ما ملوانی هستیم !

جایی برای عاشقان ملوان

ما ملوانی هستیم !

جایی برای عاشقان ملوان

خبر در بی خبری !

با سلام خدمت دوستان .

در این بی خبری لیگ و ملوان تنها چیزی که می تونه وبلاگ ر به روز نگه داره درج اخبار جدید ملوانه ! متاسفانه کسی هم بعد از لیگ در وبلاگ ٬ نظر و یا پیشنهادی نداره که در فصل بعد به کار ببندیمش . پس فعلاْ با هیم اخبار میسازیم تا موضوع خوبی برای نوشتن پیدا کنیم !

خبر اول از خبرگزاری دانشجویان ایران

مدیرعامل باشگاه ملوان انزلی با اشاره به بودجه‌ی اندک این باشگاه:
صحبت کردن از آینده‌ی ملوان بیهوده است

مدیرعامل باشگاه ملوان انزلی گفت: با این بودجه‌ی اندک و نامشخص بودن منابع مالی، امکان برنامه‌ریزی برای فصل آینده وجود نخواهد داشت.

سعدا... پورطهماسبی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران‌ (ایسنا)، اظهار کرد: در حال حاضر امیر دریا دار دوم، محسن بهزادفر به دلیل سفر به حج خارج از ایران بوده و از این رو هنوز درباره‌ی اهداف و وضعیت تیم برای فصل آینده تصمیمی اتخاذ نکرده‌ایم. پس از بازگشت وی به انزلی، با تشکیل جلسه‌ای مشترک به بررسی شرایط و وضعیت تیم پرداخته و اهداف سال آینده خود را مشخص خواهیم کرد.

وی ادامه داد: سیاست ما همچون فصل گذشته حفظ استخوان‌بندی اصلی تیم و جلوگیری از ایجاد تغییرات گسترده در ترکیب تیم است. اصلا نمی‌خواهیم که هیچ یک از اعضای خانواده ملوان از جمع ما جدا شده و اصل را بر حفظ تمامی نفرات گذاشته‌ایم. طبق سیاست باشگاه بازیکنانی که مورد تایید کادر فنی باشند، در صورت تمایل قراردادشان با ملوان تمدید خواهد شد.

پورطهماسبی تصریح کرد: در حدود هفت بازیکن ملوان قراردادهایشان به پایان رسیده و باید برای بررسی و تعیین وضعیت آنها وارد مذاکره شویم. از این هفت نفر تنها کیوان ساجدی برای دریافت رضایت‌نامه و جدایی از باشگاه ابراز تمایل کرده و سایر بازیکنان تا کنون از رفتن صحبتی به عمل نیاورده‌اند. درباره‌ی کادر فنی هم مشکلی برای ادامه‌ی همکاری با محم احمدزاده نداشته و خود ایشان نیز درباره‌ی ادامه‌ی همکاری با ملوان ابراز تمایل کرده است. احمدزاده مربی بسیار خوبی است و می‌تواند به ملوان کمک فراوانی کند.

وی درباره‌ی آینده ملوان و حضور این تیم در لیگ فصل آینده به ایسنا گفت: با این وضعیت نامطلوب و بودجه اندکی که در اختیار باشگاه‌ها قرار می‌گیرد، کمتر مدیری توانایی برنامه‌ریزی اصولی و دقیق خواهد داشت. در این شرایط ،اغلب تصمیم‌گیری‌ها و اقدامات مدیران باشگاه‌ها مقطعی بوده و نمی‌توان تصوری از آینده داشت. هنگامی که منابع مالی ما مشخص نیست و نمی‌توانیم از پیش، بر روی رقم خاصی برنامه‌ریزی و تمرکز کنیم، صحبت کردن از آینده ملوان بیهوده است. در فصل گذشته، ما بودجه‌ی خود را به صورت مقطعی و روزمره دریافت می‌کردیم. با این شرایط و وضعیت امکان برنامه‌ریزی وجود نداشته و باید به تدوین اهداف کوتاه مدت و مقطعی دلخوش باشیم.

مدیرعامل ملوان تاکید کرد: مگر ما دوست نداریم، جزو 3 تیم اول ایران باشیم. این خواسته تمام مدیران ملوان و مردم انزلی است؛ اما، بدون شک رسیدن به این هدف منوط به در اختیار داشتن امکانات کافی است. مشکل اصلی ملوان که موجب دور شدن این تیم از دوران اوج و شکوه گذشته شده، همین مشکلات مالی و کمبود اعتبارات است. ملوان اگر حداقل‌های مالی متعارف را در اختیار داشته باشد، می‌تواند یکی از 3 تیم برتر ایران باشد .

خبر دوم از ایرنا - خبرگزاری جمهوری اسلامی .

مدیرعامل ملوان : " احمدزاده " در فصل آینده نیز سرمربی ملوان خواهدبود

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی ملوان بندرانزلی با ابراز رضایت از عملکرد کادر فنی این تیم در فصل گذشته مسابقات فوتبال قهرمانی باشگاه‌های برتر ایران گفت : بدون تغییر و تحول در کادر فنی این تیم در فصل آینده لیگ شرکت خواهیم کرد.

"سعید پورطهماسبی" روز یکشنبه افزود : به عنوان مدیرعامل باشگاه از عملکرد کادر فنی تیم راضی هستم و بی‌شک " محمد احمدزاده" در فصل آینده نیز هدایت این تیم را بر عهده خواهد داشت .

وی تصریح کرد : در حال حاضر تنها "کیوان ساجدی" به عنوان بازیکن مازاد باشگاه اعلام شده ، چرا که با اتمام قرارداد وی و عدم نیاز کادر فنی به این بازیکن ، او اولین بازیکنی است که در فصل بعد ما را همراهی نخواهد کرد .

مدیر عامل ملوان خاطر نشان کرد : این باشگاه همچون دیگر باشگاههای فوتبال ، مشکلات خاص خودش را دارد و اگر مربیان تیم ، بازیکنی را مد نظر داشته باشند درحد توان اقدام خواهیم کرد .

وی در پایان ابراز امیدواری کرد ، تیم فوتبال ملوان در فصل آینده لیگ برتر عملکرد خوبی داشته باشد تا بتواند هواداران بی‌شمار خود را شاد کند .

« بی صبرانه منتظر نظرات ، پیشنهادات و انتقادات شما هستیم »

نظرات 10 + ارسال نظر
aabaay natars دوشنبه 21 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 04:13 ق.ظ

سعدا... پورطهماسبی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران‌ (ایسنا)، اظهار کرد: در حال حاضر امیر دریا دار دوم، محسن بهزادفر به دلیل سفر به حج خارج از ایران بوده و از این رو هنوز درباره‌ی اهداف و وضعیت تیم برای فصل آینده تصمیمی اتخاذ نکرده‌ایم. پس از بازگشت وی به انزلی، با تشکیل جلسه‌ای مشترک به بررسی شرایط و وضعیت تیم پرداخته و اهداف سال آینده خود را مشخص خواهیم کرد.
bayad rid be teami ke sardamdaranash bejaye ratgho fatghe omure team daran dore ye mokaabe ... to sarzamine ... dor mizanan,
amma shayeaat:
pezhman,ashjari,gholamin,poorgholami be malawan baz migardand,albate ehtemalan badaz safare mostahabe jenabe aghoozdar behzadfar
salam bar hoseyn
jan malawan
aabaay natars

من شنیده ام که این بهزادفر ملوان رو واقعاْ دوست داره . راسته ؟
یا مثل بقیه مرکزنشینهای نیروی دریاییه ؟

aabaay دوشنبه 21 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 04:21 ق.ظ


احمدزاده: اگر تیم‌ تقویت‌ شود مى‌مانم‌

محمد احمدزاده‌ سرمربى‌ ملوان‌ بندرانزلى‌ که‌ این‌ تیم‌ را با تلاش‌ فراوان‌ در مسابقات‌ لیگ‌برتر حفظ‌ کرد، هنوز درخصوص‌ ماندن‌ یا رفتن‌ از این‌ تیم‌ شمالى‌ تصمیم‌ نگرفته‌ است.
احمدزاده‌ در این‌ خصوص‌ گفت: متأ‌سفانه‌ این‌ روزها برخى‌ از تیم‌هاى‌ فوتبال‌ با مشکلات‌ مالى‌ متعددى‌ مواجه‌ هستند اما اکثر رقباى‌ ما با امکانات‌ و آمادگى‌ کامل‌ در مسابقات‌ لیگ‌برتر حاضر مى‌شوند که‌ اگر ملوان‌ هم‌ قصد قدرت‌نمایى‌ مقابل‌ حریفان‌ را دارد باید با برنامه‌تر از سال‌هاى‌ قبل، پاى‌ به‌ این‌ آوردگاه‌ بگذارد. وى‌ تأ‌کید کرد: اخیراً‌ طى‌ صحبت‌هایى‌ که‌ با فرمانده‌ محترم‌ نیروى‌ دریایى‌ انزلى‌ داشتیم‌ مشکلات‌ و کاستى‌هاى‌ تیم‌ ملوان‌ را مورد بررسى‌ قرار دادیم‌ که‌ قول‌ مساعد در خصوص‌ تقویت‌ تیم‌ ملوان‌ داده‌ شد و به‌ همین‌ خاطر احتمال‌ ادامه‌ همکارى‌ام‌ با ملوان‌ در فصل‌ جدید مسابقات‌ لیگ‌برتر زیاد است.

jan malawan
jan anzali
jan ghazian
jan mamy

تقویت که میشه ( انشالله )
پس باید ممی رو باز هم مربی ملوان بدونیم .

هومن دوشنبه 21 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 05:14 ب.ظ

سلام
صحبت های پورطهماسبی رو جدی نگیر.اون تو تیم هیچکارست.
اخبار خوبی از انزلی به گوش میرسه.به نظر من با جذب پژمان-بابک-حسن اشجاری و ممد غلامی و حفظ تیم فعلی میتونیم جزء چهار تیم اول باشیم.لطفا از اخبار نقل و انتقالات بنویس.

سلام .
از نقل و انتقالات در پست بعدی می نویسم . اما فکر نکنم همه این مهره ها با هم بیان ملوان .

هومن دوشنبه 21 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 06:02 ب.ظ

رضا جان ببخشید میخوام یک مطلب غیر مرتبط با ملوان (راجع به قوهای سپید) بنویسم.
قهرمانی قوهای سپید سانتیاگو برنابئو مبارک همه فوتبال فهمان.

من نه رئالی ام نه بارسایی اما انصافاْ امسال دوست دارم رئال قهرمان بشه .
پس تبریک !

سعید ثاراللهی دوشنبه 21 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 08:00 ب.ظ http://leon.blogsky.com

حذب بازیکنایی که هومن گفت خیلی عالیه ولی می ترسم شایعه باشه.همه می دونن ما با بازیکنای سابق چقدر محکم تر بودیم و چوب بی تجربگی رو نمی خوردیم و نمی خوریم.

شایعه که همیشه و همه جا وجود داره اما تقریباْ نصف این اخبار نقل و انتقالات درسته و نصف دیگرش هم شاید به حقیقت بپیونده ( البته احتمالش خیلی خیلی کمه )

aabaay چهارشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 12:31 ق.ظ

ahmadzadeh:nuri ra be malawan baz migardanam


rasti age beshe tamame anzalichihaye sabeghan malawani ro dore ham jam kard
ashjari,nazarpak!,nuri,gholami,gholamin,shirzad,hamrangpoorgholami,hoseyni,ashurizad,talghini
ba ina mishe har teami ro terkoond
sazmane anzalichihaye leage bartar(be joz malawan) baraye khodesh ye teame melliye
jan malawan

این تیم رویایی که شما می فرمایی مطمئناْ مدعی قهرمانی میشه . مثل فولاد چند سال قبل .

aabaay/jahanefootball چهارشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 03:48 ق.ظ

پژمان نوری و بابک پورغلامی در یک قدمی ملوان
مدیرعامل ملوان خبر از توافق با چند بازیکن تراز اول را داد اما هرگز نامی از آنها نبرد ولی خبر رسید پژمان نوری هافبک سابق انزلی‌چی‌ها با آنان به توافق نهایی رسیده است و علاوه بر او بابک پورغلامی هم چنین وضعیتی را دارد. وقتی از محمد احمدزاده در این مورد پرس و جو می‌کنیم این خبر را تایید می‌کند. او عنوان داشت پژمان و بابک از شاگردان سابق من بوده‌اند که برای فصل بعد با آنها به توافق رسیدیم اما هنوز هیچ قراردادی به صورت رسمی انجام نشده است. با این حال شما این دو را به‌طور قطع ملوانی بدانید.‌

احمدزاده و پورطهماسب در کمیته انضباطی
صحبت‌های مدیرعامل و سرمربی ملوان پیش از اتمام لیگ و زدن انگ تبانی به تیم‌های فولاد و سپاهان باعث شد تا پورطهماسب و محمد احمدزاده به کمیته انضباطی احضار شوند و نسبت به صحبت‌های خود با رسانه‌ها درخصوص دو تیم عنوان شده، پاسخگو باشند‌‌.‌سرمربی و مدیرعامل ملوان عصر روز دوشنبه طبق ماده 47 آیین‌نامه کمیته انضباطی در کمیته انضباطی حضور یافتند و به رفع اتهام از خود پرداختند.‌
مسوِولان ملوان صحبت کردن خود را در خصوص فولاد و سپاهان در آن مقطع تا حدودی طبیعی دانستند. کمیته انضباطی هنوز رایی در خصوص احمدزاده و پورطهماسب اتخاذ نکرده است‌‌.‌

jahane football

ممنون از خبرهاتون .

کوشا چهارشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 01:49 ب.ظ

با سلام به دوستان
فکر کنم بغیر از پژمان و بابک پورغلامی حتما به یک فوروارد آماده مثل محمد غلامی نیاز داریم گرچه بیشتر بازیکنان ملوان هم بنظر میرسه که ۹۰ دقیقه ای نیستند بنابراین تقویت نیمکت هم لازم است تا خیال بازیکنان خیلی هم از این بابت راحت نباشد و با تمام وجود تا دقایق آخر بازی کنند کاری که در فصل پیش زیاد دیده نمی شد .
در ضمن جا دارد پیشاپیش برد مایورکا را بر ستارگان پوشالی مادرید تبریک عرض نماییم .
کاش میشد که یک جام هم برای بعضی ها که با هزینه های میلونی در چندسال گذشته به جایی نرسیده اند پیداکرد یا حداقل اجازه دهند با یکی از جام ها عکس یادگاری بگیرند .

سلام کوشا جان .
حرفت کاملا درسته . امسال رو دیگه نمیشه بدون مهاجم گذروند .
در مورد لالیگا هم به نظر من بهتره دیگه بی خیال قهرمانی بشید !

امیر فیلسوف پنج‌شنبه 24 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 08:45 ب.ظ http://ندارم

در روز ۲۳ خرداد در برنامه ی باورزش استان گیلان سرمربی ملوان گفته بود که {با بازیکنانی چون پزمان نوری و پور غلامی صحبت شده
امیر فیلسوف

مرسی داش امیر .

aabaay دوشنبه 4 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 03:04 ق.ظ

kanoone hawadare malawan,in yek hadafe mota'alist ke bayad jame amal bepooshad

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد