ما ملوانی هستیم !

جایی برای عاشقان ملوان

ما ملوانی هستیم !

جایی برای عاشقان ملوان

باخت غیر مترقبه ملوان

 

ملوان باخت آنهم در روزی که کمتر کسی به باخت ملوان فکر می کرد . شاید فرو رفتن در فکر نتایج خوب ملوان در هفته های اخیر و اینکه ۵ بازی بدون باخت را پشت سر گذاشته بود باعث بوجود آمدن این نتیجه شد ولی من دلایل دیگری را هم در بوجود آمدن شکست ملوان قابل بررسی می دانم ؛

ملوان باخت به خاطر :

۱- بازی بدون برنامه خط هافبک به خصوص هر دو پیستون ملوان 

۲- بازی بی خطر مازیار زارع 

شاید در این میان باید دروازبان ملوان را هم مقصر بدانیم اما قصور بیشتر به خاطر عملکرد ضعیف مدیریت ملوان است که در پیگیری پرونده حسنی صفت کوتاهی کرده اند .

در روزی که ملوان با ترکیب ایده آل خود پا به میدان گذاشته بود و ما خود را آماده جشن پیروزی می کردیم متاسفانه به آنچه میخواستیم نرسیدیم و ۳ امتیاز بسیار حساس را از دست دادیم . نکته جالب حضور فیروز کریمی بر روی نیمکت راه آهن بود که بیش از پیش بی کفایتی مدیران ملوان را در زمینه محرومیت حسنی صفت نمایان میکرد چرا که فیروزخان کریمی به خاطر سخنان گهربارش !! در جلوی دوربینهای تلویزیون محروم بود ولی علی حسنی صفت به دلایل واهی که قابل اثبات هم نیستند !! پس لغو محرومیت کار چندان سختی به شمار نمی آید حال چرا مدیران ما دست روی دست گذاشته اند خدا می داند . البته وقتی از در این زمینه نصرت سوال شد وی پاسخ داد که دیروز ( دوشنبه ) نماینده ای را برای حل مشکل بوجود آمده راهی تهران کرده اند .

ملوان شاید یکی از بهترین روزهای نمایش خط دفاعی اش را دید . استفاده از دو بازیکن بلند قامت ( سالارزاده و عمران زاده ) باعث شده بود که خیال ما تا حدود زیادی راحت باشد . بازیکن شماره ۱۳ ( فکر می کنم سالار زاده باشد ) بسیار عالی بازی کرد و تقریبا تمام توپهای ارسالی را زد و عمران زاده هم غنچه عراقی را کاملاْ مهار نمود . البته به جز صحنه گل که قانون گل نزنی گل می خوری به بهترین نحو اجرا شد !!!

در خط هافبک مازیار بسیار بی خطر و بدون خلاقیت ظاهر شد البته در معدود صحنه هایی هم خوب بود اما برای مازیار که طراح اصلی ملوان است بازی بهتری را انتظار داشتیم . حال چه شده و بر او چه گذشته خدا میداند . هادی نظرپاک هم روز خوبی را نداشت اکثر ارسالهای وی بی هدف و یا بسیار کوتاه و یا بسیار بلند بودند . قربانی از او بهتر بود اما خوب نبود .

در خط حمله غلامی خوبتر از خوب بود و هم جنگنده هم فعال و هم بسیار در خدمت تیم بود به نظر من بهترین بازیکن میدان هم همین محمد غلامی بود و در روزی که غلامین کم فروغ بود غلامی به تنهایی خط حمله را می چرخاند . خاوندی و قربانی هم دوای درد ملوان نبودند جالب اینجا بود که خاوندی که به میدان آمد در زمانی که مهربان ( دروازبان راه آهن ) توپ را با پا کنترل کرده بود ٬ خاوندی بدون توجه به اینکه دروازبان قصد تلف کردن وقت را دارد به حرکت به سمت زمین ملوان ادامه داد و اگر فریاد غلامی نبود حتماْ از آنجا دور میشد !! شاید توقع داشت که غلامی خسته دنبال توپ برود !!

این بازی هم گذشت تا ملوان رکورد ۶ بازی بدون باخت را از دست بدهد بازی بعدی با سپاهانی است که زمزمه هایی در خصوص استخدام گونش را در اطراف این تیم می شنویم . امیدوارم آن روز روز سپاهان نباشد .

نظرات 3 + ارسال نظر
شاهین شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 10:47 ب.ظ http://iran-malavan.tk

سلام عزیزم ... عالی بود ... فقط آبای هر وقت آپدیت میکنی لینک وبلاگ رو برامون آف بزار ... ایران ملوان ... فعلا بابای ...

امیرحسین دوشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 10:31 ب.ظ http://kaftarbazan.blogsky.com

سلا م من از وبلاگت خوشم آمده مرا لینک کن من هم تورا اگر دوس داری با تشکر از تو

رضا سه‌شنبه 2 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 09:35 ق.ظ

سلام به رضا المانی
من هم از وبلاگت خوشم امد امیدوارم با جدیت وپشتکار به کارت ادامه بدهی.
ودراخر می خواهم بگویم که سرور تمام تیمهای ملی جهان فقط آرژانتین می باشدودرتیمهای باشگاهی اینترمیلان
چاکر اقا رضا هستیم.

مخلص هر چی آقا رضای آرژانتینی اونهم از نوع آخر خطی هم هستیم !!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد