ما ملوانی هستیم !

جایی برای عاشقان ملوان

ما ملوانی هستیم !

جایی برای عاشقان ملوان

انزلیچی آبایه !

خب اول همه تبریک میگم به خاطر حضورمون در لیگ هفتم اون هم با گل فوق العاده رضا نیک نظر . اگر گل رو ندیده اید حتما امشب بیننده برنامه نود باشید . مطمئنم گل هفته خواهد شد . دوم اینکه من این پست رو فقط برای تبریک به همه انزلیچی های مسرور از باقی موندن ملوان فرستادم و تا آخر شب سعی می کنم این مطلب رو به طور کامل براتون آماده کنم .

باز هم تبریک ./

نظرات 9 + ارسال نظر
لات آبای دوشنبه 7 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 10:38 ب.ظ

تبریک به مردم پاک انزلی. دست مریزاد جوانان ملوان. ای کاش انزلی بودم و در شادی شما سهیم بودم. گر چه قلبا تو اون خاک پاک با اون هوای نقره فامش سیر میکنم.
باز هم تبریک و امید که در سال آینده، جوانان شایسته ملوان با قوی سپید به بهترین موفقیتها دست یابند.
پاینده باد انزلی زیبا.
ایران انزلی ملوان

همچنین تبریک به شما به خاطر قلمتون .

aabaay سه‌شنبه 8 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 01:22 ق.ظ http://khaktusaretnirooyedaryaii.com

behtarin rooze malawan dar leage bartar
yad begirim ke ma hamishe mitawanim barande bashim
jan malawan

az mamy motshakeram
az masood
az reza niknazar ke damesh waghean garm
az jalale rafkhaii ke dar in ghahto rejale bazikonane malawan waghean aghaye footballe malawan bood
az tamini ke bazi jaha dahane maro serwis kard wali kheyli ba gheyrate
az maziyar
az ghorbani ke be tanhaii be andazete ye team gol kharab kard
az mohajemaye gol nazane moon
az salar wa yousef zade ke yekishun engar pesar khale rafkhaiiye
wa az hameye bazikonane malawan
az morabian
az mardome saboore anzali ke aasheghan
ُTASHAKOR MIKONAM
artesh wa modiriyate mohtaram!e malawan bayad daste taktake in afrado beboosan
khak too saret arteshe biliaghat,foolad khodesho jer dad in hame pool kharj kard wali toe namard bedoone pool bedoone kamtarin hemayat ba gherat wa derayate kadre fanni wa bazikonan moft moft teamet moond bedoon ke ma jer khordim ta team bemoone,sare baziye fooload sepahan sad bar zaiidim ta sepahan nabazed,khak too saret artesh
waghean in moondane team too leag aslan be to ta'alogh nadare
jan malawan

خوشگل برادر شما که فارسی می تونی تایپ کنی چرا فینگلیش می نویسی !؟
متاسفانه اینهایی که فرمودید واتقعیتهای ساری و جاری فوتبال ما هستند و کسانی که می بایست از ناپاکی ها رو از بین ببرن یا خودشو از باعثان این آلودگی ها هستن و یا به فرموده بعضی ها باید سرشون رو مثل کبک ببرن توی برف .
ما هم این وسط مانده ایم و فقط عذاب می کشیم از دانستن این موضوعات !

فرزاد ملوانی سه‌شنبه 8 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 09:32 ق.ظ

با عرض تبریک به همه ملوانیها به خاطر حتمی شدن حضور در لیگ هفتم خیلی خوشحالم ولی باید بگم که از چندوقت پیش سر بازی ملوان یه معده دردی گرفتم که هنوز هم درد میکنه ولی فدای یه پر قوی سپید می خوام یه پیشنهاد بدم که ملوان رو از زیر سلطه این ... به درد نخور دزد بکشن بیرون خصوصی بشه تا این همه با فلاکت جون نکنیم بمونیم تو لیگ بابا ماهم آدمیم ما هم دوست داریم تیممون بالای جدول باشه قهرمانی می خواهیم تا کی بشینیم ببینیم کی مارو می بره، نریم دست دو ،... بابا خسته شدیم خداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا کمک کن آقا بد می گم بگین بد می گی بابا ملوان بسپرد دست قدیمیها دست مردم دست بچه های خود ملوان نه یه سری آدم ...به درد نخور...
جان ملوان

این درد همیشگی ملوانه و جوری هم این داستان داره ادامه پیدا می کنه که انگار محکومیم به اینکه همیشه فقیرترین تیم لیگ باشیم . همیشه چشم بدوزیم به نقل و انتقالات دیگر تیمها و از شنیدن ارقام قراردادها چشمانمون گرد بشه .
بالاخره تا کی ؟

کوشا سه‌شنبه 8 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 12:46 ب.ظ

با سلام و شادباش
خدا را شکر که ماندمان بخاطر برد در شیراز اتفاق افتاد نه بخاطر تساوی فولاد .
انصافا برقی ها هم بازی خودشان را کردند و مثل ابومسلمی ها که معلوم بود قبل از بازی تطمیع شده بودند وارد میدان نشدند . البته خداداد هم حق داشت چون بهرحال اگر تیمش وارد جام اروپا نشد حداقل با آن یک امتیاز به جام یوفا راه پیدا کرد !
بهر حال هرچه بود گذشت ولی بازهم می گویم دنیا خیلی کوچکتر از این حرفهاست ( ابومسلم مشهد ) آقای خداداد روزی بهم خواهیم رسید .
با اینحال آنچه که بنظر میرسد اینست که ملوان برای فصل آینده حداقل به یک نفر درخط هافبک و دو مهاجم گلزن که ترجیحا یکی سر زن باشد نیاز دارد چون اغلب زمینهای فوتبال در ایران به درد بازی روی زمین نمی خورد و شاید بهترین برای رسیدن به گل ضربات سر باشد که بوسیله سانتر از جناحین حادث می شود .
امیدوارم امیدوارم و بازهم امیدوارم که مسئولین ملوان از همین حالا که یک روز از ابقا در لیگ برتر می گذرد به فکر باشند جون فردا خیلی دیر خواهد بود .
مخصوصا که لیگ سال آینده برای ملوان و طرفداران به جهت حضور یک سری از تیم ها ؟؟؟ خیلی با اهمیت تر از امسال خواهد بود .
شادیتان پاینده

صحبتهای خداداد خیلی واضح بود . به قول معروف دروغگوها کم حافظه می شوند . او که به بی انگیزیگی و بی اهمیت بودن بازیهای آخرش اشاره می کند ناگاه سخن از لزوم پیروزی در برابر ملوان میراند که در نوع خود جالب توجه است . به قول کوشای عزیز : خداداد در لیگ هفتم تو را خواهیم دید !!

سعید ثاراللهی سه‌شنبه 8 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 06:14 ب.ظ http://leon.blogsky.com

سلام رضا جان به تو و همه بچه ها تبریک می گم واقعا خق به حقدار رسید .عجب گلی بود گل نیک نظر.

من هم به شما تبریک میگم .
مطمئنم این گل جزو سه گل برتر لیگ انتخاب میشه .

مصطفی (شوشتر سیتی) چهارشنبه 9 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 06:35 ب.ظ http://shushtarcity.blogfa.com

سلام

به عنوان یک هوادار فولاد بقای ملوان رو در لیگ برتر به شما هواداران عزیز ملوان تبریک میگم.
تا هفته آخر رقابت سختی با هم برای بقا در لیگ داشتیم .امیدوارم که در لیگ های آینده بر سر عنوانی مانند قهرمانی با هم رقابت کنیم نه بر سر ماندن و بقا ! چرا که ارزش تیمی مانند ملوان با آن همه افتخار و قدمت و خدمت به فوتبال ایران فراتر از اینهاست.
متاسفانه در این مدت که تیمهای ما در مقابل هم قرار گرفته بودند جو بسیار بدی از شایعات بر علیه دو تیم فولاد و ملوان وجود داشت که امیدوارم دیگر شاهد چنین جوی نباشیم.
آرزوی موفقیت برای ملوان و هوادارانش
با درود بر روان جوانمردان و الگوهای فوتبال جنوب و شمال شادروان پرویز دهداری و زنده یاد سیروس قایقران

مصطفی عزیز از شما ممنونم .
با وجود همه اتفاقات پیش اومده باید بگم از اینکه فولاد یا تراکتور باید از حضور در لیگ برتر محروم بشن خیلی ناراحتم امیدوارم دوباره با هم در لیگ رقابت سالمی داشته باشیم .

hooman پنج‌شنبه 10 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 12:58 ب.ظ

سلام آبای.
یادته قبل بازی ابومسلم بهت گفتم که چون ما پاکیم تو لیگ میمونیم.
بهر حال تبریک به مردم پاک نهاد انزلی.تبریک بعدی به سرمربی محبوب و محجوبمون.جالبه یک چیزی برات بگم.قبل از شروع فصل که ممی سرمربی شد به من میگفت هومن دارم دیوونگی میکنم.دارم همه آبروم رو میگذارم .میدونم این تیم با یک مشت بچه تو لیگ نمیمونه.دارم خودکشی میکنم.من بهش گفتم ممی خان همه انزلی پشت سر تو میمونه.ما با تمام وجود ازت حمایت میکنیم.با اینکه منم ته دلم خالی بود.خودم میدونستم دارم بهش دروغ میگم.....حالا که به پشت سرم نگاه میکنم میبینم ممی شاهکار کرد.جدا ازش ممنونم.این تیم بی بزرگتر ما رو جمع کرد.اونم جلوی گرگهایی مثل رضاییان.افتخاری وشاه حسینی و...بدون پول و امکانات بدون مدیر عامل.ممی جان ما ممنونتیم.اما صحبت بعدی با تماشاگرهای فوتبال فهممون.دست تک تکشون رو میبوسم.درحالیکه بعد بازی با ابومسلم همه مطمئن به سقوط بودیم بازم تیم رو حمایت کردن.به نظر من امسال برای تیم و تماشاگر به اندازه سه سال بار تجربی داشت.تجربه برای تیم که بدونه وقتی اول فصل این همه امتیاز الکی از دست داد و روزهای آخر چه فشاری کشید.تجربه برای تماشاگرها که با حمایت از تیم همه کاری میشه کرد.تجربه برای سرمربی محبوبم که بدونه همیشه تیم رو برای سه امتیاز خارج خونه نبره.گاهی یک امتیاز خارج خونه آخر فصل ارزش طلا رو داره.ایران ....ملوان.....انزلی چی آبایه.در آخر هم بیصبرانه همراه تماشاگرهای عزیزمون منتظر خداداد افغانی در فصل بعد میمونیم و خالصانه برای حضور یکی از سه تیم راه آهن.تراکتور و شهرداری در لیگ برتر دعا میکنم.

هومن جان سعی می کنم مطلب بعدی را در مورد احمد زاده بذارم و یه نظر سنجی در موردش انجام بدم . به شخصه فکر می کنم ممی نه موفق بود و نا کاملا نا موفق . مردم هم خیلی بهش وقت دادند و به قولی حرفه ای عمل کردند . قبول کن هر کس دیگری بود اینقدر باهاش راه نمی اومدن . در آخر هم نتیجه گرفت و در حالی که کسی فکرش رو نمیکرد از شیراز امتیاز کامل گرفت که باعث شد بمونیم .
در مورد تیمهای دیگه هم باید بگم : زمستون میره و روسیاهی به تن زغال می مونه .

aabaay پنج‌شنبه 10 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 02:52 ب.ظ

احمد‌زاده: مشکلات مالی ملوان دیگر پایان یافته
ملوان انزلی که در روز سی‌ام مسابقات فصل ششم لیگ‌برتر با پیروزی مقابل برق در شیراز در جدول مسابقات بقا یافت و در فشار پایین جدول به لیگ‌یک سقوط نکرد، فصل عجیبی را پشت‌سر گذاشت.
این تیم با 30 گل خورده و 30 مسابقه پس از سپاهان و استقلال اهواز به همراه استقلال تهران در رده دوم بهترین خطوط دفاعی لیگ‌برتر قرار گرفت در حالی‌که با 21 گل زده بدترین خط حمله فصل را داشت. با این حال ملوان در بسیاری از مسابقات همان ملوانی بود که انتظار می‌رفت، هر‌چند که نتیجه را واگذار می‌کرد. با محمد احمد‌زاده عملکرد تیمش را در فصلی که روز دوشنبه هفتم خرداد به پایان رسید بررسی کرده‌ایم.‌
حالا حتماً بهتر از هر زمان دیگر می‌توان عملکرد ملوان را جمع‌بندی کرد. نظر شما چیست؟
با‌توجه به داشته‌های مالی و فنی و این‌که من در شروع فصل در کنار تیم نبودم از دو لحاظ باید کار را بررسی کرد. از لحاظ کیفی کار تیم قابل قبول بود ولی از نظر نتیجه هرگز. در نیم‌فصل دوم نیز ما همین روند را طی کردیم. از نظر کار تیمی بالاتر رفتیم ولی از نظر نتیجه‌گیری تفاوتی به‌وجود نیامد. این را هم باید اضافه کنم که بدهی 320 میلیون تومانی ملوان که از قبل باقی‌مانده بود در این فصل کار تیم را تحت تاثیر قرار داد.‌
آیا سقف توانایی ملوان از نظر شما همین بود؟مسلماً بیشتر از این نبود. در مقایسه با تیم‌های رقیب در پایین جدول، امتیازاتی که گرفتیم ما را راضی می‌کند. تیم‌های پاس، صباباتری و برق در پایان فصل یا با ما هم امتیاز بودند یا فقط یک امتیاز بیشتر داشتند. این تیم‌ها چندین برابر ما هزینه کردند و همه مطلع هستند که با هزینه‌های کلان بهترین بازیکنان داخلی و خارجی را استخدام کرده بودند.با این حال من از این‌که در تمام طول فصل در پایین جدول بودیم و تماشاچی انزلی را در دلهره و استرس قرار دادیم اصلاً راضی نیستم و باید برای فصل آینده فکری اساسی کرد.
‌آیا امیدی به این‌که ملوان برخلاف فصول گذشته اوضاع مناسب‌تری داشته باشد وجود دارد؟ یا فصل آینده همین سیاست‌ها حکمفرما خواهد بود؟
دلخواه و آرزوی من این است و روش کاری من هم همین. در ملوان ما به بومی بودن و جوان بودن تیم اعتقاد داریم و بدون تردید همین روش را ادامه می‌دهیم. ما هزینه‌های گزاف نمی‌کنیم اما نباید این‌طور باشد که با کوچکترین فشار مالی بهترین نیروهای‌مان را هر ساله بفروشیم و دست‌مان را خالی کنیم. ملوان در این صورت به روزمر‌گی کشیده می‌شود و نیروهای جوان هم آن‌طور که باید پرورش پیدا نمی‌کنند چون بیشتر از حد معمول زیر فشار قرار می‌گیرند.‌
اما به نظر می‌رسد مشکلات مالی ملوان را پایانی نیست؟من بلافاصله پس از پایان فصل به تهران نزد تیمسار بهزاد‌فر فرمانده نیروی دریایی منطقه شمال رفتم و مدت زیادی صحبت کردیم. اتفاقاً به نکات بسیار خوبی هم رسیدیم و فکر می‌کنم مشکلاتی که از دو دهه قبل با ملوان بوده تا اندازه زیادی در فصل آینده حل می‌شود. من به ایشان عرض کردم اگر بازیکنان مورد نیاز تیم از ملوان جدا شوند، ملوان باید به جای من دنبال مربی دیگری برود که همه مشکلات را تحمل کند و سرانجام تمام انتقادات را بپذیرد اما خوشبختانه ملوان از زیر فشار خارج خواهد شد.‌
آیا منابع مالی آن مشخص است؟
شورای شهر انزلی در جهت اهداف تیم به ما کمک خواهد کرد.‌امسال یک کارخانه تولید بتن به نام ملوان انزلی در منطقه نظامی نیروی دریایی شمال احداث خواهد شد که عوایدش مستقیماً وارد حساب باشگاه می‌شود.‌
آیا بازیکنان تیم در جریان این اخبار هستند، یا آن‌که باز‌هم سر از تیم‌های دیگر در می‌آورند؟
آنها آن‌قدر به ما اطمینان دارند که حرف‌مان را بپذیرند. مطمئن باشید اوضاع مالی ملوان بهتر خواهد شد. اگر غیر از این باشد باید بگویم که من دیگر طاقت کار کردن ندارم.‌
چقدر نیاز به تغییر در کادر بازیکنان دارید؟
به تغییرات زیادی نیاز نداریم و حداکثر 2-3 بازیکن جدید جذب می‌کنیم. دروازه‌بان ما مسعود غلامعلی‌زاد با آن‌که ذخیره نداشت و از هفته ششم تا پایان فصل به تنهایی درون دروازه ایستاد واقعاً عالی کار کرد و من از او متشکر هستم. خط دفاع ما هم به رغم جوانی استثنایی بود و از نظر گل خورده ملوان تیم دوم فصل است. درباره خط میانی هم جمع‌بندی ما این است که بسیار خوب بودیم و در هر بازی 5-6 موقعیت گل خلق می‌کردند.‌
یعنی مشکل بیشتر در خط حمله است؟بله، ما فی‌الواقع بازیکن مهاجم تخصصی اصلاً نداشتیم و از بازیکنانی مثل کیوان ساجدی و مجتبی قربانی که هافبک هستند در خط حمله استفاده می‌کردیم. گاهی هم رافخایی را از دفاع به حمله می‌بردیم که اتفاقاً در همان بازی‌ها دفاع ما هم ضعیف می‌شد و چند گل بد خوردیم. مهران جعفری را هم که مهاجم جوانی بود به دلیل آسیب‌دیدگی طولانی مدت یوسف‌زاده به خط میانی می‌آوردیم و همیشه ناچار به تغییر سیستم بازی و تغییر ترکیب می‌شدیم.‌
با‌توجه به تمام مسایل وضعیت فنی تیم را برای فصل آینده چطور پیش‌بینی می‌کنید؟
ما می‌خواهیم با بچه‌های شمال به همه جا برسیم. این هم قشنگ‌تر است و هم مردم پسندتر. انتظار بیجا هم نداریم و نمی‌خواهیم رویایی فکر کنیم. به نظر من در صورتی‌که بازیکنان مورد نظر من در تیم حفظ شوند و نقاط ضعف‌مان را برطرف کنیم می‌توانیم با همین بضاعت تیم منسجم و خوبی بسازیم و نتایج بهتری بگیریم. بازیکنان جوان تیم ما حالا تجربه یک فصل بازی در لیگ‌برتر را دارند. آیا کسی فکر می‌کرد استقلال اهواز به اینجا برسد؟‌
پدیده‌های ملوان در این فصل چه کسانی بودند؟مهران جعفری، علیرضا رمضانی و امیر خدامرادی آینده بسیار خوبی دارند. امیر از اول فصل بازیکن اصلی ما بود و آن دو نفر دیگر از نیم فصل دوم به ترکیب اصلی رسیدند. در کنار آنها محمد حیدری هم از اواخر فصل خود را بالا کشید و هر روز بهتر از قبل شد. از این 4 نفر در سال آینده بیشتر خواهید شنید.‌

jahane football

ممنون از خبرت محمد جان .

montazer update شنبه 12 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 03:35 ب.ظ

reza jun hanooz akhare shab nashode!!!!

به روز شد .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد