ما ملوانی هستیم !

جایی برای عاشقان ملوان

ما ملوانی هستیم !

جایی برای عاشقان ملوان

نظرات دوستان

با سلام خدمت دوستان عزیز .

با توجه به رکود دو هفته ای لیگ نه چندان برتر ایران تصمیم گرفتم وبلاگ رو آپ کنم اما در قسمت نظرات مطلب فبلی مطالب جالبی بود که دوست داشتم هم عقیده دوستان را در مورد آنها بدانم و هم اینکه برخلاف گذشته در همان قسمت نظرات جواب ندهم چراکه معمولاْ آن قسمت مورد توجه دوستان قرار نمی گیرد . قبل از هر چیز باید به این نکته اشاره کنم که اولاْ از دوستان عزیزی که در قسمت نظرات پیام می گذارند بی نهایت متشکر و سپاسگذارم . دوماْ نظر شما چون خودتان برای من بسیار محترم و باارش است پس با توجه به این دو مورد به بررسی دو موردی که در آن بخش مطرح شده می پردازیم .

اولین مورد مربوط به دوست خوبم مصفی عزیز است که بعنوان یک هوادار مطلع ٬ منطقی و دوست داشتنی احترام فراوانی باری ایشان قائل هستم . مصطفی عزیز از جمله هواداران تیمهای شهرستانی و به طور اخص فولاد خوزستان می باشند که اعتقاد به اتحاد تیمهای شهرستانی داشته و همچنین علاقمند به ملوان هم می باشند . در سایت پارس فوتبال و در فروم طرفداران ملوان میتوانید از نظرات ایشان بهره مند شوید . بعد از نوشتن مطلب قبلی بنده در مورد شبهات بازی برق شیراز - فولاد خوزستان این دوست گرامی گلایه هایی را مطرح کردند که قبل از هر اظهار نظر به اصل آن می پردازیم ( البته همانطور که فرموده بودند سعی کردم جواب را در وبلاگتان بدهم اما با پیغام عدم جستجوی سرور مواجه شدم ) :

سلام دوست و هوادار عزیز ملوان

وبلاگ خوبی داری  تحلیل های که به همراه آمار میاری  خوب و جالبند .
باید بگم بنده به عنوان یه هوادار فولاد برای تمامی هواداران ملوان احترام زیادی قائلم و اتفاقا بنده با بعضی از اونها از جمله شاهین ، آرمین ، امیر و همینطور شما در پارس فوتبال افتخار آشنایی و رفاقت دارم.
آقا رضای عزیز در مورد اینکه رسانه ها بیشتر تمرکز خود را معطوف به دو تیم پایتخت کرده اند و از سایر تیمها غافلند کاملا با شما موافقم ولی درباره مطالب شما درباره  برد فولاد در مقابل برق شیراز چون اطلاعاتی ندارم نمیخوام از روی تعصب این حرف شما را رد کنم چون برای اثبات آن  سند و مدرکی ندارم ولی شما از یه طرف میگید پاسخ صریحی برای اثبات این ادعا ندارید ولی با طرح سوالاتی چالش برانگیز ذهن خوانندگان را به این سمت می کشاند که شاید فولاد برای پیروز شدن متوسل به جریانات غیر ورزشی شده ! البته شاید  از یک طرف به شما حق میدم به خاطر حساسیتی که برای بقای  تیم شهرتان بوجود آمده باعث شده تا این مطلب را بنویسید ولی آقا رضای عزیز آیا اونوقت درست بود که من هم با طرح سوالاتی درباره برد ملوان در مقابل ذوب آهن و راه آهن در انزلی ذهن خوانندگانم را دچار شبهه کنم؟ البته که سابقه درخشان و خوشنام بودن تیم پرافتخار ملوان آنقدر زیاد هست که هر گز به من چنین اجازه ای را نمیده که اینگونه فکر کنم!

باز هم تاکید میکنم درباره بازی برق و فولاد نمیتوانم بطور قطع بگم که شما اشتباه می کنید ولی از شما میخوام که اگه مدرک و منبعی در این باره دارید در نظرات وبلاگ من اعلام کنید یا به صورت ارسالی در کلوپ هواداران فولاد در انجمن پارس فوتبال منعکس کنید.

بنده مدتهاست که با نام کاربری
mrstr113  در پارس فوتبال با نوشتن مقاله های متعدد از حقوق تیمهای سازنده ای همچون ملوان ، فولاد و...دفاع کرده ام و بارها و بارها از عملکرد مسئولین ورزش و رسانه ها  نسبت به توجه بیش از حد به دو تیم قرمز و آبی تهران انتقاد کرده ام و از شما هم که هوادار یک تیم شهرستانی هستید خواهش میکنم که کمک کنید که ما هواداران تیمهای شهرستانی  با همدیگه اتحاد بیشتری داشته باشیم تا در کنار هم حداقل با نوشتن مقالات انتقادی از طریق تریبون هایی مانند همین وبلاگها و  انجمن پارس فوتبال و...  بتونیم  صدای خودمون رو به گوش همه برسونیم  

امیدوارم که هم تیم پرافتخار ملوان و هم تیم فولاد ما در لیگ بمونند و بجای اونها تیم یکشبه و کم هویتی مانند صبا باطری که حالا به شدت هم خطر سقوط را احساس میکنه سقوط کنه.

امیدوارم که از حرفهای من ناراحت نشده باشی.

زنده باد ملوان و هوادارانش

 زنده باد فولاد و هوادارن خونگرم آن که معتقدم در وانفسای فوتبال سرخابی کشور ، فقط شمال و جنوب هستند که فراموش نکرده اند فوتبال مختص تهران و دو تیم متمول ٬ بی فرهنگ و پر از حاشیه اش نیست . تماشاگری که ترجیح می دهد همیشه و در همه حال یار و یاور تیم شهرش باشد .

و اما در مورد موارد مطروحه باید عرض کنم که متاسفانه خیلی چیزها در مملکت ما از مسیری که باید طی بشود نمی گذرد و همیشه به قول معروف سوراخ موشهایی برای فرار کردن ، دور زدن و پنهان کاری وجود دارد . در برنامه نود وقتی صحبتهای آقای سیار را شنیدم خیلی خوشم آمد چرا که از چیزهایی حرف زد که حرف دل اعم طرفداران فوتبال بالاخص تیمهای شهرستانی بود . اینکه برخی داوران هستند که رشوه میگیرد را مطمئناً قبول دارید و با من و خیلی های دیگر هم عقیده هستید که فضای داوری ناپاکی داریم اما من به شما میگویم کل فضای فوتبال کشور ناپاک است و خیلی اتفاقات آن در بیرون زمین اتفاق می افتد . بگذریم که منظور ما بررسی اوضاع نابسامان فوتبال ایران نیست ! در صحبتهای آقای سیار به نکته ای اشاره شد که شاید از آن  بتوان در رسیدن به نتیجه این بحث استفاده کرد . همیشه در اثبات جرایم می توان به مدارک و مستندات مربوطه اشاره کرد اما قسم دیگری هم از ادله وجود دارد که به آن « شواهد » گفته می شود . اینکه اتفاقی بوقوع بپیوندد و از چیزی که مشاهده می کنیم به موجودیت آن پی ببریم را شواهد نام برده اند و من از شمایی که دستی بر فوتبال دارید خواهش می کنم بازی برق-فولاد را یکبار دیگر ببینید . قبل از برنامه نود وقتی حرفهای قشنگ شما را خواندم متاسف شدم از اینکه بر تیم شما تهمت زدم . متاسف شدم از اینکه شاید دل هموطنی چون شما را آزرده کردم اما وقتی صحنه گلهای بازی برق-فولاد را دیدم متاسف شدم از اینکه برق را اینقدر در دفاع از دروازه سهل انگار دیدم . گل اول : سانتر از سمت راست ، زدن ضربه سر در میان سه مدافعی که هیچ کدام برای دفع توپ به هوا بر نخواسته بودند ! گل دوم : به یاد گل مسی به ختافه افتادم . مهاجم شما حداقل 4 نفر را دریبل داد و گلش رابه ثمر رساند . گل سوم ، به مانند گل دوم با این تفاوت که بعد از دریبل چند نفر پنالتی اتفاق افتاد و گل چهارم که گل سرسبد بازی بود با دفع توپ خنده دار مدافع برق در فاصله حدود 40 متری دروازه رخ داد و وقتی توپ به حجت چهار محالی رسید ( که در کنار مدافعی که توپ را از دست داد ایستاده بود ) دروازبان را ناگهان در جایی دیدیم که عجیب بود . در لحظه لو رفتن توپ و رسیدن به مهاجم فولاد که نهایتا این فعل و انفعال 2 ثانیه به طول انجامید درست همان لحظه دروازبان برای دفع توپ در کنار چهارمحالی بود ! یعنی قبل ازاینکه دفاع ضربه اش را بزند دروازبان شروع به حرکت کرده بود وگرنه دلیلی نداشت در آن لحظه از دروازه خارج شده باشد . اینها همه اتفاقاتی بود که در برابر تیمی بوقوع پیوست که آوازه نوع بازی دفاعی اش در لیگ ما پیچیده است . تیمهایی که ذوالفقارنسب مربی آن بوده همیشه به گل نخوردن معروف بوده اند اما ایکه چگونه در یک بازی خانگی از تیمی که در خانه اش حتی به ثمر رساندن گل برایش مشکل بوده 4 گل می خورد جای شبهه دارد . مصطفی عزیز من هم مثل شما دوست دارم به جای ملوان و فولاد تیمی چون صبا باطری به لیگ یک برود که به نظر من بود و نبود چنین تیمهای یک شبه ای برای لیگ ما تفاوتی بوجود نخواهد آورد اما دوست ندارم شرایط غیر معمولی در فوتبال ما لحاظ شود . قبول دارم که پذیرش وقوع این اتهام برای هر تیمی مشکل و تا حدی غیر ممکن است اما اطمینان دارم خود شما هم در ضمیر خود به این می اندیشید که شاید اتفاقی که نباید می افتاده افتاده و فولاد متوسل به چیزی شده که ترجیح می دهیم به آن فکر نکنیم ! من فولاد را دوست دارم ، این را از صمیم قلب می گویم . با خوشحالی آنها در قهرمانی لیگ خوشحال شدم و از اینکه می دیدم یک تیم شهرستانی توانسته بر بلندای فوتبال ما بایستد احساس سرور می کردم چرا که احساس می کردم فولاد نه تنها تیمی از فوتبال خوزستان که نماینده فوتبال شهرستان ماست و از اینرو به فولاد به چشم یک تیم خودی می نگریستم ( و می نگرم ) همانطور که می دانم شما هم این احساس را در مورد ملوان دارید اما به ما هم حق بدهید که بر وقایع بازی برق-فولاد به دیده شک بنگریم . مرا ببخش که چنین لحن تندی برای نوشتارم انتخاب کردم اما کافیست یکبار دیگر بازی را نگاه کنی . از صمیم قلب آرزو می کنم هر دوی ما در لیگ برتر فصل بعد تیمهای محبوبمان را در قامت آنچه سزاوارش هستند ببینیم . موفق ، پیروز و کامروا باشید دوست خوب من .

امبدوارم دوستان عزیزی که به وبلاگ سر می زنند این بحث را کامل کرده و به ثمر برسانند البته با ذکر این نکته که ضمن احترام به عقاید یکدیگر در فضایی کاملا دوستانه به موضوع بپردازیم .

خب مساله دومی که در این هفته مطرح شد نظرات دوست خوب و قدیمی ام امیرخان بودند که ابتدا به آن می پردازیم :

آقا رضای عزیز ؛ سلام .یادمه روز بازی با مس کرمان این وبلاگ رو معرفی کردی . اوایل کلی با مطالبت حال کردم ولی الان رک می خوام باهات حرف بزنم. چرا اینقدر مجتبی قربانی رو تحقیر میکنی ؟ مگه تو بازی با ذوب آهن بهترین بازیکن ما نبود ؟ مگه به عشق تو و من کم عرق ریخت ؟ از اینجا اعلام می کنم عشق است مجتبی قربانی و هر بازیکن ملوان که برای ملوان و انزلی چی می جنگند و زحمت می کشند.

اول از همه سلام بر شما امیر عزیز .

ممنونم از اینکه به اینجا سر زدی و وبلاگ ما را روشن کردی . خوشحالم که مطالب باواریا توانسته کمی انتظار شما را برآورده سازد و ممنونم از اینکه نظر انتقادی دادید . البته من همیشه منتظر انتقاد های دوستان هستم چراکه معتقدم در نهایت سود آن به خود وبلاگ خواهد رسید .

و اما مجتبی قربانی . قبل از هر چیزی باید بگویم مطمئنم شما به سبب اینکه در انزلی حضور ندارید بازیهای ملوان را در استادیوم نگاه نمی کنید ( البته این فقط یک حدس است ) . من تمام بازیهای خانگی ملوان را در سه فصل اخیر ( به استثناء بازی با استقلال اهواز سه فصل قبل ) را دیده ام اما در کل این سه فصل بازیکن مهاجمی به مثابه مجتبی ندیدم . در بازی با ذوب آهن مطلبی نوشتم و از مجتبی به خاطر دوندگی زیاد و گرفتن پنالتی تمجید و تشکر کردم اما این تنها وظیفه یک مهاجم نیست . مجتبی یک گل به سایپا زده و یک پنالتی از ذوب آهن گرفته و دیگر هیچ ! کافیست یکروز از مردمی که در استادیوم حضور دارند در مورد وضعیت مجتبی بپرسی مطمئن باش هیچکدام ( با قاطعیت می گویم ) هیچ کدام از نوع بازی وی خرسند نیستند . چرا که وی با اصرار به حفظ توپ بی مورد ، دریبلهای مکرر و ... تمام برنامه های هجومی تیم را مختل می کند . اگر میبینید مجتبی همیشه فیکس است به خاطر نبود مهاجمی دیگر است وگرنه خود احمدزاده بعنوان آقای گل سابق لیگ فوتبال ایران نیک می داند که وی ناکارآمد است . درهمین دو بازی برگشت با پرسپولیس و استقلال چند موقعیت گل را از دست داد ؟ مگر برای یک مهاجم چند بار چنین موقعیتهایی پیش خواهد آمد ؟ من فکر می کنم مجتبی در صورت استخدام مهاجم در فصل بعد ( که بعید می دانم اتفاق بیفتد !! ) به نیمکت تبعید شود . در ضمن من قربانی را تحقیر نکردم انتقاد کردم و این حق من است که بعنوان تماشاگر ملوان از بازیکن آن انتظار داشته باشم در وظیفه خود کوشا باشد . این حرف امروز و دیروز و این بازی و آن بازی نیست . مجتبی کل فصل برای خودش بازی کرد و چنین بازیکنی باید در تفکر خود تجدید نظر کند . شاید بتوان از نظر بقیه دوستان در مورد نوع بازی مجتبی قربانی استفاده کرد که اگر چنین شود نهایت امتنان و تشکر من نثار آن عزیزان باد .

امیدوارم در بازی با ابومسلم شاهد حضور همه هوادارن ملوان در استادیوم انزلی باشیم و همچنین آرزو دارم تیمهای سازنده و مردمی کشور از جمله فولاد خوزستان و ملوان بندرانزلی باعث گرمای لیگ آینده شوند .

« منتظر خواندن نظرات ، انتقادات و پیشنهادات شما هستیم »

نظرات 9 + ارسال نظر
مصطفی (شوشتر سیتی) جمعه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 09:29 ب.ظ http://shushtarcity.blogfa.com

سلام دوست خوبم آقا رضای عزیز

خوشحالم که اینقدر به نظرات خوانندگان وبلاگت اهمیت و ارزش قائلی و از این بابت ازت تشکر میکنم.

درباره بازی برق و فولاد باید بگم که چون این بازی در شیراز بوده و پخش زنده تلویزیونی هم نشده بنابراین این بازی رو ندیدم حتی اون قسمت های کوتاهی که از طریق برنامه نود هم پخش شد رو متاسفانه نتونستم ببینم پس در این باره صادقانه بگم که اظهار نظر من درباره این بازی جایز نیست.

ولی اینو صادقانه میتونم بگم که برد فولاد در مقابل برق شیرازی که مربی اون به تدافعی بودن معروفه برای خود من هم عجیب بود ولی باید اینو اضافه کنم که بازیکنان فولاد این سه بازی اخیر رو آخرین شانس خودشون برای بقا میدونند و شاید در بازی با برق نهایت تلاش خودشون رو کرده باشند تا بتونند در این بازی پیروز بشند فقط میتونم امیدوار باشم که این برد کاملا در فضایی سالم و پاک برگزار شده باشه که مطمئنا هواداران فولاد و مردم فوتبالدوست خوزستان ماندن در لیگ برتر با فوتبال پاک را بیشتر می پسندند و ترجیح می دهند . بنده هم معتقدم که اگر تیمی بخواهد متوسل به چنین جریانات غیر ورزشی و ناجوانمردانه بشه همان بهتر که سقوط کنه و من هم سقوط با عزت رو از ماندن با ذلت بیشتر ترجیح میدهم.

امیدوارم که تیمهای ما با حضور در لیگ آینده بر سر قهرمانی رقابت کنیم نه به بر سر ماندن

موفق باشی

سلام بر شما .
خوشحالم که به ما سر می زنید .
ازتون به خاطر واقع بینی و صحبتهای غیر احساسی و منطقی تون تشکر میکنم . امیدوارم همیشه در فوتبالمون چیزی به جز فوتبال پاک نبینیم .
اینکه می فرمائید تیمی که متوسل به جریانات غیرورزشی می شود همان بهتر که سقوط کند را من هم به مانند بقیه دوستان با آن موافقم . چرا که بالاخره این کشتی روزی به گل خواهد نشست .
شاید سالهای بعد تیم ما و شما هم برای قهرمانی جنگیدند . شاید !

مصطفی (شوشتر سیتی) جمعه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 09:33 ب.ظ http://shushtarcity.blogfa.com

آقا رضای عزیز اگر می بینی که من اینقدر روی اتحاد تیمهای شهرستانی تاکید میکنم به این خاطره که این تیمها به تنهایی نمیتونند در مقابل چنین جو ناعادلانه در فوتبال ایران که متاسفانه فقط خواهان فوتبال دو قطبی قرمز و آبی پایتخت هستند کاری کنند ولی اگر ۹ تیم شهرستانی با طرق مختلفی همچون همفکری و مشورت و یا حتی تهدید به کناره گیری از لیگ برتر و ... فدراسیون و رسانه ها رو مجبور کنند تا در فوتبال عدالت را رعایت کنند با چنین روشی مطمئنا نتیجه خواهند گرفت.

در مورد داوری فوتبال ایران هم اینو بگم که مگر داورهای ما مردان آسمانی و معصومند که بگیم هیچ کدامشان ممکنه چنین خطایی نکرده باشند ! در جامعه ما ممکنه در هر صنف و شغلی آدمهای منحرفی هم پیدا بشه . هنگامی که کارشناسان می گفتند که آقایون دستمزد داوران رو بالا ببرید چرا که این پولهای کلانی که در فوتبال ایران برای خرید بازیکنان جابجا میشه ممکنه بعضی داوران ما رو هم وسوسه کنه و اونوقت .....
متاسفانه ما بارها اینقدر در مورد داوری ایران به دید خوشبینی نگاه کردیم که این وضع پیش اومد و چه خوبه که بجای پاک کردن صورت مساله با مواجهه شدن در مقابل چنین اتفاقاتی با دید منطقی نگاه کنیم و برای ریشه کنی آن چاره اندیشی کنیم .

به امید داشتن فوتبال و داوری پاک و سالم در فوتبال ایران

کاش روزی بشه که شاهد این اتحاد تیمهای شهرستانی باشیم .
کاش روزی کل جامعه ما تمرکزشون روی سرخابی ها نباشه .
کاش روزی بتونیم همه بازیهای تیممون رو مستقیم از تلویزیون ببینیم .
کاش روزی به اندازه اون دو تا تیم هم برای ما وقت بذارن .
کاش روزی کسی باشه که به حرف ما ارزش بذاره .
کاش روزی کرور کرور از جیب من و شما برای اون دو تا تیمک خرج نشه .
کاش ....
شاید تقصیر من و شما هم باشه که نتونستیم حق خودمون رو بگیریم . شاید سکوت من و شما باعث شده کسی اصلا به فکر ما هم نباشه . اگربین ما ۹ تیم اتحاد بود هیچ وقت کسی نمیتونست حق ما ره به راحتی پایمال کنه . امیوارم روزی به اونجایی که می خواهیم برسیم .

در مورد داورها هم به شخصه معتقدم اوضاع حرابتر ازاین حرفهاست . اگر حرفهای عنایت و مناظره اش رو با سیار در برنامه دیدار در وقت اضافه می دیدید متوجه خیلی چیزها میشدید .

موفق ٬ پیروز و کامروا باشید .

علی ثنائی جمعه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 10:30 ب.ظ

سلام رضا
کاش ممی بازی من می دید
الان من نوک حمله ملوان بودم

ملوان مونیخ

سلام علی .
یکشنبه ها که منو دق میدادی حالا برو جمعه ها هم یک استادیوم رو دق بده !!

مصطفی (شوشتر سیتی) شنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 12:23 ق.ظ http://shushtarcity.blogfa.com

باز هم سلام

آقا رضا این وبلاگی که من به شما معرفی کردم مال دوستمه که البته مدتیه به عنوان یه نویسنده برای معرفی شهرمون در وبلاگ اون همکاری میکنم . درسته که وبلاگ ما فوتبالی نیست ولی من مثل خیلی از خوزستانیها به فوتبال علاقه دارم و شاید بعدها یک وبلاگ فوتبالی هم راه اندازی کردم ولی در حال حاضر بیشتر فعالیت من در فوتبال در همون پارس فوتبال خلاصه میشه.

درباره اون کاش ها و آرزوها که اشاره کردی حرف دل ما رو زدی به قول دوست عزیزم شاهین ملوانی (صدا و سیمای ایران با پوشش انحصاری که فقط در اختیار دو تیم تهرانی درآمده حق انتخاب خود را از مخاطبان خود گرفته و به آنها القا میکنند که باید یا قرمز باشند یا آبی تا در این فوتبال به حساب آیند !)
باید بگم که مقصر اصلی مدیران باشگاههای ما هستند که همیشه در مقابل این بی عدالتی ها سکوت کردند و هیچ نگفتند ! البته مدیران تیمهای شهرستانی با یک ائتلاف جمعی میتونند در مقابل این بی عدالتی ها بایستند و ما هواداران این تیمها باید برای گرفتن حق خود به مدیران تیمهامون فشار بیاریم.
از یه طرف دیگه خوشبختانه در سالهای اخیر نسبت به سالهای قبل از توجه تماشاگران شهرستانی به دو تیم تهرانی داره کمتر میشه البته هر چند این جو ضد سرخابی هنوز مثل آبادان و انزلی نیست ولی من پیش بینی میکنم که در سالیان آینده از طرفداران این دو تیم تهرانی در شهرستانها کمتر خواهد شد و مطمئنا هر چه تیمهای شهرستانی در لیگ برتر بیشتر باشند از طرفداران سرخابیها در شهرستانها کمتر خواهد شد و خوشبختانه صعود دو تیم تازه وارد از رشت و کرمانشاه به لیگ برتر و تیمهایی دیگر از نقاط مختلف کشور میتونه ما رو به این هدف نزدیکتر کنه.

درباره وضعیت داوری من هم حرفای شما رو تائید میکنم و با شما موافقم و میدونم که اوضاع واقعا خرابتر از اینه و اتفاقا من صحبت های دکتر سیار و عنایت رو در برنامه دیدار در وقت اضافه دنبال کردم و متوجه خیلی از مسائل هم شدم .


سلام دوباره بر شما .
متاسفانه خیلی هایی که در راس برخی عناوین مثل همین مدیر عاملی باشگاهها هستن نه به قول معروف اینکاره هستند و نه تخصصی در این امر دارن . طبیعیه که برای از دست ندادن موقعیت خودشون هیچ وقت نخوان آرامش روی آب رو بر هم بزنن . الان فوتبال ما عین یه مرداب شده که اصلا حرکتی توش دیده نمیشه . به محض اینکه یکی بخواد این آرامش رو بر هم بزنه از مرداب بیرون میندازنش حالا اون شخص دکتر سیار باشه یا هر مدیر عامل معترضی .
متاسفانه باید حالا حالاها صبر کرد .

محمد شنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 01:00 ق.ظ

salam reza jan,khaste nabashi,anzali inhafte cheshm be jom'e darad wa stadiume pire shahreman,har tori shode khodamo wase bazi miresunam,jan malawan

سلام .
حضور همه دوستداران ملوان باعث دلگرمی تیم محبوبمونه .

اندکی صبر ٬ سحر نزدیک است .

کوشا شنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 01:05 ب.ظ

رضا جان سلام
چند هفته ای است که دوباره مطالب جالبی رو که می نویسی و اینبار خیای زودتر از دفعه های قبل بروز میشه رو دنبال می کنم و برات آرزوی موفقیت می کنم .
در مورد مجتبی قربانی باید بگم من در عجبم که همیشه فکر می کردم با شم گلزنی ممی احمدزاده ُ ممکنه در دفاع مشکل داشته باشیم اما در نوک حمله اصلا ُ ولی متاسفانه من هیچیک از فورواردهای ملوان رو در حد نام ملوان نمی بینم تا آنجا که به خاطر دارم همیشه بخاطر از خودگذشتگی های که بازیکنان ملوان داشتند موقعیتهای گل فراوان برای فورواردها به وجود می آمد خاطرت هست که ملوان همیشه یک سر زن داشت سانترهای انگلیسی ملوان هم معروف بود ولی الان دریغ از یک سانتر زیبا ُ ( بغیر از گهگاهی سانترهای صادقی ) تازه اگر سانتری هم بشه کیه که ضره سر بزنه تازه اگه توپ اتفاقی به سر فوروادی بخوره قبل از رسیدن به خط دروازه حتما توپ خواهد ایستاد اینها همه نشون میده که ممی با وجود داشته های کم ( بازیکنان موثر ) ولی خودش هم بی تقصیر نیست چون یافتن بازیکنی که اشتها - قدرت و کمی شم گلزنی داشته باشه یا کم نیست . یا پرورش اون از اول فصل تا حالا می بایست شروع میشد .
راستش من بارها بخاطر صحنه های که تو از مجتبی قربانی به یاد آوردی عصبانی شدم ولی هرچه نگاه می کنم می بینم این ضعف بیشتر به مربی ای بر می گرده که انتظار بیشتری از اون در تربیت و اصلاح بازیکنان می ره .
راستی پیشاپیش برد سپاهان برابر فولاد رو می بایست تبریک بگم چون معتقدم هنوز لوکا به منجلاب فوتبال ایران کشیده نشده . البته باید بگم منهم ترجیح میدم تیمی غیر از فولاد به دسته پایین تر سقوط کنه ولی حیف که ..... میره .

با تشکر و سپاس
قربانت کوشا

سلام کوشای عزیز .
خوشحالم که بالاخره سر زدی . سعی می کنم اینجا مرتب به روز بشه که بیشتر با هم در ارتباط باشیم .
حقیقتش بعضی اوقات سرم شلوغ میشه و وبلاگ از دستم در میره و وقتیهم که میخوام بنویسم دیگه اینقدر به روز بازی نزدیکه که دیگه فایده ای نداره چون کسی نمی خوندش واسه همین عقب می افتم .
در مورد احمدزاده و تربیت نکردن مهاجمین با شما شدیداْ هم عقیده هستم . ملوان یکسال فرصت داشت که مهاجمی رو برای این پست که خیلی هم کمبود درش احساس میشه بسازه اما فقط به رافخوایی اطمینان شد و اونم برای دو بازی ( صبا و برق ) قربانی هم که اصلاح ناپذیره . امیدوارم امسال که گذشت سال بعد دیگه دو سه تا فوروارد درست و حسابی بیاریم .
موفق باشی .

سعید ثاراللهی شنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 08:04 ب.ظ http://leon.blogsky.com

سلام فکر می کنم تو این دو تا بازی باقیمونده استفاده از سه مهاجم مثل اول بازی با استقلال کار ساز باشه مخصوصا بازی با ابومسلم درسته که مهاجمای ما کامل نیستن ولی میشه امیدوار بود تراکم بازیکن تو خط دفاعی حریف کارساز باشه ان شا ا....ممنون سر بزن

سلام بر شما .
انشالله بازی با ابومسلم رو می بریم و همه حرف و حدیثها تموم میشه .

افشین یکشنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 07:27 ب.ظ

رضا جان سلام، از این که وقت میزاری و مطالب سایت رو آماده میکنی و از این که به انتقادات و پیشنهادات با حوصله جواب میدی، ممنون. من روز بازی با پرسپولیس، استادیوم آزادی بودم. بازی خوب ملوان در نیمه اول، عدم دقت مهاجمان، از هم گسیختگی و بی برنامگی در نیمه دوم و ...همه مشهود بود. اما چیزی رو که من روی سکوهای تملشاگران دیدم (در انتهای بازی) خطرناک تر از چیزی بود که داخل زمین اتفاق افتاد. اکثر طرفداران با چشمانی گریان صحبت از سقوط میکردند و تعداد کمی از دو بازی باقیمانده و احتمال برد ملوان و بقا حرف میزدند.
در این برهه مهم تمرکز خود را بجای جواب دادن به انتقادات و ناراحتیهای رقیبان، بر روی ایجاد همدلی و حس برنده بودن بین هواداران در هر دو بازی معطوف کن. طرفداران و تماشاگران را در تمام این زمان باقی مانده تا بازی با ابومسلم و در همه جا به حمایت همه جانبه از ملوان تشویق کن. باید باور کنیم که میتوانیم هر دو بازی را ببریم و این میسر نمیشود مگر با حمایت و باور تک تک هواداران در هر دو بازی با ابومسلم و برق. نیم نگاهی اجمالی هم به بازیهای فولاد نشان میدهد که احتمال ماندن ما بیشتر است.
همه همت کنیم که ملوان همیشه باقی است در دل و جانمان.
جنگ هفتاد و دو ملت همه را عذر بنه
چون ندیدند حقیقت، ره افسانه زدند.
با آرزوی برد ملوان در هر دو بازی و لغزش حریفان که ضامن بقای ملوان این هر دو است.
افشین

به به به به افشین آبای !
بالاخره سر زدی دادا . چه خوب کردی .
عرضم به حضورتون که در مورد فولاد نوشتم چون هم از دست ملوان عصب شده بودم و هم از دست برق . گذشته از اون آقای رضاییان هم دست پیش رو گرفت که بعضی تیمها دارن لابی بازی می کنن و ... اینه که گفتم این مطلبو بنویسم .
به شخصه فکر می کنم ملوان ابومسلم رو ببره دیگه به بازی آخر نمی کشه و تکلیف یه سره میشه . انشالله که با کمک هم توی لیگ بمونیم و صبا باطری بیفته !

امیرـانزلیچی چهارشنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 12:07 ق.ظ

سلام رضا جان: خوبی؟ داداش اولا که اکثر آخر هفته ها که ملوان بازی داره ما انزلی هستیم.ثانیا که من هم قبول دارم که ما در خط حمله دچار مشکل هستیم و امسال نوک حمله نقطه کور تیم بود ولی رضا جون اگر صحبت از انتقاده پس چرا از مهران جعفری و کیوان ساجدی و حیدری و .... ایراد نمیگیری؟ بگذریم .الان باید از اتحاد و همدلی برای روز جمعه با ابومسلم حرف بزنیم و همه بگیم: حمله حمله ملوان طوفان .گل بزن گل خاییم یالا قهرمان.گل بزن شاد کون طرفدارانه . گل بزن حال ببر هوادارانه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد