ما ملوانی هستیم !

جایی برای عاشقان ملوان

ما ملوانی هستیم !

جایی برای عاشقان ملوان

گزارش بازی ملوان - صبا از نگاه یک آبای !

با سلام خدمت دوستان

کم کم به روزهای پایانی تعطیلات فصل نزدیک می شویم و کمتر از ده روز دیگر شاهد آغاز فصل جدیدی از لیگ فوتبال کشور خواهیم بود . حقیقتاً دلتنگ لیگ و بازیهای پر اضطرابش هستم و برای حضور دوباره در استادیوم لحظه شماری می کنم . امیدوارم با توجه به دوران آمادگی خوبی که ملوان پشت سرگذاشته است ( علیرغه جذب نکردن مهره های بزرگ ) استارت خوبی را در لیگ داشته باشیم و درادامه بتوانیم مکانی شایسته نام ملوان دست و پا کنیم !

حدود ده روز قبل گزارش بازی ملون – صبا به همت دوست خوبمان محمد عبدحق آماده  و ارسال شده بود که متاسفانه به علت مشغله فراوانی که داشتم نتوانستم آنرا در وقت مناسب به روی وبلاگ بیاورم . جناب آقای عبدحق عزیز ! صمیمانه از شما به خاطر زحماتی کشیده اید تشکر می کنم و بابت تاخیر در انتشار آن بی نهایت از جنابعالی پوزش می طلبم . امیدوارم همچنان در خدمت شما باشیم .

قبل از اینکه به گزارش بازی بپردازیم ذکر دو نکته را الزامی می دانم :

اول اینکه تا شروع لیگ فرصت کوتاهی داریم . سعی من بر این خواهد بود که درلیگ هفتم وبلاگ را بصورت کاملاً منظم و به روز پیش ببرم و در این کار نیازمند همکاری شما خواهم بود . در فرصت باقی مانده هر گونه نظر یا پیشنهادی از شما را به گوش جان خواهم شنید . امیدوارم از کمکهای فکری شما بهره مند باشیم .

دوم اینکه از چند روز آینده مسابقات پیش بینی لیگ بصورت اینترنتی از یکی از سایتهای موجود در انزلی افتتاح خواهد شد که چگونگی آن را مفصل توضیح خواهم داد . پس از اعلام سایت و آشنایی با روال مسابقه مطمئناً برای حضور در این مسابقه ترغیب خواهید شد . در همین هفته می توانید با مراجعه به همین وبلاگ چگونگی ثبت نام و سایر مسائل را دریابید . سخن را کوتاه می کنیم و با گزارش ارسالی دوستمان می پردازیم  :

 

گزارش بازی دوستانه فوتبال

صبا باطری تهران 2 – 1 ملوان بندرانزلی

استادیوم نوبنیاد تهران

ملوان بعد ازحدود دو ماه بدنسازی و تمرین مستمر بالاخره اولین بازی تدارکاتی خود را انجام داد . قبل بازی با محمد احمدزاده چند دقیقه ای صحبت کردیم که ماحصل این گفتگو را تقدیم می کنم :

1 - امسال سید جلال رافخایی به عنوان مهاجم بازی خواهد کرد و بابک پورغلامی در قلب دفاع قرار خواهد گرفت.

2 - دو بازیکن جوان که سابقا شاگرد او در برق بوده اند  به ملوان اضافه شده اند . یکی از این دو بسیار تند و تیزبه نظر می آید به طوری که ۱۰۰ متر را در کمتر از یازده ثانیه میدود ! ( البته در نیمه دوم هم به عینه شاهد فرارهای سریع او بودیم که متاسفانه کمک داور بارها و بارها به اشتباه آفساید میگرفت ! (
3- چهار بازی اول ملوان بسیار سخت می نماید . از این 4 هفته ابتدایی دو بازی آن در گرمای خوزستان در هفته های سوم و چهارم خواهد بود.

صبا باطری تهران 2 – 1 ملوان بندرانزلی

گلها: آلن آدویچ و علی یحیی نژاد برای صبا و سید جلال رافخایی برای ملوان
تماشاگر ملوان: چهار نفر!!
سیستم بازی ملوان 2-5-3

بازیکنان ملوان بندرانزلی : علی حسنی صفت – بابک پورغلامی – هادی تامینی - نیک سیرت – مازیارزارع – جعفری – علی رمضانی – امیر خدامرادی – ابراهیم صادقی – سید جلال رافخایی – محمد حیدری
ملوان در نیمه اول با پاس مازیارزارع و فرار سید جلال رافخایی به گل رسید . خدا را شکر می گوییم که حداقل امسال مهاجم خوبی داریم و در ادامه ، صبا باطری توسط علی یحیی نزاد بازیکن سابق ملوان به گل رسید  و بازی در پایان نیمه اول مساوی به پایان رسید .
درتیم ملوان بندرانزلی و در آغاز نیمه دوم  ۹ تعویض انجام شد که از این بین مازیار زارع و نیک سیرت بازیکنانی بودند که کل ۹۰ دقیقه را در زمین حضور داشتند .
شماره ۲۵ ملوان « خانی فر» نام داشت که امسال از فولاد به ملوان پیوسته بود . بازیکنی  جوان ٬ جسور و درگیر درست برعکس قباخلو!! ( باواریا : البته در هیچ کجا به این انتقال اشاره ای نشده است و در مورد قطعیت آن نمی توان حرفی زد چرا که در صحبتهای دیشب احمدزاده با سایت ایسنا باز هم از این انتقال صحبتی نشد ! )
هادی عزیزی ۱۷ ساله با شماره 17 که انصافاً بد هم بازی نکرد ولی بی جهت یک ضربه پنالتی به صبا داد که علی یحیی نژاد آن را به گل اول صبا باطری تبدیل نمود .
از دیگر بازیکنانی که درنیمه دوم به تیم اضافه شدند می توان به سعید سالارزاده ٬ یوسف زاده ٬ فروزان دروازه بان جوان و چابک و بازیکن سرعتی شیرازی به اسم صفرزاده اشاره کرد . در ضمن مرتضی فلاحتی هم یکبار در یک شروع مجدد بازی و با شوتی بسیار زیبا تیردروازه صبا باطری را به لرزه در آورد .
احمد دنیا مالی رئیس جدید هیات مدیره ملوان نود دقیقه روی نیمکت ملوان نشست و یعد از بازی هم با احمدزاده مشغول صحبت بود.
در مجموع ملوان امسال قویتر و امیدوار کننده تر از پارسال ظاهر شده است .

 

حاشیه بازی :

با توجه به خالی بودن استادیوم از تماشاگر ، صدای مریبان به خوبی شنیده میشد که از این بین صدای فرهاد پورغلامی که دائماً با حیدری و مازیار زارع بر سر محل حضورشان صحبت می نمود بیشتر از بقیه به گوش می رسید .

صبا که در کادر فنی خود از افراد ارزشمندی مثل اقبالی ، صالح نیا و جوشش استفاده می نمود گویی عروسکی به نام ضیایی را در کنار زمین برای اجرای حرکاتی ناصر ابراهیم گونه استخدام کرده بود !!

حضور نود دقیقه ای احمد دنیامالی و گفتگوی بعد ازبازی وی با مربی تیم امیدوار کننده بود ! وی تمام بازی را از روی نیمکت ملوان نظار گر بود .

محسن گیاهی همچنان غایب بزرگ ملوان به شمار می رود . گویا هنوز مصدومیت کهنه وی برطرف نشده است .

به نظر میرسید تیم صبا باطری با حضور بازیکنانی چون بیگی ، فضلی ، یحیی نژاد ، حاجی زاده و ... بسیار قدرتمندتر از سال قبل پا به عرصه لیگ خواهد گذاشت . در این بازی هم سهراب بختیاری زاده غایب بود و یحیی گل محمدی نیز در قلب خط دفاع به کار گرفته شده بود .

 

عکسهای بازی

 

 

برای مشاهده در سایز بزرگ کلیک نمایید .

 

 

برای مشاهده در سایز بزرگ کلیک نمایید .

 

 

ضمن تشکر دوباره از این دوست خوبمان ، آرزوی موفقیت و کامیابی برای قوهای سپید خزر داریم و به انتظار پرواز آن چشم به آینده می دوزیم .

 

آخرین خبر : واکنش تند بهمن صالح نیا به اتفاقات دیدار پگاه- ملوان

لیگ برتر کجایی ؟!

با سلام خدمت دوستان .

متاسفانه هیچ خبری از ملوان نیست و طبق معمول نظاره گر خرید و فروش بقیه تیمها هستیم . حقیقتاْ هم به شخصه با وجود این بی خبری حس آپدیت کردن ندارم در حالی که مطلب آماری ملوان در لیگ ششم را بطور کامل آماده نموده ام اما منتظر روزی هستم که حس و حال تایپ مقادیر و کشیدن جداول مربوطه را داشته باشم ! تنبلی مرا به بزرگی خود ببخشید . برای این سری هم فقط به بازخوانی اخبار این هفته ملوان میپردازیم :

برای خواندن اخبار لطفاْ روی تیتر هر خبر کلیک فرمائید .

سفر سه روزه ملوان به کرمانشاه

احمدزاده:  ملوان کاملا آماده است

ملوان مقابل صباباتری و شاید هم پرسپولیس

ملوان بدهی‌های فصل گذشته خود را پرداخت کرد

اردوی ملوان در کوهک تهران

مهاجم ملوان در بن‌ یاس امارات ( بیچاره بن یاس !! )