی که دارد ( با یاری گرفتن از مهاجمان زبده اش ) توان فشار آوردن بر ملوان را دارد و این دست ساموئل دارابنیان را برای طراحی نقشه های متعدد هجوم باز گذاشته است .

پس از بررسی و بالا و پایین کردن آمار پیکان به نقطه تاریک و منفی برخود نکردم اما فوتبال را با آمار نیم توان سنجید . فوتبال ورزش لحظه هاست و امیدواریم تیمی که در پایان این بازی قدر لحظه ها را دانسته باشد قوی سپیدمان باشد که مدتی است رقص فریبنده اش را نظاره گر نشده ایم .

سخنی با خوانندگان :

قبل از هر چیز از همراهی شما با باواریا متشکر و سپاسگذارم . از اینکه در بحث شرکت می کنید و نقطه نظرات خود را اعلام میدارید ممنونم و در نظر دارم تا در پایان سال چکیده ای از بهترین نظرات ارسالی شما را در صفحه اصلی وبلاگ بیاوریم . پس همچنان با ما باشید و مطالب  را با رهنمودهای خود هدفمند نمایید .

چهره هفته

بی شک با من در مورد انتخاب چهره هفته هم عقیده هستید . کسی که دوبار پشت سر هم هت تریک کند آن هم در مقابل پیروزی و ذوب آهن بی شک شایسته عنوان بهترین چهره هفته خواهد بود . نکته مثبت دیگری که در دنی اولروم دیدیم حس حق شناسی و فراموش نکردن گذشته اش است . همانطور که دیدید در برنامه نود بارها از امیر عابدینی بعنوان پدر ایرانی و کسی که همیشه مدیون او خواهد بود نام بزد . متاسفانه این طرز تفکر مدتهاست در بین بسیاری از فوتبالیستهای ما فراموش شده .

عکس هفته

 

روزی که این پلاکارد نصب شد من در استادیوم بودم . البته دقایقی بعد توسط ماموران نیروی انتظانی جمع آوری شد .

در مورد نظر سنجی حدس تصویر که در سه مطلب قبلتر وجود داشت همانطور که اکثر دوستان فرمودند جواب اکبر میثاقیان و مکان عکس هم مغازه غفور جهانی بود . از کسانی که در این مسابقه شرکت کردند متشکریم و عکس ذیل که میثاقیان را با لباس ملوان در برابر بانک ملی و در جام تخت جمشید نمایش می دهد تقدیم به شما عزیزان می نماییم .

نمایش عکس در سایز بزرگ

منتظر شنیدن نقطه نظرات شما هستیم

نظرات 6 + ارسال نظر
بهمن سه‌شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 11:54 ب.ظ http://bahmanonline.mihanblog.com

سلام
در صورتیکه میخواهید بازدیدکنندگان وبلاگتان افزایش یابند در لینک باکس بهمن آنلاین عضو شوید :
HTTP://BAHMANONLINE.MIHANBLOG.COM/PAGE/1.ASPX

یک دقیه بعد از فرستادن مطلبم این دوست عزیز نظرشون رو دادن . پیش خودم گفتم عجب ملوانی تیری هست ! اومدم و دیدم اصلا به تنها چیزی که نمی خوره ملوانه !

محمد(aabaay) چهارشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 11:46 ب.ظ

JAN MALAWAN

سروش ملت پرست پنج‌شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 11:57 ق.ظ

ملوانی ها! بیاندیشیم که ملوان بازیچه ای شده در اختیار کارگزاران مرکز نشینش برای فکر نکردن و خاموش نگاه داشتن مردم انزلی و مشغول نمودنشان به مسائل بسیار سطحی. علائق بدون شناخت موجب تداوم ۱۵ سال بازی ننگین صعود و سقوط ملوان نازنین شد ...و اینجاست که مصداق می یابد: فوتبال افیون توده هاست. بندر انزلی سروش ملت پرست

سکوتم از رضایت نیست ++دلم اهل شکایت نیست
با سپاس از شما و قلم زیبایتان

امیر بایرنی جمعه 20 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 06:14 ق.ظ http://www.bayernclub.com

سلام چاکریم حاجی ایول بابا دمت گرم خوشم اومد دنی اولروم بازیکن خوبیه!!!!!!

من دنی رو از زمانی که در پاسارگاد بود می شناختم و بازیهاش رو ( تا اونجایی که میشد ) دنبال می کردم . معلوم بود که به تیم بهتری میره و ستاره میشه .

امیر بایرنی جمعه 20 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 06:15 ق.ظ http://www.bayernclub.com

در ضمن منتظر دو اپ دیت بعدش ما هستیم

اولی رو که نوشتم می مونه دومی که مربوط میشه به بعد بازی بایرن-آرمنیا وبازی ملوان-پیکان

امیر فیلسوف پنج‌شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 11:05 ب.ظ

تولد.....تولدت مبارک باواریا
از عکسها هم ممنو نم ای بایرنی با تعصب
در مورد ملوان ...نظر خود را بیشتر بیان کن
متشکرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد