ما ملوانی هستیم !

جایی برای عاشقان ملوان

ما ملوانی هستیم !

جایی برای عاشقان ملوان

بررسی آماری ملوان و ابومسلم تا پایان هفته سیزدهم

گلزنان ابومسلم :

دنی اولروم                      4گل       مهاجم

مرتضی برگی زر              3گل       مهاجم

سعید خانی                       2گل       هافبک

محمدرضا ناصحی             2گل       هافبک

رضا مسلم زاده                2گل       مدافع

داوود دانشدوست              1گل       مهاجم

احمد مقدسی پور               1گل       هافبک

مجید نورمحمدی               1گل       مدافع

 

تعداد کـل گــــلهای زده : 16گل

تعداد کل گلهای خورده : 16 گل

 

تـعداد گـلهای زده در داخـل خـانـه : 12گل

تعداد گلهای خورده در داخل خانه : 06گل

 

میانگین تماشاچی در مشهد : 4400 نفر ( صرف نظر از بازی با پرسپولیس با 32000نفر تماشاچی )

 

گلزنان ملوان بندرانزلی :

جلال رافخوائی                 2گل       مهاجم

مقداد قباخلو                     1گل       مهاجم

سعید یوسف زاده              1گل       هافبک

محسن گیاهی                   1گل       هافبک

رضا نیک نظر                  1گل       مدافع

 

تعداد کـل گــــلهای زده : 06گل

تعداد کل گلهای خورده : 12گل

 

تعداد گلهـــــای زده در خارج از خانه: 3گل

تعداد گلهای خورده در خارج از خانه : 7گل

 

خب آمار دقیقا به وخامت اوضاع دلالت دارد و همه نیک میدانیم با این وضعیت گلزنی و در مقابل تیمی که در خانه فقط و فقط 2 امتیاز از دست داده است بازی سختی در پیش خواهیم داشت . سعید سالارزاده بعلت محرومیت ، هادی تامینی و سید جلال رافخوائی را به دلیل مصدومیت به همراه نداریم و به این جمع می بایست سعید بیگی ، مجتبی قربانی و مهران جعفری را نیز اضافه کنیم . البته از وضعیت قربانی و جعفری اطلاع دقیقی ندارم اما فکر نمی کنم به بازی برسند . مشکل عمده ما در مشهد نبودن عناصر دفاعی تیم می باشد چرا که سالارزاده و تامینی تقریبا از ابتدای فصل در تیم بوده اند و از فصل قبل نیز در کنار هم بازی کرده اند اما با نبودن این دو بازیکن و انتقال رافخوایی به خط حمله ( که در بالا ذکر شد وی نیز مصدوم می باشد ) عملا قسمت اعظم خط دفاعی مان را از دست داده ایم . با توجه به آمار بالا و تعداد گلهای زده ابومسلم در مشهد ( 12 گل ) و البته ناقص بودن خط دفاعی می توان نود دقیقه بسیار مشکل را برای ملوان تصور نمود . فکر می کنم فقط در فصل قبل توانستیم از ابومسلم در مشهد 1 امتیاز بگیریم و در بقیه بازیهایی که با این تیم در مشهد داشتیم همیشه بازنده بوده ایم . حتی در بازی رفت در لیگ پنجم هم ملوان به سختی از سد ابومسلم گذشت و حسنی صفت با مهار یک پنالتی و فرصتهای بیشمار ابومسلم ، ملوانان را در کسب 3 امتیاز یاری نمود . میثاقیان پس از اتمام بازی رفت گفته بود : « به یاد ندارم هیچ تیمی به این اندازه توانسته باشد در انزلی به ملوان فشار بیاورد » و این حقیقتاً صحت داشت ما به سختی از ابومسلم 3 امتیاز را گرفتیم ولی امسال وضعیت بسیار متفاوت است . ملوان در فصل نقل و انتقالات ریزش زیادی داشته است و عملاً دست احمدزاده در انتخاب بازیکن بسیار خالی است مطمئنا برای کامل شدن لیست بازی با ابومسلم دست به دامان نفرات امید خواهیم شد . در دل برای کادر فنی دعا خواهیم کرد که مجبورند سازنده ترین و بسازترین های لیگ لقب بگیرند !

اما ابومسلم هم در هفته اخیر دچار چالشهای فراوانی بوده است . حذف از جام حذفی و هو شدن مربی و خداداد عزیزی ، برخورد شدید خداداد با بازیکنان و در نهایت کناره گیری قیاسی به بهانه مشکلات جسمی و منع پزشک را می توان از دلایل این بحران به شمار آورد . اما با نگاهی به جدول عملکرد ابومسلم حتما متوجه افت کیفی آنها در هفته های اخیر خواهید شد تیمی که تا پایان هفته هشتم سیزده گل به ثمر رسانیده و با 4 برد و یک تساوی به پیش می رفت در پنج هفته اخیر فقط و فقط 3 گل زده و 5 گل خورده دارد و تنها به یک برد و 2 تساوی بسنده کرده است . خب اینها همه نشانه های خوبی برای ابومسلم نیست اما نبود خیل بازیکنان ملوان در این بازی و دست خالی بودن احمدزاده می تواند بهترین هدیه برای ابومسلمی باشد که برای فرار از بحران دست و پا می زند .

سخن را با امید نتیجه گرفتن ملوان به پایان می بریم . شاید ملوان که پتانسیل خوبتر شدن را داراست بتواند از ناممکن ، ممکن بسازد و از ابومسلم نتیجه بگیرد ( ولو یک امتیاز ) هرچند این کمی دور از ذهن است اما شاید توانستیم !

 

در اخرین خبرها شنیده ایم که هادی تامینی و مجتبی قربانی شرایط بازی را پیدا کرده اند . برای ملوان آرزوی موفقیت می کنیم .

نظرات 15 + ارسال نظر
امیر بایرنی جمعه 8 دی‌ماه سال 1385 ساعت 01:42 ق.ظ http://www.bayernclub.com

سلام

مطلب واقعا خوب بود خیلی لذت بردم خدایی حال کردم آماری رو نوشته بودی که خودم هم که ابومسلی هستم از خبری نداشتم راستش در کل امیدوارم که بازی خوبی باشه و تیم که حقش هست برنده بازی بشه هرچند که از لحاط گوناگون ممکنه دو تیم از نظر بازیکن با هم قابل قیاس نباشند

هدی(فولاد خوزستان) جمعه 8 دی‌ماه سال 1385 ساعت 12:59 ب.ظ http://hodasport.blogfa.com

سلام
خوبید ؟
چه خوشگل
جدی می گم
خیلی خوشم اومد
افرین
افرین
من اپم
اگه دوست داشتی بیا
کاری
باری
امری
بای

هدی(فولاد خوزستان) جمعه 8 دی‌ماه سال 1385 ساعت 05:29 ب.ظ http://hodasport.blogfa.com

سلام
خوبید؟
ملوان الان بازی داشت ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اشکال نداره اگه دوست داشتید addam کنید
مرسی اومدید
کاری
باری
امری
بای

آرمین شنبه 9 دی‌ماه سال 1385 ساعت 02:12 ق.ظ http://malavanbandar.tk

سلام پسر آمار فوق العاده بود ۲۰

آرمین شنبه 9 دی‌ماه سال 1385 ساعت 02:13 ق.ظ http://malavanbandar.tk

امیدوارم حداقل یک امتیاز بگیریم

رضا زارعی شنبه 9 دی‌ماه سال 1385 ساعت 04:18 ب.ظ

دست مریزاد اقا رضا
واقعا زحمت کشیدی

سروش ملت پرست یکشنبه 10 دی‌ماه سال 1385 ساعت 07:17 ق.ظ

سلام. منتظر پاسخت به پیام اخری ام در مطلب خداحافظ لیگا پوکال هستم . ممنون.

سلام سروش خان .
چند روز پیش و توی آرشیوم به مقاله ای که برای جهان فوتبال نوشته بودید برخوردم . انصافا از اینکه با اهل قلمی چون شما آشنا شده ام خدای خود را شاکرم . کلا هدف از ایجاد این وبلاگ دور هم جمع کردن دوستانی بود که هدف مشترکی داشتند و عشقی بزرگ مثل ملوان . بوجود آوردن وبلاگ آرزوی دیرینه من بود که با کمک دوستانم توانستم انجامش بدهم و از اینکه می بینم شما و دوستانم با نوشته های زیبایتان مرا دلگرم میکنید ممنونم .
اینم از جمله ای که فرموده بودی : ملوان عشق ابدی و ازلی انزلی و غازیان .

تیفوسی دوشنبه 11 دی‌ماه سال 1385 ساعت 02:25 ق.ظ http://malavanfc.myblog.ir

سلام داش رضا ... وبلاگ افراطیها آپیده شد ... از وبلاگ خوبت ممنون ... مثل همیشه عالی ... فعلا .

افشین چهارشنبه 13 دی‌ماه سال 1385 ساعت 01:00 ق.ظ

رضا جون سلام.
شرمنده که مدتی نبودم. از اونجا که خودم کار آماری کردم اونم از نوع گرافیکی باید بگم دستمریزاد. واقعا مطالبت روز به روز بهتر میشه. مرسی و باز هم مرسی.
از اینکه واسطه شدی تا دوباره بخوانم دستنوشت های سروش عزیز را ممنون.
سروشم؛ ملوان آشکار و نهان در دلها جای دارد و آنچه در دل جای دارد؛ عشق است. به یاد قدمهای عاشقانه ای که در سر بالایی خیابان جردن میزدی؛ عشق را با منطق سنجش مکن.
ما هم دلمان دریاییست؛ سروش
ما هم اهل بندریم.
خوب رضا جون فدات.از دور و بر ملوان بیشتر بنویس برای ما این دفعه زودتر میام. موفق باشی.
افشین.

هدی(فولاد خوزستان) چهارشنبه 13 دی‌ماه سال 1385 ساعت 01:10 ق.ظ http://hodasport.blogfa.com

سلام
حال شما
خوبید؟
خیلی حیف شد بایرن خودشو از تورنمنت امارات کنار کشید
خوب بود اگه بایرن هم بود
ولی هامبورگ و اشتوتگارت هم خوبن
بد نیستن
کاری ندارید ؟
پس بای

رضا چهارشنبه 13 دی‌ماه سال 1385 ساعت 10:24 ب.ظ

سلام به همگی .
تصمیم داشتم ( و دارم ) که به کلیه نظرات توی همین جا پاسخ بدم . اما این دفعه وقت نشد اخه دارم مطلب بازی با برق رو جور می کنم . چون دارم یه مطلب آماری می نویسم طبیعتا وقت گیره . توی مملکت ما هم که آمار و به روز بودنش خیلی عجیبه و برای بدست آوردن آمار باید کلی وب رو بگردم . به هر حال از همگی متشکرم و منتظر دوباره دیدنتون هستم .

سروش ملت پرست پنج‌شنبه 14 دی‌ماه سال 1385 ساعت 08:10 ق.ظ

... و اورده اند که انزلیچی ابایه !! متشکرم ابای. باور کنید من خان نیستم . اگر امدی مرکز ( تهران ) برنامه بگذار دیداری داشته باشیم. موفق باشی. بندر انزلی سروش ملت پرست

سروش ملت پرست پنج‌شنبه 14 دی‌ماه سال 1385 ساعت 08:33 ق.ظ

سلام افشین . اری مبدا و معاد چیزی نیست جز انسان و عشق. زیبا تر از این نمی شود که هیولای تکنولوژی و ماشینیسم که دنیایی را به کرنش خود وا دا شته ما بدین سان به تسخیر خود دراوریم و فرمانبردار خویش سازیم خاصه با پاسداشت علایق قلبیمان: خاک پاک انزلی غازیان مرداب باران ساحل جزیره پل موج شکن ...و ملوانی که : همچو خزر خاطره بر خاک نوشت شهری از گل به گمان بر تن ضحاک نوشت بر دریا چو فریبا به ددان زخم زد او طفلی از مه نگران بر سر مل پاک نوشت : ملوان اینهمه در شهر غریبانه عشق شعری از فتح زمان در شب نمناک نوشت تشنه کام ارجمند دوست دارمت و مشتاق دیدار هر چه زود ترم. موفق باشی که هستی. ختم کلام: سرنوشت مرا بتی رقم زد که دیگران میپرستیدندش ( شادروان احمد شاملو ) بندر انزلی سروش ملت پرست

اشکان پنج‌شنبه 14 دی‌ماه سال 1385 ساعت 12:55 ب.ظ http://omid-malavan.blogfa.com

سلام رضا جان . خسته نباشی . تفسیر عالی بود . امیدوارم ملوان از برق ۳ امتیاز رو بگیره

سروش ملت برست پنج‌شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 04:39 ب.ظ

..........., درود بر اقا رضای عزیز.خواستم از این طریق عرض ادبی کرده باشم و با ایمان به برافروختن دیگربار اخگرهای عشق واشتیاق از اتشفشان ملوان از این فاصله 360 کیلومتریبهترین ارزوهامو واسه انزلی و انزلیچی های ازاد اندیش ابراز کنم........ یادش بخیر 19 خرداد شب قبل از این فینال کثیف که دقیقا تقابل ملوان بود با حاکمیت سیاسی در قالب بیروزی . به انزلی رسیدم با دوستم سیاوش و حضور و همبستگی واشتیاق همه انزلیچی ها درسطح شهر که به خاطر حقانیت مسلم ملوانشون . خود به خود و از قبل سرود فتح رو در انزلی می خوندند وشادی می کردند تو این 17 سالی که میام انزلی بهترین خاطرمو رقم زد. ای کاش ما انزلیچی ها وملوانی همیشه مانند 19 و20 خرداد یکدل و همسو باشیم تا سیاست وهمه تعفناتش با خاک یکسان بشه. زنده باد بندرانزلی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد